Kuinka paljon teidän miehenne osallistuu esim piha/mökkijuttuihin?
Esim sellaiseen, että jos pitää käydä hakemassa puutarhamyymälästä isoja, painavia säkkejä multaa, niin joudutteko aina itse hakemaan ne vai hakeeko mies? Tai jos pitää kuljettaa puutarhakalusteita kaupasta mökille? Onko mieheni poikkeuksellisen osallistumaton, kun kaikki jää mulle, vai onko se ihan yleistä?
Kommentit (5)
Mies hoitaa tai mennään yhdessä jos pitää tehdä jotain ”sisustuksellisia” päätöksiä, esim puutarhakalusteiden ulkonäöstä tai kesäkukkien väristä tms.
Ei meillä mies "osaa" tehdä mitään piha tai mökkijuttuja automaattisesti. Eli jos haluan näihin hommiin apua niin joudun patistamaan miestä monta kertaa, melkein helpompi tehdä vaan itse.
Mies tekee suurimman osan hommista koska minä olen rampa. Mieheni kyllä tykkää olla mökillä koska siellä riittää tekemistä 😁
Vierailija kirjoitti:
Joskus mies hakee, joskus minä haen, joskus haetaan molemmat yhdessä.
Näin meilläkin. En ole huomannut tehdä asiasta ongelmaa. Meillä on iso omakotitalon piha ja vielä isompi mökkitontti.
Myös kompostista saa hyvää multaa, mies käänsi kompostin juuri viikko sitten, minä käänsin sen viimeksi. Kumpaakaan ei tarvitse käskyttää tekemään mitään, vaan tehdään ihan käskemättäkinbja mielellään. Ollaan 45/47 vuotiaita. Myös teinit tekevät mielellään pihatöitä.
Joskus mies hakee, joskus minä haen, joskus haetaan molemmat yhdessä.