Laitoin ghostaajalle viestiä, ja vastasi! Mitä nyt?
Kirjoitimme pitkiä, henkilökohtaisuuksiin meneviä viestejä pari kuukautta (asumme kaukana toisistamme). Sitten ei tullutkaan vastausta.
Tästä on 2kk mutta mietin miestä edelleen. Lähetin viestin jossa pahoittelin jos olin loukannut tms. Ja vastasi 10 minuutissa!
Kuulemma elämäntilanne on ottanut koville niin ei siksi saanut laitettua viestiä.
Harmittaa silti ettei selittänyt aiemmin mihin katosi, vaan vasta kysyttäessä.
Häntä kiinnostaa jatkaa tutustumista ja ilmeisesti nähdäkin, mutta onko tämä ghostaus ymmärrettävää?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Voisin jatkaa kevyttä viestittelyä mutta luottamus olisi iäksi mennyt. Näin on käynyt itsellekin.
Minäkin loukkaannuin tästä, mutta olen tottunut siihen että tällaista voi sattua. Pitää katsoa voiko tuohon selitykseen luottaa... -Ap
Käännös: oli toinen pikasuhde välissä.
Itselleni tuli ensimmäiseksi mieleen, että mies on tässä välissä viestitellyt jonkun toisen kanssa. Se ei ilmeisesti edennytkään toivotusti ja nyt mies voisi jatkaa taas sinun kanssasi, kun tilaisuus tarjoutui etkä ollutkaan suuttunut tai loukkaantunut hänen katoamisestaan.
Vierailija kirjoitti:
Itselleni tuli ensimmäiseksi mieleen, että mies on tässä välissä viestitellyt jonkun toisen kanssa. Se ei ilmeisesti edennytkään toivotusti ja nyt mies voisi jatkaa taas sinun kanssasi, kun tilaisuus tarjoutui etkä ollutkaan suuttunut tai loukkaantunut hänen katoamisestaan.
Näin tulkitsisin jos ei olisi aiempaa näyttöä, että miehellä on oikeasti ollut tiettyä draamaa elämässään joka on hyvin voinut saada yliotteen hänestä. Mahdollista tuokin toki on... -Ap
En ikinä laittaisi ghostaajalle enää viestiä. Hänhän jo lopetti yhteydenpidon kertaalleen, kun ei ollut tarpeeksi kiinnostunut. Nytkö olisit valmis kelpaamaan paremman puutteessa?
Vierailija kirjoitti:
En ikinä laittaisi ghostaajalle enää viestiä. Hänhän jo lopetti yhteydenpidon kertaalleen, kun ei ollut tarpeeksi kiinnostunut. Nytkö olisit valmis kelpaamaan paremman puutteessa?
Johtuuko ghostaaminen AINA siitä, ettei kiinnosta? Mitä jos oikeasti tulee jotain isoa eteen ja ei vaikka pelkuruuttaan uskalla ottaa uudestaan yhteyttä vaikka toiveissa olisi?
Itse olin sivarina yhdellä lukiolla ja kauhean kiinnostunut sievästä tytsystä, yksi viesti humalassa ja mimmi soitti seuraavana päivänä. Ajattelin että ihan liian kaunis, tosi kauniit naiset on sillain vaikea juttu kun on tavan mies mutta sitten meni kymmenen vuotta ja muistelin aina joskus vaan hymyllä kun jotenkin törmäsi siihen rakennukseen jossa näin hänet (tai tavattiin, siisi-mutta hän on kaunis)
Nyt sitä joskus miettii että kuinka outoa rakkaus on, erilaisia rakkauksia, lapset, vanhemmat, vaimo--
siis en vieläkään tajua kun naureskelen roskiksella että miten noin ihana nainen. Kannattaa uskoa että voi olla asioita että viestittely jää mutta muisto ei
Hänhän voi olla vaikka mielenterveyspotilas. Epäilyttäviä tuollaiset elämäntilanneselitykset.
Vierailija kirjoitti:
Itse olin sivarina yhdellä lukiolla ja kauhean kiinnostunut sievästä tytsystä, yksi viesti humalassa ja mimmi soitti seuraavana päivänä. Ajattelin että ihan liian kaunis, tosi kauniit naiset on sillain vaikea juttu kun on tavan mies mutta sitten meni kymmenen vuotta ja muistelin aina joskus vaan hymyllä kun jotenkin törmäsi siihen rakennukseen jossa näin hänet (tai tavattiin, siisi-mutta hän on kaunis)
Nyt sitä joskus miettii että kuinka outoa rakkaus on, erilaisia rakkauksia, lapset, vanhemmat, vaimo--
siis en vieläkään tajua kun naureskelen roskiksella että miten noin ihana nainen. Kannattaa uskoa että voi olla asioita että viestittely jää mutta muisto ei
moi oon Soile eikä tuo ole ees mitenkään järkeväkään, mut se on tosi sillain oudon yritteliäs ;)
Oli toinen viritys välissä, joka meni puihin ja nyt kelpaa taas kakkosvaihtoehto. Kokemusta on. Unohda moinen tyyppi.
Kerran ghostaaja, aina ghostaaja?
Helluntai huppelissa tylsyyttään vastas🍻 Kyllä se siitä taas hiljenee kun arki alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Käännös: oli toinen pikasuhde välissä.
joo, tämä. Jos joku selittää jotain "elämäntilanteestaan" niin se tarkoittaa just tätä.
Vierailija kirjoitti:
Helluntai huppelissa tylsyyttään vastas🍻 Kyllä se siitä taas hiljenee kun arki alkaa.
paitsi että nyt ei ole helluntai vaan helatorstai
Kyllä, kerran ollut ghostaaja tulee aina olemaan ghostaaja. Jos ei nyt, niin sitten jonkin ajan päästä kuitenkin, uudelleen taas.
Vierailija kirjoitti:
Minut kun eräs mies ghostasi yhtäkkiä ja ja pääätin laittaa viestin, niin hän sanoi ettei saanut mitään irti minusta ja en olisi halunnut tavata.. Sanoin hänelle, niin minähän se tapaamista ehdottelin, mutta sinä vetelit selityksilläsi jarruja päälle, että mitenhän ne asiat nyt on.. Laitto estot. Ihmiset on sekasin.
No älä laita sille viestiä ja kato alkaako se itse laittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minut kun eräs mies ghostasi yhtäkkiä ja ja pääätin laittaa viestin, niin hän sanoi ettei saanut mitään irti minusta ja en olisi halunnut tavata.. Sanoin hänelle, niin minähän se tapaamista ehdottelin, mutta sinä vetelit selityksilläsi jarruja päälle, että mitenhän ne asiat nyt on.. Laitto estot. Ihmiset on sekasin.
Pelottaa näköjään niin paljon myöntää totuus että pitää valehdella.
Ite oon oppinut ettei kannata mitään kysellä perään jos toinen vähänkin antaa aihetta epäillä, kyllä jos molempia kiinnostaa niin juttu kehittyy eikä oo tollasia teeskentelyjä.
Joskus elämässä voi tulla eteen ihan oikeita vastoinkäymisiä, ihan yllättäen. Silloin ei ehkä jaksa lsittaa viestiä ja ymmärrän, että myöhemmin ei enää kehtaa.
Ehkä tässäkin kannattaisi ottaa selvää MIKÄ se syy on ja tehdä johtopäätökset vasta sen jälkeen.
Voihan se puhua paskaa ja olla kuspää, mutta voi olla oikeakin syy.
Voisin jatkaa kevyttä viestittelyä mutta luottamus olisi iäksi mennyt. Näin on käynyt itsellekin.