Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa

30.05.2019 |

Epäiltiin kihomatoja saatiin vermoxit, syötiin ne ohjern mukaan mutta nyt. On ollut kirvelyä ja kutinaa ulostuksen jälkern ja alapää kipeä ei kutia. Tänään näin pikkareissa about 2 senttiä pitkän madon!😫 oon siis 11 enkä udkalla kertoo äitille kävin just uimassa..

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selleri kirjoitti:

Epäiltiin kihomatoja saatiin vermoxit, syötiin ne ohjern mukaan mutta nyt. On ollut kirvelyä ja kutinaa ulostuksen jälkern ja alapää kipeä ei kutia. Tänään näin pikkareissa about 2 senttiä pitkän madon!😫 oon siis 11 enkä udkalla kertoo äitille kävin just uimassa..

Oli aika pitkä voiko olla kihomato

Vierailija
2/12 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Kyseessä on parvi satiaisia jotka tanssivat letkajenkkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voi kertoa äidille? Miten pelkäät hänen suhtautuvan asiaan?

Vierailija
4/12 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et voi kertoa äidille? Miten pelkäät hänen suhtautuvan asiaan?

Meillä on vähän hankala tilanne elämässä. Mua pelottaa et se ei enää jaksa ja ragee mulle

Vierailija
5/12 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niinku kihomadoista? No on sit tosi vaikeeta. Huomenna on vielä koulupäivä, mee kysyyn tervhoitajalta. Tai tervkeskuksen luukulta.

Vierailija
6/12 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkkari ei ole huomenna koululla :( muuten hyvä idea

Vierailija
7/12 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli alkkareissa metrinen kyy.

Vierailija
8/12 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku muu aikuinen, joka voisi lähteä kanssasi terveyskeskukseen tai varata sinne ajan? Jolle voisit luotettavasti puhua? Esim.joku sukulainen tai kaverin äiti.

Vierailija
9/12 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku muu aikuinen, joka voisi lähteä kanssasi terveyskeskukseen tai varata sinne ajan? Jolle voisit luotettavasti puhua? Esim.joku sukulainen tai kaverin äiti.

Erillä asuva isäni,kiitos avusta

Vierailija
10/12 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä parempi selvittää se kun jättää muhimaan pitkäksi aikaan kun on tulossa kesälomakin ja pitäisi voida rentoutua

Vierailija
11/12 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tällaiset asiat on ihmisille aina jotenkin vähän noloja ja epämukavia hoitaa. Aikuisillekin. Mutta kannattaa muistaa, että terveydenhuollon ihmisille ne on arkea ja ihan tavallisia.

Vierailija
12/12 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä tällaiset asiat on ihmisille aina jotenkin vähän noloja ja epämukavia hoitaa. Aikuisillekin. Mutta kannattaa muistaa, että terveydenhuollon ihmisille ne on arkea ja ihan tavallisia.

Niin, kiitti että viittit tulla tänne toi helpottaa oikeesti tosi paljon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan