Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei anna läheisyyttä haluttomuuteni vuoksi.

Vierailija
28.05.2019 |

Hän ei halua antaa läheisyyttä koska seksiäkään ei ole. Miten haluttomuudesta voi päästä eroon jos kumppani luo sen suhteen valtavat odotukset...?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille se seksi on äärimmäinen hyväksytyksi tulemisen kokemus. Kauanko mies odotti ennen kuin alkoi vaikeaksi? Hän voi olla ilkeäkin, mutta tuo voi olla sitäkin, ettei hän koe itseään enää hyväksytyksi/intiimiksi sinun kanssasi. Ja kun välit ovat jo kylmenneet sinun puoleltasi, miksi hän jatkaisi (enää) yrittämistä?

Vierailija
22/33 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluttoman miehen entisenä puolisona:

Ei välttämättä ole peliä, ainakaan tietoisesti. Ihmisen ego on aika hauras ja itsekäs, joten saattaa olla tiedostamatonta itsensä suojelua läheisyyden aiheuttamalta himotukselta ja sitä seuraavalta tuskalta.

Nyt eronneena elän ilman seksiä aika ongelmitta. Silti parisuhteessa hajotti toistuva torjunta, sekä ihan vaan tieto siitä että toinen ei sua halua vaikka mitä tekisit samalla, kun itse et muuta haluakaan kuin tuottaa ja saada nautintoa tavalla, jonka voi kokea

mielestäni vain parisuhteessa. Läheisyys on ihanaa, mutta kun on puutteessa se monesti saa ihan hirveästi niitä haluttomuuden aiheuttamia ikäviä tuntemuksia pintaan. Läheisyys herättää halut, miettii että ehkä toinenkin haluaa mua kun ollaan lähekkäin, mutta ei.

Voi toki olla että mies ei välitä läheisyydestä paljoakaan, joten nyt seksielämä huonontuessa ei vaivaudu joustamaan haluistaan kun sinäkään et (oletettavasti) yrittänyt herätellä haluasi, keksiä keinoja sen palauttamiseen yms. mikä voisi parantaa seksielämä.

Paha sanoa suhteen ulkopuolelta mikä tilanne tarkalleen on, mutta ymmärrän miestäsi. Ellei nyt tyyliin tiuskaissut että en helli ennen ku annat pillua. Ja tavallaan ymmärtäisin (en hyväksyisi) sitäkin, tuollainen kokonaisvaltaiselta kelpaamattomuudelta tuntuva tilanne voi saada muuten tasapainoisen ihmisen sekaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys sinulle, ap: halaatko koskaan miestäsi, vaikka et ole halailutuulella? Tarvitsetko tietynlaisen halukkuuden, jotta voit lohduttaa, silittää ja helliä?

Minä en ja siksi ehkä minun on vaikea tajuta seksinpihtaajia. Joo, aina ei huvita, mutta kun tiedän, että toisen tekee mieli, niin mikäs siinä. Seksi kumppanini kanssa on täysin sama asia kuin hänen silittämisensä, halaamisensa jne. Tiedän, että hän saa siitä hyvän mielen ja haluan tehdä sen, jotta hänellä on hyvä mieli.

Ymmärrän, jos pidät seksiä vastenmielisenä, se on eri juttu ja siinä on syytä käydä ihan ammattilaisen puheilla. Mutta se, ettei haluta, tuntuu vain prinsessamaiselta kontrollin tarpeelta, naiselta, jonka on päätettävä, milloin mitäkin tapahtuu, viis kumppanin haluista.

Vierailija
24/33 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies pelaa kanssasi peliä jossa sinä et anna mitä hän haluaa, joten hänkään ei anna mitä sinä haluat.

Siis molemmat pelaa tuota peliä.

Vierailija
25/33 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni petti koska en antanut.

Hyvä että tiedostat syyn. Silloin on mahdollista kojata tilanne (jos sitä pystyy enää korjaamaan) kun tietää miksi näin on käynyt. Ja jos tämä peli on menetetty niin tuleehan niitä uusia miehiä. Tiedät ainakin miten ei pidä käyttäytyä eli jos et sinä anna niin joku toinen kyllä antaa😀 Viikonloppuja👍

Vierailija
26/33 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän miestä hyvin. Läheisyys saa hänet haluamaan seksiä vielä enemmän ja se olisi olisi vain itsensä kiduttamista. 

Vierailija
27/33 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä miehen käytöstä.

Vierailija
28/33 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Jos teillä ei ole seksiä, miehesi lienee aikaa puutteessa. Koitapa ap ajatella hetki asiaa miehesi näkökulmasta, jos pystyt hetkeksi katsomaan muualle kuin omaan napaasi.

Mies on terv viriili mies ja himoitsee ruumistasi kuten on miesten tapa. Epäilemättä hän pitää myös läheisyydestä. MUTTA kun seksiä ei ole, läheisyys on pelkkää kidutusta, kun täytyy varoa että sinä et VAAN kuvittele että hän yrittää saada seksiä.

Mieti jos itse olisit nälässä ja toinen haluaisi, että kuitenkin pitelet käsissäsi valtavaa paistivatia jossa on herkulliselta tuoksuva paisti ja paisti on lempiruokaasi. Se olisi selvää, että et saa paistia syödäksesi. Kiinnostaisiko sen vadin pitely jonkun muun mieliksi? Eipä taitaisi.

Se haluttomuus paranee sillä että alatte panna. Seksi on kuin treenaaminen: aina ei huvita, mutta jälkeenpäin on aina tyytyväinen että tuli lähdettyä.

Olipa hyvin kiteytetty vastaus. Tuo paistivati vertaus oli kyllä loistava esimerkki.

Vierailija
29/33 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ei kuulu rakkauteen.

Vierailija
30/33 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä tiedän, sun on vaikee ymmärtää

Haluan sut lähelle mutten että kosket

Ja voi kun se riittäisi sullekin."

Lässyti, lässyti sanon minä. 

Miksi ei kumppanin kanssa tee mieli harrastaa seksiä? Tämä on ainoa oleellinen kysymys, joka pitäisi ENSIN esittää itselleen. Eikä vastaukseksi tosiaan riitä: "Mä en vaan pysty sanomaan, mikä mieltä painaa..."

Mikä saa aikuisen ihmisen heittäytymään halujensa suhteen aivan vauvan asteelle? Mikä saa aikuisen ihmisen vaatimaan toiselta ratkaisua omaan ongelmaansa, josta ei pysty sanomaan edes mistä se johtuu?

Vierailija
31/33 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ei tartte päästä haluttomuudesta eroon. Suomessa puoliso ei ole velvollinen edes puhumaan puolisonsa kanssa.

Vierailija
32/33 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähesyyden antaminen alkaa panettamaan ja sit elämä on vielä tuskaisempaa. Siksi.

Hyvä pointti. Tosin naiset taitavat nauttia siitä kun miestä panettaa ja hän kärsii sen vuoksi

Vierailija
33/33 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies pelaa kanssasi peliä jossa sinä et anna mitä hän haluaa, joten hänkään ei anna mitä sinä haluat.

Siis molemmat pelaa tuota peliä.

Ei se mies välttämättä mitään peliä pelaa. Se on ihan normaalia, että ei halua sitä läheosyyttä, jos se tarkoittaa, että saa siitä vaan pippelin pystyyn ja pallit siniseksi. Se läheisyyshän vaan pahentaa ja tuo esiin sen seksuaalisen torjumisen kokemuksen, eli läheisyyden välttäminenen on pidemmän päälle jo melkein henkisen selviytymiskeino, pikemminkin kuin joku pelimiehen liike.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä