Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on sopiva ikäero parisuhteessa?

Vierailija
30.05.2019 |

Mielestäni biologian kannalta normaalia että mies on 10-15 vuotta vanhempi

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteesi ei kiinnosta.

Vierailija
2/21 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni mikä tahansa on ihan ok, kunhan osapuolet ovat täysikäisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on mua puolitoista vuotta vanhempi ja se on oikein passeli ikäero, biologian ja muunkin kannalta.

10-15 vuotta vanhempi olis aivan liian vanha. Nyt kun olen viisissäkymmenissä, niin tuon ikäinen ukkelihan olisi jo eläkkeelle siirtymässä. Eli TODELLAKIN LIIAN VANHA mulle, kokonaan eri ikäluokalta tuntuvat eläkkeelle siirtyjät. 

Nyt ollaan molemmat yhtä aikaa fyysisesti elämämme vedossa, mutta kuitenkin jos viisastuneita nuoruutemme ajoilta. Yhteiselämä on ihanaa!

25 vuotta naimisissa

Vierailija
4/21 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on mua puolitoista vuotta vanhempi ja se on oikein passeli ikäero, biologian ja muunkin kannalta.

10-15 vuotta vanhempi olis aivan liian vanha. Nyt kun olen viisissäkymmenissä, niin tuon ikäinen ukkelihan olisi jo eläkkeelle siirtymässä. Eli TODELLAKIN LIIAN VANHA mulle, kokonaan eri ikäluokalta tuntuvat eläkkeelle siirtyjät. 

Nyt ollaan molemmat yhtä aikaa fyysisesti elämämme vedossa, mutta kuitenkin jos viisastuneita nuoruutemme ajoilta. Yhteiselämä on ihanaa!

25 vuotta naimisissa

Huutonaurua katkeralle mummolle, ärsyttääkö että setämiehet pöyrittää parikymppisiä instabeibejä? ;)

Vierailija
5/21 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos molemmat ovat täysi-ikäisiä, ei ikäerolla ole periaatteessa väliä. Minulle kelpaisi hyvin 10-15 vuotta vanhempi mies, tärkeintä on että suhde toimii.

Vierailija
6/21 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

25 vuotta naimisissa

Huutonaurua katkeralle mummolle, ärsyttääkö että setämiehet pöyrittää parikymppisiä instabeibejä? ;)

Noinko harmittaa joidenkin onni?

Ja ketkä setämiehet? Itse en tiedä kuin yhden setämiehen jolla on 15v nuorempi vaimo ja tuo nainen oli se joka halusi kyseisen miehen. Ja nainen oli 27v alussa.

Instabeibet? Joka sellaisen kanssa on niin saa aika paljon kieltäymyksiä elämäänsä. Se tuottoisa instabeibeily on kovaa työtå aamusta iltaan ja itsekeskeistå. Siinäkö joku perusjorma jaksaisi kun äiskä ei passaa häntä.

Ja ne beibet on julkimoiden kainalossa ei miehen ihanuuden vaan rahan ja julkisuuden vuoksi=insta.

Vierailija
7/21 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja "kämppikselläni" on 12-vuotta ikäeroa. Kämppis, koska suhde nykyään aika kaveripohjainen.

Vierailija
8/21 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ja "kämppikselläni" on 12-vuotta ikäeroa. Kämppis, koska suhde nykyään aika kaveripohjainen.

Ikävä juttu. Meillä 16 vuotta ikäeroa ja hyvin rullaa parisuhde osa-alueella kuin osa-alueella.

Vierailija
9/21 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäjankkaajat taas vauhdissa.

Luonne ja persoona ei tietenkään merkitse mitään. Heh.

Vierailija
10/21 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja miehellä 3 vuotta ikäeroa (hän vanhempi) ja on just täydellinen ikäero.

Vierailija
11/21 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tyhmää kysellä täällä mikä on sopiva ikäero.

Ei jösses sentään. Päätä itse!

Vierailija
12/21 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

25 vuotta naimisissa

Aika alkeellinen provo, et malttanut yhtään höystää lisää kun vastauksessa ei ollut mitään mainintaa parikymppisistä. -eri

Vierailija
13/21 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

25 vuotta naimisissa

Noinko harmittaa joidenkin onni?

Ja ketkä setämiehet? Itse en tiedä kuin yhden setämiehen jolla on 15v nuorempi vaimo ja tuo nainen oli se joka halusi kyseisen miehen. Ja nainen oli 27v alussa.

Instabeibet? Joka sellaisen kanssa on niin saa aika paljon kieltäymyksiä elämäänsä. Se tuottoisa instabeibeily on kovaa työtå aamusta iltaan ja itsekeskeistå. Siinäkö joku perusjorma jaksaisi kun äiskä ei passaa häntä.

Ja ne beibet on julkimoiden kainalossa ei miehen ihanuuden vaan rahan ja julkisuuden vuoksi=insta.

Enemmän kuin meidän onni, taitaa setämiestä harmittaa oma eläköityminen :D Sen verran nyt selvästi kalahti... 

Mutta ei sen eläköitymisenkään takia kannata kriiseillä. Kaikki vaiheet ovat normaaleja elämään kuuluvia. Itse tykkään vanheta ikätoverin kanssa, myös eläköityä aikanaan yhdessä.

Se aika tuntuu olevan toistaiseksi kaukana, kun vielä lumilautaillaan yhdessä ja kesällä suppaillaan - ja tietysti nautitaan elämästä minkä ehditään. Rehellisesti sanoen katkeroituminen ei ole kyllä käynyt mielessäkään :D

Vierailija
14/21 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-15 v on itselle liikaa, jos pelkkiä numeroita haluaa tuijottaa. Ei ole kukaan tullut vahvistamaan sääntöä.

Vierailija
15/21 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuotta vanhempi mies olis 50, eipä kiitos!

5 vuotta nuoremmatkin kerran katselee tosissaan, niin mieluummin valitsen vielä viriilin uroon. Kyllä on kivaa olla kuuma kolmevitonen!

Vierailija
16/21 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5 vuotta nuoremmatkin kerran katselee tosissaan, niin mieluummin valitsen vielä viriilin uroon. Kyllä on kivaa olla kuuma kolmevitonen!

Kyllä sullekin olisi sopivampi 45-60 vuotias kokenut kehäkettu

Vierailija
17/21 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on mukavaa, että olemme saman ikäisiä. Samanlaiset nuoruusmuistot, musiikkimaku ja lopulta jäämme eläkkeelle yhtä aikaa.

Vierailija
18/21 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä, reilusti vanhempaa ei kannata huolia. Oman ikäinen tai korkeintaan vuoden pari vanhempi tai nuorempi on oikein hyvä. Silloin elämä sujuu samaa tahtia kaiken ikäisenä :)

Vierailija
19/21 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sullekin olisi sopivampi 45-60 vuotias kokenut kehäkettu

Suosittelen ap että otat suoraan 80-90 vuotiaan vielä kokeneemman kehäketun, eipähän heti tarvitse vaihtaa vanhempaan. Heitä on hyvin tarjolla ja kokemusta tuossa ikähaarukassa on tosiaan vaikka muille jakaa.

Vierailija
20/21 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietenkin ajatellaanko tasa-arvoista parisuhdetta vai alistussuhdetta. 15 vuoden ikäero on isä-lapsisuhde, ei siis tasa-arvoinen suhde. Ihan vakavalla naamalla ei mies voi sanoa, että 15-vuotta nuorempi nainen olisi samalla henkisellä tasolla kuin vanhempi, ellei mies ole jälkeenjäänyt. Parin vuoden ikäero miehen hyväksi on henkisen tason takia sopiva, biologian kannalta taas naisen tulisi olla noin viisi vuotta vanhempi, koska naiset elävät pidempään.