Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, näitä ruumiinosiasi nainen tarkkailee eniten!

Vierailija
28.05.2019 |

Miesten tiedetään tiirailevan mielellään kauniimpaa sukupuolta, mutta todellisuudessa naiset eivät jää harrastuksessa jälkeen.

Askmen-sivusto on listannut kymmenen miehen eri ruumiinosaa, joihin naiset erityisesti tuntevat vetoa. Jos mies haluaakin tehdä naiseen vaikutuksen ulkonäöllään, kannattaa ainakin alla listatuista vartalonosista pitää huolta.
10. Leveät olkapäät.
Naisille leveät hartiat viestivät maskuliinisuutta, vahvuutta ja turvaa.

9. Lihaksikkaat rintalihakset.
Aivan kuten miehetkin, naisista on miellyttävä kuvitella miltä mies näyttäisi ilman vaatteita. Hyvin muodostuneet rintalihakset näkyvät myös vaatteiden läpi, ja antavat mielikuvitukselle mahdollisuuden.

8. Kookaat hauikset.
Vahvat kädet viestivät siitä, että mies pitää itsestään huolta.

7. Muhkeat huulet.
Miehet eivät ole ainoita, jotka haaveilevat kumppaninsa omistavan Angelina Jolie -huulet.

6. Lahjakas kieli.
Hyvien suutelutaitojen lisäksi on olemassa muistakin syitä miksi nainen arvostaa kieltään lahjakkaasti käyttävää miestä, mutta se lienee itsestään selvää.

5. Puhtaat kädet.
Tutkimuksen mukaan naiset kiinnittävät yllättävän paljon huomiota miesten käsiin, ja uskovat käsien myös kertovan paljon miehestä. Puhtaat, hyväkuntoiset kädet tekevätkin siis naiseen yllättävän suuren vaikutuksen.

4. Kapeat lanteet.
Naiset pitävät mielellään seksin aikana kiinni kumppaninsa lantiosta, mikä tuskin epämiellyttävää miehestäkään.

3. Pyykkilautavatsa.
Kaikki naiset eivät välttämättä ole vailla teräksenkovia vatsalihaksia, mutta naisen silmää miellyttää huomattavasti enemmän timmi vatsa kuin roikkuva pömppö.

2. Siisti intiimialueen karvoitus.
Nykyisin naiset pitävät äärimmäisen tärkeänä sitä, että myös miehet pitävät intiimialueensa puhtaana ihokarvoista.

1. Timmi takapuoli.
Listan kärkeen nousi lihaksikas takapuoli, joka naisten mukaan löytyi useimmiten urheilullisilta miehiltä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä etumus? Kyllä minä ainakin silmäilen myös miehen housujen etumuksen. En niin ettå mies sen huomaa mutta kyllä katson.

Kyllähän se pullotus antaa lupauksen ilosta.

Vierailija
2/18 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylivoimaisesti tärkein on kasvot. Etenkin kauniit silmät ja heleä hymy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä etumus? Kyllä minä ainakin silmäilen myös miehen housujen etumuksen. En niin ettå mies sen huomaa mutta kyllä katson.

Kyllähän se pullotus antaa lupauksen ilosta.

Yäk. Jos pullottaa näkyvästi niin on liian tiukat housut jalassa. Ho.m.oerotiikkaa.

Vierailija
4/18 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohoh, löytyy nuo kaikki ja sen lisäksi lärvi on kunnossa.

Vierailija
5/18 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perse/lantio, silmät ja hymy.

Vierailija
6/18 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo takapuoli on kyllä ykkönen ja varsinkin vanhemmilla miehillä (yli 40) on löysät pakarat. Listasta puuttui niska, johon minä tunnen vetoa.

Vierailija
7/18 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo takapuoli on kyllä ykkönen ja varsinkin vanhemmilla miehillä (yli 40) on löysät pakarat. Listasta puuttui niska, johon minä tunnen vetoa.

No eipä +40 naistenkaan perseissä yleensä hurraamista ole...

Vierailija
8/18 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin kuin miehillä monella naisella on perse kuin 10 leivän uuni.

Vierailija
9/18 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh mitä sontaa. Ei kyllä tule katseltua yhtään mitään ruumiinosia kenessäkään.

Vierailija
10/18 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kasvoja mainittu? Tutkitusti tärkein ruumiinosa naisille sekä parisuhdetta, että seksiseuraa etsiessä.

