Miksi ei myydä sinappiketsuppia jossa on valmiina molempia sekoitettuna?
Kommentit (26)
Sinappiketsuppia oli, oiskohan ollut 60-luvun lopulla, olin itse ihan lapsi.
Samasta tuubista tuli. Kun puristi, niin toinen puoli "pötköstä" oli sinappia ja toinen ketsuppia. Samannäköisesti kuin kaksivärinen hammastahna.
Myydään sitä valmiina: Lazy Ray's Ketchup and Mustard
Ihan hyvä olis jos syö paljon hampurilaisia tai lihapiirakoita.
Vierailija kirjoitti:
Myydään sitä valmiina: Lazy Ray's Ketchup and Mustard
Mut ei vissiin suomessa?
Vierailija kirjoitti:
:DD! Hauska vekotin.
Vierailija kirjoitti:
Samasta tuubista tuli. Kun puristi, niin toinen puoli "pötköstä" oli sinappia ja toinen ketsuppia. Samannäköisesti kuin kaksivärinen hammastahna.
Olikohan huono menekki kun lopettivat.
Ennen haaskasin aikaa erilliseen ketsuppiin ja sinappiin. Nykyään käytän vain sinaptsuppia ja voin nukkua 15 sekunttia myöhempään. Lihis ja kahvi on pakko vetää ennen duunia. Matkalla rööki ja aamukaakki työajalla.
Parempi sekoitus olisi kaikki mausteet samasta purkista. Vois nukkua vähän pidempään.
Miksei samantien "kaikki mausteet" samassa purkissa?
Vierailija kirjoitti:
Ennen haaskasin aikaa erilliseen ketsuppiin ja sinappiin. Nykyään käytän vain sinaptsuppia ja voin nukkua 15 sekunttia myöhempään. Lihis ja kahvi on pakko vetää ennen duunia. Matkalla rööki ja aamukaakki työajalla.
Parempi sekoitus olisi kaikki mausteet samasta purkista. Vois nukkua vähän pidempään.
Sinaptsuppi on hirveän makuista, itse suostun syömään vain kilpailijan valmistamaa kenappia.
Näsäviisaat pääsi taas pätemään. Ei teidän tarttis sellasia ostella. Ja tämäkin taas joltain pois. Voi nääs nääs nääs!
Vierailija kirjoitti:
Sarjassamme: turhia tuotteita.
No menenpä nyt sitten kellariin häpeemään taas ja voivottelemaan. Tämä kun kuuluu tähän suomalaiseen kulttuuriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olikohan huono menekki kun lopettivat.
Nimenomaan. Vapaassa markkinataloudessa kysynnän ja tarjonnan kohtaaminen ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Jaskan Grillillä jonot lyhenis, kun vois lämätä kaikki kerralla.
Ketsuppi ketsuppina ja sinappi sinappina. Niitä ei pidä sekoittaman.
Ap voi perustaa itse firman myymään sinappisuppia, niin katsotaan kuinka nopeasti se on konkassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaskan Grillillä jonot lyhenis, kun vois lämätä kaikki kerralla.
Samasta purkista kebsut ja purkerit. ;D
Vierailija kirjoitti:
Ap voi perustaa itse firman myymään sinappisuppia, niin katsotaan kuinka nopeasti se on konkassa.
Miksi perustaisin? Olis vaan ollu kätevää saada samasta purkista molemmat. Sori jos tää oli huono idis, toivotaan ettei päiväsi mennyt piloille. Anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi perustaisin? Olis vaan ollu kätevää saada samasta purkista molemmat. Sori jos tää oli huono idis, toivotaan ettei päiväsi mennyt piloille. Anteeksi.
Ja niin sinä mielesi pahoitit.
Ja soijakastikewasabia?