huaweit?
Kannattaako nyt ostaa poistomyynnistä huawein puhelin ja tabletti?
Kommentit (10)
Osta pois. Mikäli et työskentele valtiolle, kuten puolustusvoimille, poliisille tms. ei sinulla ole mitään mikä kiinalaisia kiinnostaisi. Esimerkiksi Volvoja ei osteta enää valtiolle vakoilun vuoksi, mutta tavis voi niillä ajaa huoletta.
Lähinnä ajattelin jos google, youtube ja mitä muita sovelluksia oli minkä toiminta loppuu?
Ei kannata. Osta vaikkajoku Nokia. Saat ainakin päivitykset tulevaisuudessa. Ja puhtaan androidin.
Kävin just gigantissa hoitamassa muita asioita ja kysyin samalla noista kännyköistä.Mulla vanha Honor ja ei muuten kertaakaan ole olllut huollossa ja ikää kumminkin jotain yli 3 vuotta :).Kysyin noista Huawei ,että jos ostan nyt toimiiko kaikki kun niin paljon puhutaan.Myyjä selitti ei koske nyt olevia puhelimia .Tulevissa uusissa ehkä tulee olemaan sitten ne ongelmat.
Vierailija kirjoitti:
Kävin just gigantissa hoitamassa muita asioita ja kysyin samalla noista kännyköistä.Mulla vanha Honor ja ei muuten kertaakaan ole olllut huollossa ja ikää kumminkin jotain yli 3 vuotta :).Kysyin noista Huawei ,että jos ostan nyt toimiiko kaikki kun niin paljon puhutaan.Myyjä selitti ei koske nyt olevia puhelimia .Tulevissa uusissa ehkä tulee olemaan sitten ne ongelmat.
Voi koskea nykyisiäkin puhelimia. Selvää vastausta ei ole saatu Huaweilta.
Kauankohan noissa menee kun tulee selkeä tieto kannattaako Huawei kännyjä ostaa? Paljon noita kännyjä äsken Gigantissa katseltiin ja ei tietenkään tarkoita ,että kaupat syntyy.Jos myyjä kertoo mulle ,ei koske vanhoja malleja .Tuskin rahoja saa takaisin !!! Jotain selitti ,että vanhoihin malleihin on laitettu kaikki ja toimii jatkossa.
Minulla on vanha huawei ja heti tämän uutisen jälkeen on googlen palveluissa alkanut ilmetä nihkeyttä.
Vierailija kirjoitti:
Missä poistomyynti on?
Elisa myymälöissä ainakin.
Laita tori.fi ilmoitus että ostat 10 eurolla. Saat paljon halukkaita myyjiä koska harva edes sitä tarjoaisi.