Olen surkea ja säälittävä luuseri.
Mikään ei muuta tätä faktaa, minulla ei ole mitään oikeutta elää tässä yhteiskunnassa koska olen pelkkä kasa pas kaa.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Voi sua, harmi jos sinulla on noin huono itsetunto.
Näin on ollut kauan eikä tilanne parane koska mitä enemmän huomaan etten pärjää tässä maailmassa niin mitä järkeä koko elämässä on kun on idiootti.
ap
Jos vaikka tekisit häpeähaavallesi jotain? Niin ei tarvitse hävetä enää.
Valitettavasti joidenkin osa on olla säälittävä luuseri, että oikeasti laadukkaat ihmiset erottuisivat joukosta.
Olen käynnyt psykologilla tutkimuksissa ja arvio on että minulla on add:hen ja aspergerin oireyhtymään viittaavia oireita kaiken muun lisäksi eli eiköhän tämä elämä ole aikalailla taputeltu. Mitä järkeä tässä enää on kun elämä on näin hel vetin vaikeaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Olen käynnyt psykologilla tutkimuksissa ja arvio on että minulla on add:hen ja aspergerin oireyhtymään viittaavia oireita kaiken muun lisäksi eli eiköhän tämä elämä ole aikalailla taputeltu. Mitä järkeä tässä enää on kun elämä on näin hel vetin vaikeaa.
ap
Eikö noihin ainakin toiseen ole olemassa jotain lääkitystä .Vaikka en suosittele kenellekkään lääkkeiden käyttöä jos muuten saa jotain apua joka auttaa.Joka tapauksessa sinä tiedät suurinpiirtein mikä vaivaa toiset eivät tiedä .
Nyt kuuntelet miten puhut itsellesi ja mietit, sietäisitkö tuonkaltaista puhetta ystävältä?
Luultavasti et, joten älä hyväksy samaa itseltäsikään.
Lopetat itsesi säälimisen, ja sovit että aloitat itsesi kanssa ystävyyssuhteen.
Annat itsellesi anteeksi ja tunnet myötätuntoa itseäsi kohtaan, elät hetkessä ja tarkkailet pääsi sisäistä puhetta, aina kun meinaat livetä vanhaan negatiiviseen sisäiseen puheseen muistat, että olet sopinut olevasi itsesi ystävä ja muutat tapaa jolla puhut itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Eikö noihin ainakin toiseen ole olemassa jotain lääkitystä .Vaikka en suosittele kenellekkään lääkkeiden käyttöä jos muuten saa jotain apua joka auttaa.Joka tapauksessa sinä tiedät suurinpiirtein mikä vaivaa toiset eivät tiedä .
Lääkkeistä en tiedä mutta minun pitäisi kuullemma olla sairaslomalla tai tehdä radikaalisti vähemmän töitä kun stressitasoni ovat järkyttävät mutta sitten stressaan mistä rahaa, tuet ei riitä. Pitäisi vaan yksinkertaisesti kadota metsään.
ap
Mullapa on enemmän konsonantteja...
Elä välitä niin miäkiin, vaan en välitä. Vältä kahvia ja sokeria,kuten pullaa - nostavat verenpainetta ja stressihormonitasoja. Kaikkea hyvää siulle.
No mutta sinun diagnoosithan ovat toisensa poissulkevia :D Oli näin kevyesti minun ensimmäinen ajatus, vai siksikö ne ovat niin riipiviä.
Kukaan täällä ei ole parempi kuin toinen.
Hali sulle, oot ihana ihminen. Kesä kaikilla jne.
Kaikki me olemme biologisesti maata. Ainoa, joka tekee meistä arvokkaan, on henki. Ei tässä elämässä kannata Ylen määrin rehkiä töitä, jos henki kärsii rasituksesta. Olisi mukavaa, jos tämä maakeho pysyisi hyvässä kunnossa, niin tuo henki jaksaisi paremmin. Tsemppiä kaikille maakeholaisille ja virkistäkää sitä henkeä pitämällä keho kunnossa.
Voi sua, harmi jos sinulla on noin huono itsetunto.