Missä olit 1.1.2000?
Kommentit (20)
Silloisen avokin kanssa ostetussa tuoreessa yhteisessä kodissa, todennäköisesti vain herkuteltiin ja paneskeltiin koko päivä.
M
Olin kaverin kanssa kaverin kaverin luona aika suurissa bileissä. Loppuyöstä mulla oli yks ihan täydellisen hyvän näköinen telinevoimistelija. Kaverini kuskasi mut aamulla kotiin. Äitini olisi keittänyt kaverillenikin kahvit, mutta muistaakseni hänelle ei maistunut. Illalla taisin käydä kävelyllä. Soittelin uudella kännykälläni, jonka joulupukki oli tuonut. Muuta en muista.
Ai että missä? Turussa ja lähikunnissa.
Mikkelissä, tolkuttomassa humalassa.
Kotona pelaamassa tietokoneella luulisin.
Olin opiskelukaverini kanssa junassa keskiyöllä eli vuosituhannen vaihtuessa. Meidän oli tarkoitus mennä aiemmalla junalla ja viettää vuodenvaihde opiskelukaupungissamme, mutta olimme myöhästyneet vaihtojunasta. Vaunussa oli meidän lisäksi vain pari muuta ihmistä. Joimme valkoviiniä pullosta ja tilitimme nousuhumalassa mm. Y2K-teorioista.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Kotona, tehtiin tacoja ja lähettelin usaan kavereille söhköposteja 1900 luvulle ja kerroin ettei tapahtunut mitään ja sähkötkin pysyy päällä. Aamulla oli Krapula.
Lapsuudenkodissani, 19-vuotiaana. Olin ollut ekan lukukauden tekussa ja vaikka homma olikin jo menossa pahasti persielleen, en ollut vielä myöntänyt että olin täysin väärässä paikassa opiskelemassa. Kun noita aikoja muistelee, tulee mieleen että pahus kun voisi jotenkin antaa ohjeita menneelle itselleen...
Lontoon Finsbury Parkissa kotibileissä. Oi niitä aikoja.
Ööööööö.
Olin kuusi, joten olin varmaan kotona, lastenhoitajan kanssa.
Helvarin tehtaan tulipalon sammutustöissä Karkkilassa.
Töissä päivystämässä. Ei tullut paljon pelättyjä Y2K-tuhoja, pari vanhaa tietokonetta oli päivittänyt itsensä päivämäärään 1.1.1984. Sairastuin vielä kesken päivän ja jouduin kuumeisena lähtemään kotiin.
Palveluoperaatio Saappaassa päivystämässä...
Kännissä