Jos kuolema koittaisi, mikä olisi erikoisin jäämistöstäsi löytyvä asia?
Isovanhempiketjun inspiroimana. Mikä olisi omassa jäämistöstäsi erikoisin asia?
Multa löytyy pöytälaatikosta nuorena leikkauksella irrotetut viisaudenhampaat. En ymmärrä, miksi oon nuo säästänyt, mutta en raaski heittää poiskaan. :D
Ap
Kommentit (38)
Varmaan kolmisen senttiä paksu pino teiniaikoina piirrettyä fanarttia. :D Osa k-18 matskua.
Kaalimato. Sinällään ei erikoinen asia, mutta ei varmaan minua uskoisi moisen omistajaksi.
Teinivuosien tekstareita ihastukselta paperille kirjoitettuna sekä muutama ii2-keskustelu tulostettuna. Voi noita aikoja.💙
Varmaan päiväkirjat jossa materiaa, jota en soisi kenenkään elävän sielun lukevan.
Lapsena multa leikattuja hiuksia kauniisti purkitettuna.
Varhaisteininä kirjoitetut runot. Ihan kamalia, mutta silti olen halunnut säästää. Toivon, ettei kukaan koskaan lue niitä.
Laatikollinen huoltajuuskiistapapereita. Olisi erittäin mielenkiintoista luettavaa esim. oikiksen opiskelijalle. Etenkin kun kaikki lukisi, karmea kokonaisuus selviäisi, kun olen koonnut ne paperit eri vuosilta yhteen paikkaan. Sisältää myös esim. Avin huomautuksia sossuille, joissa selviävät tosi vähällä jopa lain rikkomisesta. Myös exän hovi paljastuu papereista.
Kai jotkin omat kirjoitukset. Jos tietokoneen tiedostoihin pääsisi käsiksi, niin varmaan sieltäkin löytyisi jotain "noloa".
Mun "lelulaatikko", jossa mm. an*stappeja, strap-on, double dong, lukuisia erikokoisia ja -mallisia vibr**ttoreita seka ykkoseen etta kakkoseen, pari "kauko-ohjattavaa" munaa, kasiraudat ja pirusti erilaisia liukkareita seka muutama setti vahan tuhmempia alusasuja. Mutsilla olisi varmaan ihmettelemista.
Toisaalta taas sitten 2. Maailmansodan aikainen musta risti jossa h4k4risti keskella (papan jaamistosta).
En tieda kumpi kategoria on "erikoisempi".
Seksuaalisesta hyväksikäytöstä kertovat kirjat ruotsin kielellä, jouduin nämä kirjat lunastamaan.
Nippu kortteja salarakkaaltani. Ei niissä paljon lue mutta korttien kuvat ja valmiit tekstit (englanninkieliset) paljastavat sen kaiken.
Valokuvia ajoilta, kun oltiin exän kanssa yhdessä. Lapsilleni en ole koskaan puhunut siitä, että minä seurustelin vuosia ja asuin yhdessä tämän tyypin kanssa. Hän on nykyään suomenmestaruustasolla urheilevien lasten isä. Yhdestä julkisuudestakin tutusta tyypistä kuvia, kun meillä oli nuoruudessa on-off suhde.
Lapseni ovat nyt 8 ja 11. Tuskin tulen edes kertomaan näistä suhteista.
Kasa turhanpäiväisiä papereita nuoruusvuosilta. Keikkalippuja, valokuvia entisistä kavereista jne.
Sama ku ap. Hampaat. Ihan pimeetä kylläkin.
Jos joku päätyisi lukemaan puhelimeni viestiluonnoksia, löytäisi erikoisia listoja ja muistiinpanoja, joiden merkityksen vain minä ymmärrän.
Muutamassa on esim. hajanaisia ideoita, filosofisia kysymyksiä ja lauseenpätkiä nettikeskusteluista, unista, elokuvista yms., joita olen kirjoittanut muistiin joskus myöhemmin ajateltavaksi tai vaikka fiktiivisen kertomuksen kirjoittamista varten.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Huumeita ei varmaan kukaan odottaisi löytävänsä lempeältä keski-ikäiseltä.
Teinivuosilta jäänyt, tyhjä jälkiehkäisypillerirasia muistona