Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Liiallista tasa-arvoa vastaan!

Vierailija
24.05.2006 |

Oma mieheni on muuten upea rakastaja, mutta hän haluaisi enemmän, että MINÄ teen aloitteen. Että minulla olisi vaikeuksia pysytellä housuissani ja pidätellä himojani. Itselleni kyseinen käytös on melko vierasta, ellen ole jo valmiiksi kiihottuneessa tilassa (ja se vaatii mieheltä puhetta ja toimia...)

Haluaisin itse olla se himottava, vastustamaton nainen, josta mies ei voi pitää näppejään erossa... olenko ainoa? Miksi te miehet haluatte sängyssäkin tasa-arvoa - eikö se ole mennyt jo liian pitkälle?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvo on syvältä. Mies johtakoon, sekä sängyssä että elämässä. Mutta onko tällaisia miehiä?

Vierailija
2/4 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkäs siitä tasa-arvosta yleensä riekkuvat? Naiset!

Jos miehet kokevat epätasa-arvoa jonkin asian suhteen, niin eikö ole ihan loogista ja tasapuolista vaatia tasa-arvoa sen asian suhteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitteita tulee tehtyä pari kertaa viikossa.

Vierailija
4/4 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos nainen ei koskaan vuosien / vuosikymmenten saatossa ole aloitteellinen, niin on turha itkeä jos oma kulta nussii tapaamaansa naista joka on selvästi halukas ja aloitteellinen. Alkaa nimittäin jossain vaiheessa v***ttamaan, jos vaimo jämähtää siihen rooliinsa jossa haluaa aina tuntea olevansa se palvonnan kohde jota vikitellään ja vongataan. Toimii yleensä suhteen alkuvaiheessa, mutta kyllä pitemmän päälle tarvitaan kummankin aktiivisuutta.