Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Persujen äänestäjät, kuinka ylpeitä olette uusista europarlamentaarikoistanne?

Vierailija
28.05.2019 |

Niin, miten on?

Persujen äänestäjät, kuinka ylpeitä olette uusista europarlamentaarikoistanne?

Vaihtoehdot

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

[X] loistava parivaljakko

Jos olisin halunnut jonkun sliipatun poliittisen broilerin olisin äänestänyt jotain sliipattua poliittista broileria.

Vierailija
2/15 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiivitaavi ja Laalaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka iso pelko ap:n perseessä on kun Huhtasaaren tilalle PS johtoon nousee Riikka Purra.

Hauska havaita, että persuissa on joitain huumoriveikkojakin ;)

Juu pelottaa ihan v*tusti :D

Vierailija
4/15 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[X] loistava parivaljakko

Jos olisin halunnut jonkun sliipatun poliittisen broilerin olisin äänestänyt jotain sliipattua poliittista broileria.

Vinkki: ehdolla ei ollut hevosia, mutta Huhtasaarihan käy naamansa puolesta pollesta. Ei sinne äänestetty myöskään siipikarjaa mutta Teuvohan on haka väsäämään linnunpönttöjä.

Vierailija
5/15 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin että asteikko olisi tyyliin 1-5, en voi siis vastata kun kaikki vaihtoehdot on samoja.

Jos 1 on hävettää ihan vähän ja 5 erittäin paljon niin mua hävettää ehkä 2. Vaikka en kyllä edes eurooppavaaleissa äänestänyt persuja (enkä siis muutakaan) kun en halunnut ääneni menevän Hakkaraiselle.

Vierailija
6/15 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielitaidoton peruskoulunkin kesken jättänyt juoppo sahuri ja valehteleva h*hhuli valeopettaja. Nyt on persuilla laatua Brysselissä :D

Vierailija
7/15 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko myöntää että hävettää. Juuri sitä puolueen heikointa porkkaa osaamiseltaan.

Vierailija
8/15 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten 1960 syntynyt on käynyt 8 vuotta peruskoulua?

Vierailija
9/15 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka väitti, että Hakkarainen olisi käynyt 8 luokkaa peruskoulua? Minäkin olen 1960 syntynyt ja kävin kolme viimeistä luokkaa peruskoulua. Jos olisin lyönyt hanskat tiskiin kasin jälkeen, niin olisi jäänyt peruskoulu kesken. 

Vierailija
10/15 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan että seuraan kiinnostuneena varsinkin Hakkaraisen edesottamuksia. 🍿 Huhtasaari tuskin tekee hyvää tai pahaa, siinä lienee hyvin vähän nähtävää.

Vierailija
11/15 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka väitti, että Hakkarainen olisi käynyt 8 luokkaa peruskoulua? Minäkin olen 1960 syntynyt ja kävin kolme viimeistä luokkaa peruskoulua. Jos olisin lyönyt hanskat tiskiin kasin jälkeen, niin olisi jäänyt peruskoulu kesken. 

Olin lukevinani noin wikipediasta.

Vierailija
12/15 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:tä taitaa harmittaa :)

Vierailija
13/15 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No persuna sanon että Laura oli erittäin hyvä valinta. Teuvo taas  oli minusta väärä henkilö tähän virkaan, mut äänestäjät ovat puhuneet. Hävettää kieltämättä. Teuvo europarlamentaarikkona tuskin tekee hyvää persujen kannatukselle. 

Vierailija
14/15 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kombohan nuo on. Muita tulkkeja ei tarvita kun Laura kääntelee sujuvasti Teukan sutkautukset enkuksi, eikä Lauran tarvitse jäädä hiljaiseksi tai varsinkaan yrittää keksiä mitään omaa sanottavaa, kun on voi toistella Teukan fikusuuksia perässä. Win-Win.

Vierailija
15/15 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin lukevinani noin wikipediasta.

No se tieto on ainakin virheellinen. Maksimissaan Hakkarainen on käynyt peruskoulua kolme luokkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme