Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsia saaneet naiset

Vierailija
29.05.2019 |

Miksi suurinosa lapsia saaneista naisista on kulahtaneen näköisiä ja ylipainoakin näyttäisi löytyvän, johtuuko geeneistä vai elämätavoista? Jos ja kun itse saan joskus lapsia, aijon pitää ulkonäöstäni huolta ja vartalon todella tikissä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika väsynyt. Sen verran jaksan provahtaa että oikaisen; 'aion', ei 'aiJon'.

Vierailija
2/9 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli vain minun mielipide, ei provo, vaikket voikaan uskoa että joku voisi olla tätä mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäntavoista. Mulla ainakin kiloja tuli syömällä. Mutta on ne kaikki lähtenytkin, löysää nahkaa ja rintoja vain joutuu kirurgi käsittelemään :)

Vierailija
4/9 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin moni lapseton on läski ja lösähtänyt. Olen paljon pahemmassa kunnossa lapsettomana kuin naapurin lapsia saaneet.

Vierailija
5/9 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se oma ulkonäkö on ihan listan viimeisenä. Olen täällä itseäni varten, en muiden silmiä varten.

Vierailija
6/9 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää oli vain minun mielipide, ei provo, vaikket voikaan uskoa että joku voisi olla tätä mieltä.

Saa olla mieltä, aina vaan huvittaa nämä "sitten kun minä joskus niin..."-ihmiset :D Lähinnä siksi ajattelen provoksi, kun tuntuu että eihän kukaan voi olla noin simppeli.

Mutta kai se sitten on mahdollista.

Sanassa 'aion' ei siltikään ole kirjainta j.

Vierailija
7/9 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä voi aikoa mitä vaan, mutta vanheneminen, kiire ja väsymys eivät tule yksin. Minulla on yksi lapsi ja odotan parhaillani toista eikä itselläni kyllä ole ylipainoa. Väsyneemmältä varmaan näytän kuin ennen lapsia, ja sille on yksinkertainen syy - olen väsyneempi nykyään. 

Vierailija
8/9 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu niistä lapsista. Ensin painaa vastuu, sitten huoli, sitten vuodet. 

9/9 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että aiot pysyä kuosissa lapsien jälkeen :)

Tytärtäni olen katsellut ja se vaan ei ehdi. Ylipainoa ei ole, mutta kampaajasta on aikaa kohta vuosi. Lapset 5,3 ja 0.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän