Netti ja some kylvää tuhoa
Itse vain katselen sivusta kun maailma ja ihmiskunta tuhoutuu somen lietsomassa kulutushysteriassa ja vanhukset ja nuoremmatkin menettävät nettihuijauksissa säästönsä nettirikollisille.
Ihmiset jonottavat somen takia kuolemaan Mount Everestille, koska voivat. Kukaan ei kyseenalaista minkään toiminnan järkevyyttä, kaikki on sallittua, mahdollista ja luvallista.
20 vuotta sitten tietokoneita ja nettiä luultiin lasten peleiksi ja ihmiset nauroivat niille, nyt 20 vuotta myöhemmin kaikki ovat kehityksen kelkassa mutta edelleen yhtä pihalla kuin 20 vuotta sitten.
Pihalla siinä mielessä, että kukaan ei näytä tajuavan mihin tämä johtaa.
Kommentit (6)
Olen ap:n kanssa samaa mieltä.
Se parhaiten nauraa, joka ei laita narua kaulaan.
Romahdusta odottaen.
Vierailija kirjoitti:
No ihan yhtä lailla sinäkin olet täällä netissä, tuhon tiellä, houruilemassa meille muille. Eikö tämä varoitus olisi pitänyt lähettää kirjekyyhkyllä?
Maailmassa on ties kuin monta miljardia ihmistä. Mitä varten osoitat syyllistävän sormen minuun? Luuletko, että minä siitä pahoitan mieleni?
Huonoja puolia on paljon, mutta on paljon hyvääkin. Tätä Vauva-palstaa en kyllä pidä hyvänä juttuna, vaikka itsekin joskus roikun täällä. Kannattaa harkita tarkkaan, mihin nettiä käyttää ja yleensäkin miten käyttää oman elinaikansa, joka on lyhyt kullakin.
No ihan yhtä lailla sinäkin olet täällä netissä, tuhon tiellä, houruilemassa meille muille. Eikö tämä varoitus olisi pitänyt lähettää kirjekyyhkyllä?