Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakko myöntää, että ärsyttää kun Foodoran ja Woltin kuskit eivät osaa sanaakaan suomea

Vierailija
31.05.2019 |

Ei haittaa, koska itse kyllä osaa englantia. On vain jotenkin silti huonoa asiakaspalvelua, olisivat nyt opetelleet edes kaksi sanaa. Vaikka "ole hyvä".

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Itse lyhyilläkin matkoilla opettelen perusasiat paikallisella kielellä. 

Vierailija
2/6 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse puhuisin aivan tahallani pelkkää suomea, ja vielä kyselisin kaikkea extraa vielä kaupan päälle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ärsyttää? Hyvähän se on että on edes joku työ mitä voi tehdä ilman suomen kielen taitoa.

Vierailija
4/6 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä loppui kokonaan noiden käyttö sen jälkeen kun se yksi aivokirurgi oli ahdistellut sitä naista, ulkomaiset kuskit on ihan hyvä asia, mutta en halua tyttölasteni lähelle ainuttakaan paholoista.

Vierailija
5/6 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ärsyttää? Hyvähän se on että on edes joku työ mitä voi tehdä ilman suomen kielen taitoa.

Eipä se nyt paljon vaatisi, että opettelisi edes yhden tai kaksi sanaa. Se on eri asia kuin kielitaito. Itsekin osaan kysyä kiinaksi "Mitä kuuluu?". En silti väitä osaavani kiinaa. Eikä tuon yhden fraasin opetteleminen kahta minuuttia kauempaa kestänyt.

Kertoo välinpitämättömyydestä, ettei edes yhtä sanaa viitsi opetella. Monestihan nämä ovat myös opiskelijoita, joten opettelemisen ei pitäisi olla liikaa vaadittu.

Vierailija
6/6 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rauhiksien kuulukkaan puhua vääruskoiselle naiselle (huoralle heidän mielestään)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi