Uskotteko ikuiseen elämään?
Me uskovaiset uskomme, että tämän elämän jälkeen kuolleet herätetään, Jeesus Kristus tuomitsee ihmiset heidän maanpäällisen elämänsä mukaan ja alkaa ikuinen elämä, joko taivaassa tai helvetissä. Kannattaa elää siten että ei tarvitse katua siinä vaiheessa.
Kommentit (8)
Minä uskon, että minulla on vain tämä yksi elämä, joten tämä täytyy elää juuri niin kuin parhaaksi näen. Eikä esimerkiksi kenenkään muun odotusten mukaan. Toistaiseksi on onnistunut melko hyvin.
Entä jos ikuisen elämän saakin ne jotka ei usko Jeesukseen? Oikeasti siellä on Thor ylijumalana joka vihaa vääräuskoisia.
Kristinuskon oppien mukaan jokainen saa pelastuksen. Joten parempi on olla uskomatta mihinkään. Näin on varmempi.
En usko. En yleensäkään oikein pysty uskomaan asioihin, jotka eivät ole aistittavissa tavallisin aistein tai joista ei ole vahvoja todisteita.
Itse uskon Ehdottoman Rakkauden Jumalaan. Ihan sama mitä olet tässä elämässä tehnyt tai jättänyt tekemättä joka ikinen olevainen otetaan samalla Rakkaudella vastaan. Sielu on ikuinen tietoisuus, hengessä kaikki on Yhtä.
Energia on ikuista. En toivo ikuista elämää enkä taivasta, mutta toinen elämä kelpaisi kyllä vielä. Ihmisen elämä on liian lyhyt.
Miten pimeä pitää olla, että haluaisi ikuisesti elää?
En usko, enkä toivokkaan. Tätä pienellä palkalla paskahommassa kituuttamista maailman tappiin saakka.
Ei kiitos.
Ikuinen elämä on tässä ja nyt. Teemme siitä itse taivaan tai helvetin.