Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähihoitajasta lentoemännäksi?

Vierailija
31.05.2019 |

Kuinka moni lähihoitaja on tehnyt näin ronskin uravaihdon?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lytätä Maisaa tästä. Hyvähän on että hän opiskelee itselleen useamman ammatin. Varmasti voisi elellä J-M:n tuloilla tekemättä mitään. Siitäkin saisi kyllä täällä haukut.

Opintojen ohella pystyy tekemään sekä lentoemännän töitä ehkä helpommin kuin lähihoitajan.

Ja voihan se olla että perus lh:n työ ei ole sitä mitä Maisa haluaa tehdä, mutta tarvitsi koulutuksen jotta pääsee oikeasti opiskelemaan sairaanhoitajaksi.

Vierailija
22/34 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisaa ei voi koskaan arvostaa menneisyydessään tehtyjen halveksittavien "mokien" takia. Ne ei siis olleet varsinaisesti mokia, joita monikin tekee elämässään vaan kylmän viileästi harkittuja juttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltähän tuntuisi olla Maisa?

Vierailija
24/34 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuori, kaunis, rikas mies ja maailma täynnä mahdollisuuksia. Lapsikin jo tehty. Varmaan tuntuu kamalalta...

Vierailija
25/34 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että harvat palkkaa enää sen jälkeen mihinkään normitöihin kun lukee cv:stä lähihoitaja.

Vierailija
26/34 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiia16 kirjoitti:

Mä luulen, että harvat palkkaa enää sen jälkeen mihinkään normitöihin kun lukee cv:stä lähihoitaja.

Ai, miksei?

Vierailija
27/34 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiia16 kirjoitti:

Ai, miksei?

Ei hyvä.

https://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/555362-maisa-torpan-vaitettii…

Vierailija
28/34 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuori, kaunis, rikas mies ja maailma täynnä mahdollisuuksia. Lapsikin jo tehty. Varmaan tuntuu kamalalta...

Minä en haluaisi olla instapeibe. Oma vaatimaton elämäni on parasta, mitä tiedän.

Vierailija
29/34 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisalla on kauniit sääret, mutta siitä ylöspäin kaikki on feikkiä.

Vierailija
30/34 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä teistä monistakaan olisi siihen mitä Maisa tekee. Ihailen Maisaa vilpittömästi. Niin kauniskin. Äly ja upea ulkomuoto samassa paketissa.

Vierailija
31/34 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmat lähihoitajat ei sovi lentoemoksi: siellä on aika tarkat rajat.

Moni sh. On lentoemäntä

Mitenniin tarkat rajat? Täytyy olla yli 158cm tai 160cm yhtiöstä riippuen, uintitaitoa joku tietty määrä jota en nyt muista (ei ollut iso määrä!), Normaali näkö, asiakaspalvelu tai hoitokokemusta pari vuotta, käytännön englannin kielen taito.

Mikä näistä nyt on jotenkin käsittämättömän saavuttamaton taito lähihoitajalle?

Paino. Olisi suotavaa, että sinne käytävälle mahtuisi.

Miten monta lähihoitajaa tiedät?

Vierailija
32/34 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lentoemäntä sillä uimataidolla tekee? En muista yhtään tapausta jossa lentoemo olisi joutunut polskuttelemaan.

Norran koneet ahtaita sillipurkkeja, lopetin kotimaan lennon Finskillä, koska ne koneet niin kamalia epämukavia romuja.

Jatkuvasti lappaongelmia.

Vierailija
33/34 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä lentoemäntä sillä uimataidolla tekee? En muista yhtään tapausta jossa lentoemo olisi joutunut polskuttelemaan.

Hudson-jokeen pakkolaskun tehnyt kone tulee ekana mieleen. 50 metrin uimataito osoittaa ainakin sen, ettei ihminen mene täysin paniikkiin veteen joutuessaan. Henkilökunnanhan tulisi ainakin teoriassa auttaa veden varassakin matkustajia pelastuslautoille jne. 

Tosin onnistuneet veteen laskeutumiset on aika harvassa sillä se on äärimmäisen vaikea elementti ja kone hajoaa tai kippaa todella helposti ympäri, arvattavin seurauksin.

Vierailija
34/34 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisa on pahin valehtelija, mitä tiedän.