Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Smartumilla ostettu lippu - voiko myydä?

Vierailija
31.05.2019 |

Olen ostanut Smartumin kulttuuriseteleillä itselleni festarilipun, mutta en pääse paikalle. Voinko myydä lipun eteenpäin?
Lipussa ei lue nimeä, mutta onko se koodissa jotenkin kuitenkin?
Ärsyttää, jos jää käyttämättä!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan tiedä?

Vierailija
2/9 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi! Itse olen myynyt Smartumeilla ostettuja uimahallikortteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään tietoa, että voiko Smartum-kulttuuriedulla ostettua lippuja myydä eteenpäin? Lipussa ei näy nimeä, mutta siinä on sellainen qr-koodi ja jokin numerosarja.

Vierailija
4/9 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
5/9 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne siellä tapatumassa tivaa smartum-sovellusta. Tee lipulla mitä lystäät.

Vierailija
6/9 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko sait 2 vuodessa myytyä?

Vierailija
7/9 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ippua siis piipata mitenkään, kun vaihdetaan rannekkeeseen? Eikä siinä näy minun tietojani?

Vierailija
8/9 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ippua siis piipata mitenkään, kun vaihdetaan rannekkeeseen? Eikä siinä näy minun tietojani?

Ei näy. Leffalippuihin tulee vissiin nykyään Finnkinolla nimi tai että on ostettu kulttuurietuudella, mutta ei siinäkään kukaan kysele, että oletko nyt tämän niminen. Minä olen myynyt ostamani festarilipun nyt just tänä kesänä, kun en mennyt viimekesänä perutuille festareille tänäkään vuonna. En edes muistanut, että olin ostanut lipun jo 2019 kulttuuriedulla (nyt tuli mieleen tästä avauksesta). Siellä se henkilö, jolle lipun myin, iloisena biletti somen mukaan. :)

Vierailija
9/9 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei näy. Leffalippuihin tulee vissiin nykyään Finnkinolla nimi tai että on ostettu kulttuurietuudella, mutta ei siinäkään kukaan kysele, että oletko nyt tämän niminen. Minä olen myynyt ostamani festarilipun nyt just tänä kesänä, kun en mennyt viimekesänä perutuille festareille tänäkään vuonna. En edes muistanut, että olin ostanut lipun jo 2019 kulttuuriedulla (nyt tuli mieleen tästä avauksesta). Siellä se henkilö, jolle lipun myin, iloisena biletti somen mukaan. :)

Eli uskallan myydä nämä liput. :) kiitos vastauksesta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme