Auttakaa
Epäiltiin kihomatoja saatiin vermoxit, syötiin ne ohjern mukaan mutta nyt. On ollut kirvelyä ja kutinaa ulostuksen jälkern ja alapää kipeä ei kutia. Tänään näin pikkareissa about 2 senttiä pitkän madon!😫 oon siis 11 enkä udkalla kertoo äitille kävin just uimassa..
Kommentit (12)
Ei. Kyseessä on parvi satiaisia jotka tanssivat letkajenkkaa.
Miksi et voi kertoa äidille? Miten pelkäät hänen suhtautuvan asiaan?
Vierailija kirjoitti:
Miksi et voi kertoa äidille? Miten pelkäät hänen suhtautuvan asiaan?
Meillä on vähän hankala tilanne elämässä. Mua pelottaa et se ei enää jaksa ja ragee mulle
Ai niinku kihomadoista? No on sit tosi vaikeeta. Huomenna on vielä koulupäivä, mee kysyyn tervhoitajalta. Tai tervkeskuksen luukulta.
Terkkari ei ole huomenna koululla :( muuten hyvä idea
Mulla oli alkkareissa metrinen kyy.
Onko joku muu aikuinen, joka voisi lähteä kanssasi terveyskeskukseen tai varata sinne ajan? Jolle voisit luotettavasti puhua? Esim.joku sukulainen tai kaverin äiti.
Vierailija kirjoitti:
Onko joku muu aikuinen, joka voisi lähteä kanssasi terveyskeskukseen tai varata sinne ajan? Jolle voisit luotettavasti puhua? Esim.joku sukulainen tai kaverin äiti.
Erillä asuva isäni,kiitos avusta
Vierailija kirjoitti:
On kyllä parempi selvittää se kun jättää muhimaan pitkäksi aikaan kun on tulossa kesälomakin ja pitäisi voida rentoutua
Yleensä tällaiset asiat on ihmisille aina jotenkin vähän noloja ja epämukavia hoitaa. Aikuisillekin. Mutta kannattaa muistaa, että terveydenhuollon ihmisille ne on arkea ja ihan tavallisia.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä tällaiset asiat on ihmisille aina jotenkin vähän noloja ja epämukavia hoitaa. Aikuisillekin. Mutta kannattaa muistaa, että terveydenhuollon ihmisille ne on arkea ja ihan tavallisia.
Niin, kiitti että viittit tulla tänne toi helpottaa oikeesti tosi paljon
Oli aika pitkä voiko olla kihomato