Vierailija
11/18 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa parikymppisten naisten luettelemalta listalta. Sellaisilta, jotka miettivät: "Näyttäisikö tuo könsikäs kadehdittavalta mun vieressä instakuvassa?" Valtaosa miehistä varmaankin kiinnostuu näistä neidoista.

Näin aikuisena naisena (reilu 30v) katselen miehissä koko olemusta: ryhtiä, eleitä, ilmeitä, puhetyyliä jne.

Miehestä tekee komean itsevarma, ystävällinen, rento, rauhallinen ja siisti olemus.

Sellainen yliryhdissä, haarat leväällään seisova kukkoilija, joka on kokoajan äänessä on luotaantyöntävä. Tulee mieleen, että kompensoi jotain (nk. small penis complex. Siis henkisesti).

Se, onko mies pitkä, lihaksikas, hoikka, lihava, vaalea, tumma tms saa vaihdella hyvinkin paljon, kunhan näyttää viihtyvän nahoissaan, eikä ole riippuvainen huomiosta tai katkera.

Vierailija
12/18 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pepun eteen tarvitsee tehdä töitä ihan missä iässä vaan. Sohvalla maatessa ei pakara kehity.

Vierailija
13/18 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylivoimaisesti tärkein on kasvot. Etenkin kauniit silmät ja heleä hymy.

Suomalaisten kurjin ulkonäköjuttu onkin sieluttomat silmät. Olen päivittäin surullinen omista yläluomettomista, ripsittömistä ja kulmakarvattomista harmaista pienistä napeistani.

Vierailija
14/18 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa parikymppisten naisten luettelemalta listalta. Sellaisilta, jotka miettivät: "Näyttäisikö tuo könsikäs kadehdittavalta mun vieressä instakuvassa?" Valtaosa miehistä varmaankin kiinnostuu näistä neidoista.

Näin aikuisena naisena (reilu 30v) katselen miehissä koko olemusta: ryhtiä, eleitä, ilmeitä, puhetyyliä jne.

Miehestä tekee komean itsevarma, ystävällinen, rento, rauhallinen ja siisti olemus.

Sellainen yliryhdissä, haarat leväällään seisova kukkoilija, joka on kokoajan äänessä on luotaantyöntävä. Tulee mieleen, että kompensoi jotain (nk. small penis complex. Siis henkisesti).

Se, onko mies pitkä, lihaksikas, hoikka, lihava, vaalea, tumma tms saa vaihdella hyvinkin paljon, kunhan näyttää viihtyvän nahoissaan, eikä ole riippuvainen huomiosta tai katkera.

Olen oli 50 ja tuo lista osui oikeaan. Mutta minä olenkin nainen. Sinä et taida olla.

Vierailija
15/18 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas hölmö lista, taattua trendilehtipaskaa.

Minä ainakin pidän miesten likaisista ahavoituneista suonikkaista käsistä, en mistään siististä vauvakämmenistä.

Leveät hartiat, juu, mutta miten siihen kukaan itse voi vaikuttaa millaisen luurangon saa.

Kun katsoo vanhoja valokuvia, 100v sitten kaikilla miehillä oli pienet hartiat.

Vierailija
16/18 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. Muli tai sänkikulli ällötys. Miehellä kiharamytty parhaimmillaan luonnontilassa. Oikein harmitti, kun miesystäväni oli lyhentänyt karvoja. Pallit on ihan ok ajaa, mutta ei pakollista.

7. Jolie huulet ei houkuttele. Normaalit huulet hyvä.

Kaikki muut kohdat ilokseni mieheltäni löytyykin ja niihin kiinnitin huomioni ensimmäisenä.

Vierailija
17/18 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin kuulostaa parikymppisille pintaliitäjille suunnatulta hötöltä, olen keski-ikäinen nainen.

Ei tosta listasta löytynyt mitään järkevää.

Muhkeat huulet???? Ei kiitos. 😂

Minä pidän isovatsaisista parrakkaista miehistä, joilla on kuluneet työmiehen kädet, likaa saa olla kynsien alla, ei haittaa..

Vierailija
18/18 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin kuin miehillä monella naisella on perse kuin 10 leivän uuni.

aminä kiinnitän huomion miehen etumukseen, en takamuksen. MUTTA jos miehellä on naisperce, se on hyvin epäesteettistä. Naisille iso leveä pylly on normaali, miehelle ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän