Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vapaaehtoistyö=järkivapaa työ

Vierailija
31.05.2019 |

Minulle tarjottiin mahdollisuutta osallistua ruoka-avun piiriin kuuluvaan ruokakassien viemiseen ja ilolla otin pestin vastaan semminkin kun luvattiin ylimääräinen ruokakassi kannustimeksi.

Ja mites sitten kävikään?

Kassi kutistui ensin puolikkaaksi "palkkiokassiksi" ja sitten piti jo kysellä perään. Pieneen paperikassiin loppuvaiheessa oli laitettu kahvipaketti ja suklaata. Siinä kohtaa tajusin äänestää jaloillani.

Minusta on kummallista että kristillisenä järjestönä itseään tituloiva pulju kohtelee ihmisiä kuin entisajan huutolaisia.

Ja juu, huutoa tuli, meikäläiseltä.

Pitäkää ihmiset puolenne. Varokaa valekristittyjä. Valelääkäreitä. Valeuutisia. Valeihmisiä. Valepuheita.

Mummoni oli samanlainen ylikuormittuja. Paitsi etten ole hakannut ketään käsilaukulla.

Kun sanoin että tuollainen manipulointi viittaa narsismiin, olin jo oitis ylitulkitsija.

Torttapotortta. Yliherkkä ylikierroottinen ylilaidallinen yliyliä.

Yli ymmärryksen meni kuiteski.

Ei pidä luvata jos ei kerta pidetä.

Sitä ylimieltä nyt vain olen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut uskovat kokevat tekevänsä tuota työtä Jumalalle ja saavansa hyvän mielen, kun palvelevat.

Se kassi itselle on sivuseikka.

Vierailija
2/3 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki Jumala on antanut vapaan tahdon, tavallaan, mutta valheet on Saatanasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen vapaaehtoistöitä, mutta en odota siitä mitään palkkiota. Mutta teen sitä eläinten parissa. Toistensa kimpussa olevat ihmiset ärsyttää ja välillä mietin, että mitä järkeä. Sekin ärsyttää, kun jotkut luulevat minun hallitsevan kaiken alueelta, vaikka olen hyvin rajoittuneen alueen tekijä. Sekin ärsyttää, että jotkut ei tajua, etten minä ole töissä tuolla ja käytettävissä silloin kun joku tarvitsee jotain apua - mikä ei ole edes sitä aluetta, mihin olen lupautunut -  vaan että teen päivätyönäni ihan erilaista hommaa. Joo, hulluahan tämä tavallaan on. Alue, johon olen lupautunut, on eläinten hoito viikonloppuisin, ei muuta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän