Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon lyhyt ja pienituloinen mies, mutta koskaan ei ole ollut vaikeuksia löytää tyttöystävää. Oonko joku poikkeustapaus?

Vierailija
30.05.2019 |

Palstallahan yleisesti lyhyyttä ja pienituloisuutta pidetään miehen pahimpina turn-offeina. Itselläni mittaa löytyy huimat 167 cm, ikää 23v ja verojen jälkeen käteen jää n. 1600 €, eli palstan mukaan minun pitäisi olla sitä kaikkein kelvottominta ainesta. Silti ei ole koskaan ollut naisista pulaa. Hämmentävää :D

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot jotenkin spesiaali tai sitten sulla on persoona. It's simple.

Vierailija
2/25 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla liivimies. Lempinimesi on sarkastisesti jätti ja sun 2m henkivartijan nimi on pätkä.

Olet syyllistynyt useisiin väkivaltarikoksiin ja pyörität hormooni sekä piririnkiä.

Hormoonibodatun kehon päällä pelkät mustat liivit ja käsiä koristaa tribaalit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän montakin lyhyttä duunarimiestä, joilla ei ole mitään vaikeuksia löytää naisseuraa. Tiedän myös monta lyhyttä matalapalkkaista miestä, jolla on ihana vaimo ja lapsia.

Ihan sama kuin tiedän todella monta ylipainoista naista, joilla on tosi ihanat rakastavat miehet, lapsia ja elämä mallillaan.

Sellaista se on, hymyhuulet parin löytävät.

Vierailija
4/25 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmasti narsistinen jännä mies. Tuolloin naiset voivat silti kiinnostua.

Vierailija
5/25 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla liivimies. Lempinimesi on sarkastisesti jätti ja sun 2m henkivartijan nimi on pätkä.

Olet syyllistynyt useisiin väkivaltarikoksiin ja pyörität hormooni sekä piririnkiä.

Läheltä liippas! Yksi kohta osu sentään kun salilla käyn aktiivisesti, mutta natu olen :D

AP

Vierailija
6/25 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta sinäpä tiedät tästä aiheesta paljon. Vai itsestäsikö Kirjoittelet?

Vierailija
7/25 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa että ”palstalla” yleisesti annettaisiin ymmärtää näin. Täällä kirjoittelee moni epävarma nuori mies joka on sitä mieltä että pituus on juuri se syy miksi ei lykästä, mutta ainakaan naiset eivät sitä vahvista. Kaiken mittaiset miehet vetävät naisia puoleensa.

Vierailija
8/25 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yllätä, tiedän vastaavan miehen itsekin. Osaa puhua naisille luontevasti ja on sosiaalisesti taitava, eipä siihen muuta vaadita. Toki työnsä on myös sellainen, että jatkuvasti tapaa uusia ihmisiä, joten sekin auttaa.

Vierailija
9/25 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lyhyenä ole edes vaikeeta löytää naisseuraa, jos omaa vähintään kohtuulliset sosiaaliset taidot, käy edes jossain töissä ja ei ole lihava tai laihaläski :D Veikkaisin, että suurin osa näistä lyhyistä naisettomuuttaan valittavista miehistä eivät täytä noita kriteerejä, mitkä on kuitenkin helppo täyttää.

Vierailija
10/25 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta sinäpä tiedät tästä aiheesta paljon. Vai itsestäsikö Kirjoittelet?

Mitä minä tiedän tästä aiheesta? Mitä minä kerroin sellaista mitä vilkas mielikuvitus ei pysty tuottamaan?

Olisin halunnut nuorempana harrikan, mutta en osaa ajaa edes polkupyörällä.

Vierailija
11/25 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet varmasti narsistinen jännä mies. Tuolloin naiset voivat silti kiinnostua.

Tämä. Oikeat sanat ja nainen kietoutuu pikkurillin ympärille.

Vierailija
12/25 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole epänormaalia, kaikille löytyy kyllä, nämä internetin tarinat ovat vain katkeroituneiden ja kateellisten ihmisten kärjistyneitä ajatuksia, joiden kanssa taistelevat omien sisäisten demoniensa kanssa. Rakkaus on suurin voima loppujen lopuksi.

Vierailija
13/25 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei lyhyenä ole edes vaikeeta löytää naisseuraa, jos omaa vähintään kohtuulliset sosiaaliset taidot, käy edes jossain töissä ja ei ole lihava tai laihaläski :D Veikkaisin, että suurin osa näistä lyhyistä naisettomuuttaan valittavista miehistä eivät täytä noita kriteerejä, mitkä on kuitenkin helppo täyttää.

Suurin osa suomalaisista miehistä on laihaläskejä, joten eipä nyt oikeen osunut :D ainakin mikäli mietitään +30-vuotiaita, nuoret nyt ovat vielä parempikuntosia.

Vierailija
14/25 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat aika mulkulta joten en ihmette jos naisia on. Taidat olla sellainen peffan nuolija.

Vierailija
15/25 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sussa taitaa olla sitten jotain muuta, miksi naiset kiinnostuvat.. Tapasin just exäni lounaalla niin hänellä on mm. Kauniit silmät, tatuointeja, iso varustelu ja matala ääni.. Nyt ei ole edes töissä.. Siinä on toinen esimerkki.. Oli silti turn-off hänen naisellisuutensa ja lyhkäsyys.. Nykyään tykkään äijistä, en todellakaan siis liian lyhyistä.

Vierailija
16/25 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot varmaan vaan hyvä tyyppi, siinä se.

Vierailija
17/25 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulepas ap, minunkin mieheni on sinun kokoisesi jaitse olen saman pituinen. Hän on ollut aina naisten suosiossa, mutta onneksi sain hänet itselleni ja parempaa miestä en voisi toivoa.

Seksikin on parasta saman pituisen kumppanin kanssa😘

Vierailija
18/25 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei yllätä. Monessa yleiseisen käsityksen mukaan epätäydellisessä miehessä on paljon enemmän sitä jotain kuin täydellisissä. Ihanin mies jonka minä olen ikinä tavannut oli suunnilleen sinun pituinen ja hoikka enkä tuloista tiedä. Vaikka olisi ollut työtön, olisi kelvannut silti :)

Vierailija
19/25 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei yllätä. Monessa yleiseisen käsityksen mukaan epätäydellisessä miehessä on paljon enemmän sitä jotain kuin täydellisissä. Ihanin mies jonka minä olen ikinä tavannut oli suunnilleen sinun pituinen ja hoikka enkä tuloista tiedä. Vaikka olisi ollut työtön, olisi kelvannut silti :)

Älä valehtele nainen!!

Vierailija
20/25 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle esim. ei ole mitään merkitystä miehen pituudella. Olen itse 161 cm ja olen ollut ihastunut itseni pituisiin ja ihan kaiken pituisiin miehiin. Pituus ei ole mulle mitenkään se juttu. Sillä ei yksinkertaisesti ole yhtään mitään väliä mulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän