Lapsia saaneet naiset
Miksi suurinosa lapsia saaneista naisista on kulahtaneen näköisiä ja ylipainoakin näyttäisi löytyvän, johtuuko geeneistä vai elämätavoista? Jos ja kun itse saan joskus lapsia, aijon pitää ulkonäöstäni huolta ja vartalon todella tikissä.
Kommentit (9)
Tää oli vain minun mielipide, ei provo, vaikket voikaan uskoa että joku voisi olla tätä mieltä.
Elämäntavoista. Mulla ainakin kiloja tuli syömällä. Mutta on ne kaikki lähtenytkin, löysää nahkaa ja rintoja vain joutuu kirurgi käsittelemään :)
Erittäin moni lapseton on läski ja lösähtänyt. Olen paljon pahemmassa kunnossa lapsettomana kuin naapurin lapsia saaneet.
Mulle se oma ulkonäkö on ihan listan viimeisenä. Olen täällä itseäni varten, en muiden silmiä varten.
Vierailija kirjoitti:
Tää oli vain minun mielipide, ei provo, vaikket voikaan uskoa että joku voisi olla tätä mieltä.
Saa olla mieltä, aina vaan huvittaa nämä "sitten kun minä joskus niin..."-ihmiset :D Lähinnä siksi ajattelen provoksi, kun tuntuu että eihän kukaan voi olla noin simppeli.
Mutta kai se sitten on mahdollista.
Sanassa 'aion' ei siltikään ole kirjainta j.
Sitä voi aikoa mitä vaan, mutta vanheneminen, kiire ja väsymys eivät tule yksin. Minulla on yksi lapsi ja odotan parhaillani toista eikä itselläni kyllä ole ylipainoa. Väsyneemmältä varmaan näytän kuin ennen lapsia, ja sille on yksinkertainen syy - olen väsyneempi nykyään.
Johtuu niistä lapsista. Ensin painaa vastuu, sitten huoli, sitten vuodet.
Kiva, että aiot pysyä kuosissa lapsien jälkeen :)
Tytärtäni olen katsellut ja se vaan ei ehdi. Ylipainoa ei ole, mutta kampaajasta on aikaa kohta vuosi. Lapset 5,3 ja 0.
Aika väsynyt. Sen verran jaksan provahtaa että oikaisen; 'aion', ei 'aiJon'.