Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vähentää yhteydenpitoa kaveriin kertomatta todellista syytä?

Vierailija
29.05.2019 |

Oikea syy on se, että kaverini on liian puhelias, puhuu pitkiä monologeja omista asioistaan ja dominoi kommunikaatiota. Vuoropuhelu ei ole millään lailla tasapainossa. Hänen seuransa on usein henkisesti kuluttavaa.

Nyt hän ihmettelee, että olenko vihainen tms kun olen ottanut jo hieman etäisyyttä. No, miten sen nyt sanoisi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset voisi sanoa oikeaa syytä?

Vierailija
2/7 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuollaista voi sanoa! Sama kuin haukkuisi vaikka ulkonäköä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuollaista voi sanoa! Sama kuin haukkuisi vaikka ulkonäköä?

No ei ole! Pitäähän sitä joku syy olla, miksei halua enää pitää yhteyttä ja se on yleensä jotain negatiivista. 

Vierailija
4/7 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä arvaus, mutta Voiko olla että puhelias kaverisi pitää sinua tylsänä, joten jauhaa siksi omia asioitaan tavatessanne? Sinun asiasi ovat ehkä kerta toisensa jälkeen tyyliin: tiskikoneesi hajosi, siivosit eilen, ostin uuden mattopiiskan, kävit kirpparilla ja löysit uuden kattilan jne. Ja pikkupilttisi sanoi niin ja niin sekä että se piltti kakkasi taas sänkyynsä ynnä muuta puuduttavaa, jotka kerrot isona ja kummallisena sekä hienona asiana.

Vierailija
5/7 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivottele että olet niiiiiin kiireinen ja väsynyt. töissäkin nyt kaikenlaista, ei nyt ( eikä koskaan ) miiiillään ehdi.  Niin se hoituu... 

6/7 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimella tyyliin tuli muuta tekemistä? Vanha äiti koputtanut jo kolme kertaa, lapsi karkasi ulos ilman kenkiä, keitto kiehuu yli. Vastaat satunnaisesti - olin töissä, jäi äänettömälle. Itse olen monelle puhelinripuliselle sanonut, että kun työmaalla koko päivän puhun puhelimessa, niin ei vaan jaksa enää illalla. Kaikki nykyiset kaverit ymmärtää.

Jos näätte livenä, niin kaiva luuri esiin kun monologi alkaa.

Vierailija
7/7 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä sille nuijalle kaverillesi lahjaksi hautaseppele.

Saatesanoiksi kirjoitat:

Saat sitten seuraavan lahjani

kunhan edellinen on ensin käytetty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä