Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäättekö te miehet seksileluista vai ovatko naisten miellyttämistä?

Vierailija
30.05.2019 |

Miehet tykkäättekö tai saatteko yleisesti jotain nautintoa seksileluista?
Vai käytättekö niitä vain ja ainoastaan naisen miellyttämistarkoituksessa?
Hankitteko itse lelut vai hoitaako naisenne asian?

Myös naiset voivat vastata miten teillä miehen kanssa menee nämä jutut.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa, nainenhan on seksilelu!

Vierailija
2/13 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kiihottuu kovasti kun käyttelen välineitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin juuri kahdet silmälaput ekoiksi leluiksi. M40.

Vierailija
4/13 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksinukkeja olen kokeillut. Sellaisen paneminen on samaa tasoa kuin vaikka sammuneen muijan jyystäminen. Ne uudet robottinuket kiinnostsisi.

Vierailija
5/13 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän penisrenkaita ja peppuleluja itseeni sekä masturboidessa että puolison kanssa pannessa. Puoliso niistä on vähemmän innostunut.

M41

Vierailija
6/13 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet yleensä ottaen haluaisivat nähdä kun dildotan itseäni. Minua se ei voisi vähempää kiinnostaa jos aitoakin on saatavilla. Samoin camissa tutun kanssa runkatessa haluaa nähdä minut dildon kanssa että runkkaisin sillä vaikka sanon, ettei se tuota nautintoa vaan tarvitsen klitoriskiihotusta.

Vierailija
7/13 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu lelusta. Jotku käsiraudat, silmälaput ihan sama kumpi, mut jos on jotain mun sisään menevää tai klittaahivelevää niin sen pitää olla jotain mistä minä pidän. Mun halut loppuu heti sillä sekunnilla, jos tapahtuu jotain epämiellyttävää tai pitäs tehdä jotain epämiellytävää toisen vuoksi.

Tällä tarkoitan esim. Sitä et kun toi miehen keskivertokalu jo tekee tiukkaa ja jos hän ostais jonkun megajellyn ja haluais tukea sitä muhun koska häntä kiihottaa niin ei kiitos.

8/13 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä on sekä miesten, että naisten seksileluja käytössä ja mun miestä kiihottaa käyttää mulle dildoa tai jos itse käytän niin se myöskin häntä tuntuu kiihottavan. Myös Fleshlight käytössä.

Yhdessä niitä on osteltu puolin ja toisin. Kyllä ne sellanen mukava kiihottava lisä on molempien mielestä.

Uskoisin että monia miehiä kiihottaa katsella kun nainen käyttää dildoa tai mies kun käyttää naiseen niin samalla katsella läheltä.

Mulle naisena myös toimii kiihokkeena jos mies käyttää esim Fleshlightia.

N40+

Vierailija
9/13 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on muutama, peppuleluja ja penisrenkaita etenkin. Mutta vaimolle olen ostanut, että saa varman orkun, jos minun kanssa pelkästään ei onnistu. Eli menen sivusta kyljellä ollessani sisään ja vaimo käyttää päältä vibraa klitorikseen jalat koukussa levällään. Tuntuuhan se minustakin hyvältä kun hän puristelee siinä samalla minua. Saan siemensyöksyn vasta sitten lopuksi. Näin teemme suunnilleen joka kolmas kerta. Vaikka sormesta siellä pitääkin, anaalitappiin ei ole ihastunut.

Vierailija
10/13 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin juuri kahdet silmälaput ekoiksi leluiksi. M40.

Merirosvoleikkejä tulossa?

Vierailija
11/13 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, mieheni ystävällisesti ilmoitti jonkin aikaa sitten ettei välitä noista leluista ja saa niistä mitään... Minä olen niitä innolla tilaillut kun tykkään kovastikin ottaa niitä mukaan touhuihin yksin ja yhdessä. Siksi kyselin kun jäin miettimään onko tämä kovinkin yleistä, että vain naiset tykkäisivät näistä seksileluista ja miehet vain esittäisivät pitävänsä niistä naisten mieliksi :/

Ap

Vierailija
12/13 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no. Kyl mieheni mielellään vibran ottaa mukaan mun nautintoa varten.

Meillä se toiselle tuotettu nautinto tuo myös omaa. 

Kyllähän joku voi kokea ne lelut "uhkana". Siis jos ajatusmaailma on, että sen oman kalun tulee tyydyttää ja antaa räjäyttäviä orkkuja naiselle eikä silloin halua muuta. Ikävää se on, jos siinä tapauksessa jää ilman. Itselle yhdyntä tuntuu hyvältä, mutta en siitä orkkua saa. Se tulee sit muilla keinoin.

Osa siis pitää, osa ei. Osa kiihottuu siitä toisen kiihottumisesta. Kiinnostaako miestäsi sun orkut ja kiihottuminen?

Vierailija
13/13 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä tein aloitteen lelujen hankintaan, mutta mies tasaisesti vihjailee uusien hankinnasta tai kysyy olenko ostanut uutta, muistaa kaivaa lelulaatikon esiin ennen seksiä jne. Meillä miehellä penisrenkaita. Mulle peppuleluja, dildot yms. Liukkaria sekä miehen hyväilyyn että seksiin..  Eli kyllä täällä mies on innoissaan joten saa siitä jotain hubia ja kiihottuu kovin kun niitä naiseensa käyttää.