Onko muillakin osuuspankin asiakkailla jäänyt palkat tulematta?
Ei näy rahat tilillä, parille muulle työkaverille on tullut joilla eri pankki.
Kommentit (57)
Joo on jäänyt tulematta!!! Tosin tänään ei ole palkkapäivä joten johtuisikohan siitä? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Joo on jäänyt tulematta!!! Tosin tänään ei ole palkkapäivä joten johtuisikohan siitä? 🤔
Aivan, unohdin että ollaan vauva-palstalla ja kaikki kysymykset pitää muotoilla mahdollisimman tarkkaan.
Että korjataan nyt vielä sen verran, eli niille joilla palkkapäivä on tänään.
Tulee vasta maanantaina, vaikka tänään piti tulla.
Mutta tänään on pankkipäivä, olisi sen pitäbyt tulla. Facebookin perusteella jotkut ovat saaneet kyllä, suurin osa ei. Mukaanlukien minä
Mulle ei ollut tullut. Varmaan aamun mittaan korjaantuu.
Mulla OP:ssa normitoiminta, laskut hoidettu kyllä e-laskuina, onneksi tilillä aina reilusti rahaa, vaikka tili myöhässä.
Ei ole tullut tännekään. Puolisolle tuli onneks. Meillä eri työnantajat, molemmilla OP. Ketuttaa, kun ei ole varmaa tuleeko mulle tänään ollenkaan rahaa. Pitäis hoitaa kummilasten lakkiaisrahat kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Tulee vasta maanantaina, vaikka tänään piti tulla.
Vaikka eilen oli pyhä, palkan kuuluisi olla tilillä. Se että onko vika op:ssa vai palkanmaksajassa, sitä en lähde erittelemään.
Vierailija kirjoitti:
Eilen pyhä ei pankkipäivä
Ei eilinen pyhä liity tähän mitenkään. Itsellä tuli tänää palkka normaalisti, käytössä s-pankki. Miehellä taas op eikä palkka ole tullut. Meillä sama työnantaja, joten vika pankin päässä.
Sama homma täällä. Yleensä tulee neljän aikoihin yöllä, mut odotellaan ja toivotaan parasta.
Ei ole tullut mullekaan. Eka kerta koko työhistorian aikana kun palkka ei ole tilillä sovittuna päivänä! OP
Meillä molemmilla OP ja eri työnantajat. Ei näy palkkoja tileillä. Yleensä aina tullut kl 4 maissa aamuyöllä. OP:n sivuilla ei mitään tiedotetta...
Meille tuli jo toissapäivänä tilille, pankkina Osuuspankki.