Lähden huomenna ensimmäistä kertaa elämässäni baariin
Voiko joku neuvoa mitä siellä tapahtuu ja miten siellä ollaan.
Kommentit (19)
Muista juoda vähintään shotti joka 15 minutti ja iske kaikkia miehiä. Pyydät niitä jonnekin baarin hämyiseen syvennykseen ja kiedo huulesi ahnaasti kalujen ympärille. Kerranhan tässä vain eletään, niin miksi et tekisi kerrasta ikimuistoista?
Varaudu pitkiin vessajonoihin. Kova meteli. Baaritiskillä jonoa, huuda kunnolla kun tilaat, että saat vuoron.
Älä jätä tavaroitasi yksin minnekkään, kaverit katoaa, sielu katoaa.
Ensinnäkään et juo paljoa. Hitaasti juot ja pidät pitkän tauon kunnes tilaat lisää. Otat pari ja siihen loppuu.
Menet sinne tiskille ja tilaat baarimikolta mitä haluat. Sitten olet joko tiskillä tai menet istumaan pöytään. Et kertonut, oletko kavereiden kanssa.
Lopuksi lähdet pois siten, ettet ole humalassa.
Oletko mies vai nainen? Miehiä osaan opastaa, naisia en.
Vierailija kirjoitti:
Älä mene, ainakaan yksin.
Muutin tänään opiskeluboksiin enkä tunne kaupungissa ketään jonka kanssa voisin lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies.
Niin, siis minkä ikäinen olet, ja sukupuoli ja oletko menossa muiden kanssa vai yksin?
Vierailija kirjoitti:
Niin, siis minkä ikäinen olet, ja sukupuoli ja oletko menossa muiden kanssa vai yksin?
20, mies ja yksin.
Lyöttäydy johonkin seuraan ihan rohkeesti, randomit juttelemassa on kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies.
Känni päälle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies.
Känni päälle!
En aio kännätä. Olen varannut 35 euroa iltaa varten. Sillä ei paljo kännätä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies.
Känni päälle!
Älä vaivaudu menemään. Osta S-Marketista boxi bisseä ja mökötä kämpillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies.
No tässä jtn huomioita:
- Kun pyrit baariin sisälle, niin koita näyttää mahdollisimman skarpilta, selvältä ja energiseltä. Pelkkä lievä väsymys ja turtumuskin saatetaan tulkita humalatilaksi, vaikka olisit todellisuudessa vesiselvä.
- Ei kannata pälyillä liian pitkään varattuja naisia eikä sinkkunaisiakaan, elleivät he osoita jtn selkeää vastakaikua. Sillä voi olla ikävät seuraukset.
- Pyri välttämään sitä, että näyttäisit vähääkään väsyneeltä, kyllästyneeltä, ilottomalta, vihaiselta, surulliselta, odottavalta tai epävarmalta. Silläkin voi olla ikävät seuraukset.
- Ei välttämättä kannata mennä tyhjälle tai semityhjälle tanssilattialle yksin tanssimaan, ellet ole suurinpiirtein koko paikan komein ja halutuin uros. Saatat nolata itsesi.
- Tanssiessa pitää löytää sellainen oikea fiilis, ettei vaikuta yhtään epätoivoiselta, epävarmalta, tönköltä tai kiimaiselta. Pyri vaikuttamaan mahdollisimman huolettomalta, sulavalta, itsevarmalta ja ylpeältä. Kuvittele vaikka olevasi Aurinko ja että muut ihmiset (myös naiset) ovat planeettoja, jotka kiertää sua, ei päinvastoin.
- Vältä kuitenkin vaikuttamasta pelleltä edes huumorilla. Muut asiakkaat eivät sitä ymmärrä, vaan odottavat lähinnä vaan oikeaa hetkeä, jolla pudottavat sut jalustalta.
- Älä tanssi liian kauan yhtämittaisesti yksin tanssilattialla, vaikka siellä olisi paljon muitakin. Se saa sut näyttämään epätoivoiselta alemman tason urokselta.
Eihän sinun tarvitse edes ostaa alkoholia. Menet vain baariin hengailemaan ja katsot, kun ihmiset nolaavat itsensä.
Eikö siellä ole karaokebaaria? Mene laulamaan jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies.
Känni päälle!
Selvinpäin oleminen baarissa on sitten aikas perseestä. Toki tuolla 35 eurollakin saa useamman hanaoluen ostettua, jos siihen ei sisälly matkakulut, menet vaan yhteen baariin illan aikana, jossa on alhainen sisäänpääsymaksu ja juomat edullisia. Näin kesäaikaan voi mennä myös ilman takkia ulos, niin ei tarvitse maksaa narikkamaksuakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies.
No tässä jtn huomioita:
- Kun pyrit baariin sisälle, niin koita näyttää mahdollisimman skarpilta, selvältä ja energiseltä. Pelkkä lievä väsymys ja turtumuskin saatetaan tulkita humalatilaksi, vaikka olisit todellisuudessa vesiselvä.
- Ei kannata pälyillä liian pitkään varattuja naisia eikä sinkkunaisiakaan, elleivät he osoita jtn selkeää vastakaikua. Sillä voi olla ikävät seuraukset.
- Pyri välttämään sitä, että näyttäisit vähääkään väsyneeltä, kyllästyneeltä, ilottomalta, vihaiselta, surulliselta, odottavalta tai epävarmalta. Silläkin voi olla ikävät seuraukset.
- Ei välttämättä kannata mennä tyhjälle tai semityhjälle tanssilattialle yksin tanssimaan, ellet ole suurinpiirtein koko paikan komein ja halutuin uros. Saatat nolata itsesi.
- Tanssiessa pitää löytää sellainen oikea fiilis, ettei vaikuta yhtään epätoivoiselta, epävarmalta, tönköltä tai kiimaiselta. Pyri vaikuttamaan mahdollisimman huolettomalta, sulavalta, itsevarmalta ja ylpeältä. Kuvittele vaikka olevasi Aurinko ja että muut ihmiset (myös naiset) ovat planeettoja, jotka kiertää sua, ei päinvastoin.
- Vältä kuitenkin vaikuttamasta pelleltä edes huumorilla. Muut asiakkaat eivät sitä ymmärrä, vaan odottavat lähinnä vaan oikeaa hetkeä, jolla pudottavat sut jalustalta.
- Älä tanssi liian kauan yhtämittaisesti yksin tanssilattialla, vaikka siellä olisi paljon muitakin. Se saa sut näyttämään epätoivoiselta alemman tason urokselta.
Aika viidakolta kyllä vaikuttaa :D
Miksei muka saisi näyttää kyllästyneeltä tai surulliselta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies.
No tässä jtn huomioita:
Aika viidakolta kyllä vaikuttaa :D
Miksei muka saisi näyttää kyllästyneeltä tai surulliselta?
Koska baarit ovat lähtökohtaisesti verenhimoisia kilpailuareenoja, eivät mitään rentoja hauskanpitopaikkoja. Lisäksi baareissa käy paljon koulukiusaajaluonteella varustettuja ihmisiä, jotka eivät epäröi käyttää heikkouttasi hyväksi, jos sen jollain lailla eleilläsi paljastat heille.
Koska vartija heittää pihalle, koska oot liian kännissä kun näytät kyllästyneeltä.
Tai sit joku vihamake juoksee ja hakkaa sut
Älä mene, ainakaan yksin.