Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehkä se sitten oli mun vika, että ex petti

Vierailija
30.05.2019 |

Ex oli pettänyt mua kaikkien meidän yhdessäolovuosien ajan useiden naisten kanssa, paljasti asian jättäessään. Erosta on nyt 2 vuotta aikaa. Yhteisen lapsen takia oon koittanut pitää puhevälit. Exällä on nyt ollut puoli vuotta uusi vaimo, joka on kuulemma niin ihana, että ex ei petä häntä ikinä.

Ex ei ikinä kertonut, mikä mussa oli vikana, vaikka koitin nyhtää sitä hänestä. Mut varmaan mussa on jotain perustavanlaatuista vikaa. Kai se on sit hyvä, että ex löysi jonkun hyvän, jota ei raukka joudu pettämään.

En ehkä enää sekaannu miehiin, kun olen tämmöinen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se sinun vika, mitäs huolit tuollaisen pellen ja hyysäsit häntä. Fiksut valitsevat paremmin.

Vierailija
2/6 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän samaa vaihetta läpi. Tuttuja tuntemuksia, en tosin itse vielä tiedä onko ne tuntemukset tosia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elän samaa vaihetta läpi. Tuttuja tuntemuksia, en tosin itse vielä tiedä onko ne tuntemukset tosia

En mäkään tiedä. Mutta lohdullinen ajatus, että tämmöiset ajatukset olisikin vain joku vaihe, joku, jonka muutkin saman kokeneet käyvät läpi. Jos se vaikka menisi ohi ja itsetunto palaisi.

Ap

Vierailija
4/6 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exällä oli tapana pettää ja aloittaa aina uusi suhde kumppanin selän takana. Minäkin olin tietämättäni toinen nainen, hänellä olikin avovaimo toisessa kaupungissa kun tapasimme. Tämä selvisi mulle jälkikäteen.

Suhde jonka aloitti mun selän takana jatkui oikein avioliittoon asti, vaan sama kohtalo oli sitten silläkin muijalla edessään. Luulin että olisin ollut vahingoniloinen, tämä nainen tiesi minusta ja silti aloitti suhteen, mutta tunsin lähinnä sääliä.

Ole iloinen että hän on nyt jonkun toisen ongelma. Ole iloinen ettei tarvitse koskaan enää miettiä pettääkö hän ja kenen kanssa. Ole iloinen ettei tarvitse pelätä että saat jonkin taudin hänestä. Ole iloinen ettei tarvitse kuunnella valheita. Ole iloinen että todennäköisesti löydät jotain parempaa elämääsi.

Vierailija
5/6 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kaipaavat naiselta kunnioitusta enemmän kuin mitään muuta. Naiset puolestaan mieheltä kokonaisvaltaista hyväksyntää sellaisena kuin ovat. Ehkä sinä et kunnioittanut häntä, mutta nykyinen kunnioittaa?

Vierailija
6/6 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt vaan sanoo sinun kiusaksesi noin, mutta todellisuudessa pettää kyllä nykyistäänkin jossain vaiheessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi