Puuteripinkki instagram
Ennen Pellavaa ja pastellia. Uudella nimellä alkaa instailee. Katsoin seuraajiaan, arabialainen imaami, intialaisia pikkupoikia mm. Todella epäuskottavaa että oikeasti seuraisivat Rovaniemen Hirvaksessa elävää kotirouvaa.
Kommentit (12)
Ihan vaan tiedoksi, että instassa voi seuraajat olla ihan oikeasti mistä vaan. Jos tili kiinnostaa, sitä voi seurata ihan huvikseen. Mullakin on seuraajia ympäri maailmaa, enkä ole ainuttakaan ostanut. Kuvat Suomesta esim. kiinnostavat maailmalla.
Toihan on ihan pelle tyyppi! Kaikki tajuaa millaiset seuraajat on feikkejä. Myös realiteetit määrissä. Joku nobody rovaniemeläinen muka suositumpi kuin moni todella tunnettu valokuvaaja. Samat nurkat kuvissa tekokukkineen. Anna mun kaikki kestää!
Vierailija kirjoitti:
Toihan on ihan pelle tyyppi! Kaikki tajuaa millaiset seuraajat on feikkejä. Myös realiteetit määrissä. Joku nobody rovaniemeläinen muka suositumpi kuin moni todella tunnettu valokuvaaja. Samat nurkat kuvissa tekokukkineen. Anna mun kaikki kestää!
Ammattivalokuvaajat ei välttämättä hallitse somea. Vaikka ottaisit tosi hyviä kuvia, ei niitä voi vaan lätkäistä instaan ja odottaa seuraajia ja tykkäyksiä satelevan. Ei iso seuraajamäärä ns. taviksella aina tarkoita ostettuja seuraajia, takana voi olla ahkera somemarkkinointi, kommentointi, muiden kuvien tykkäys ja tunnisteiden käyttö. Mullekin on tullut instaan seuraajia ympäri maailmaa ja yli puolen kohdalla olen ajatellut, että miksi tuo on alkanut seuraamaan, kun ulospäin vaikuttaa ihan erilaiselta tyypiltä. Ei voi tietää ihmisten kiinnostuksen kohteista... Vaikka totta kai instassa on hyvin paljon feikkitilejä ja sellaisia tilejä jotka yrittävät kerryttää omia seuraajia seuraamalla kerralla montaa sataa satunnaista tiliä ja myöhemmin lopettamalla seuraamisen.
Pienet pojat Syyriasta ja Intiasta, imaamit. Heitäkö kiinnostaa jonkun koti kuvat? Kyllä feikit tunnistaa.
Yksityinen tili on instassa nykyään.
Nyt on alkanut tehdä kynttilöitä, loimutar_rovaniemi löytyy. Muuta tiliä ei taida olla, on poistanut puuteripinkin?
Onko Puuteripinkki enää instassa? Millä nimellä? Entinen seuraaja. Haluaisin vieläkin seurata. Upea ote sisustukseen.
Joo, kävin kattoo. Muutama Suomalainen tykkääjä kuvissa, muut arabilapsista, sheikkeihin. Arabit tykkääjissä paljastaa ihan heti että ostettuja seuraajia. Noloa, miten kehtaa vielä kaiken kirjoittelun jälkeen.