Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesflunssa - rasittava sairaus

Vierailija
28.05.2019 |

Olen koko ikäni luullut miesflunssan olevan vain typerä myytti, kunnes nykyinen avomieheni sai minulta pienen pöpön.

Sain räkätaudin työpaikalta, ja ehdin olla kipeänä muutaman päivän kunnes pöpö tarttui mieheenkin. Tuona aikana tein ruuat, pidin kodin siistinä ja pyöritin arkea tietysti väsyneempänä mutta normaaliin tyyliin kuitenkin.

Sitten mies sai saman flunssan.

Tätä on kestänyt nyt kolme päivää: voivottelusta ei tule loppua. Mies valittaa ettei voi nukkua. Jäi pois töistä, ei osallistu kotitöihin, makaa vain vuoteenomana ja valittaa kuumetta (37,2) ja sen tuomaa tuskaa. Aikoo mennä huomenna lääkäriin (!), jos olo ei parane.

En ole koskaan todistanut aitoa miesflunssaa, vaan todella luulin, että se on vain kiertävä vitsi.

Millaisia teidän miehet on ”sairaana”?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kumppanini on sairastanut vain ihan oikeasti. Kahteen kertaan hän on sairastaessaan valittanut oloaan, mutta on ollut syytäkin, kun kuumetta on ollut +39 astetta. 

Miesflunssaa olen todistanut lähinnä kavereiden kumppaneiden kautta, onneksi.

Vierailija
2/5 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei mies pode tautia, onneksi. Ei päinvastoin malttaisi levätä kipeänä, koko ajan pitäisi tehdä jotakin, ison leikkauksenkin jälkeen lähti ihan liian pian liikkeelle, vaikka yritin toppuutella. Ei vain ole paikallaan makaavaa sorttia.

Minusta tuntuu, että minulla on miesflunssa, jostain syystä koen kuumeen todella kivuliaana ja oloni on todella kurja. Minulla on silti jotain vikaa, koska olen jatkuvasti kovissa kivuissa joille ei ole löydetty syytä, ehkä se vaikuttaa siihen, miten koen tuonkin. Kun minulla on vähänkin lämpöä, koko kroppani on ihan tulessa ja kaikki hipaisutkin minuun sattuvat aivan äärettömästi. En silti valita ja voivottele, teen myös kaiken tarvittavan, mutta mies hoitaa meillä kotia jos olen kipeä, ihan pyytämättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kokee synnyttäessä melkein yhtä suuren tuskan kuin mies flunssassa

Vierailija
4/5 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies ei onneksi pode miesflunssaa. Mies saattaa sanoa, että on vähän hutera olo ja sitten mittari näyttää 38 astetta. Ne, jotka väittävät kaikkien miesten flunssien olevan naisten sairastamia pahempia, ovat väärässä.

Vierailija
5/5 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös miesflunssa ole, kun ei oikeasti olla edes kipeitä muttei jokin asia huvita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi