Paljon sulle pitäisi maksaa että uisit suihkulähteessä & kuva tästä olisi lehdessä?
Olen itsekin kova lätkäfani ja olin eilen torilla mutta vähän kyllä silti hämmentää nämä suihkulähdeuimarit ja mua nolottaisi aivan älyttömästi jos olisin työkaverin tavoin noissa kuvissa! En kyllä ihan ensimmäisistä satasista menisi edes vaatteet päällä saatika alasti/alusvaatteissa. Mites sulla, mistä summasta menisit vaikka baarivaatteissa? Entä alasti? :D
Kommentit (20)
Aika naurettavaa mennä alusvaatteissa suihkulähteeseen. Tosi miehet ja naiset menee alasti ja viikko juhlien jälkeen.
Menisin vaikka ilmaiseksi suihkulähteeseen uimaan, ja saisi siitä kuvankin ottaa. Tosin en tekisi sitä kiekkovoiton tähden, sillä en ole kiinnostunut jääkiekosta.
Kuule aika paljon. En voi valtion virkamiehenä paljoa nolailla itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Hmm, 3000 euroa.
Siis alusvaatteissa (alasti 50 000 e). Vaatteet päällä 50 e.
Vaatteista riippuen 5-5000e. Alasti en menisi ilman eläkerahoja.
Kalsareissa menisin satasella, paitsi jos olisi liian kylmä. Viidellä sadalla saa olla jo vähän vi.t.un kylmä, ja viidellä tonnilla menisin munasillaan.
Silloin olisi hyvä jos olisi tosi kylmä. Näin kylmä👌🏻
Vierailija kirjoitti:
Minä valtion virkamiehenä voisin hyvin uida suihkulähteessä vaatteet päällä, alusvaatteilla tai ilman vaatteita sentään en. Ei valtion virkamiehen tarvi mitenkään erityisesti käyttäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Kyl te hoitsut voitte uida siellä vaikka alasti. Ei se ketään kiinnosta.
Alusvaatteissa uisin ihan ilmaiseksi siellä jos olisin edelleen samassa kropassa kuin olin 30 vuotiaana :D. Mikäs tuossa nyt niin ihmeellistä, kiekkojuhlan huumaa. Kuka niitä kuvia enää monesti sieltä katsoo? Antaa nyt ihmisten juhlia. Harvoin suomessa on yhtään mitään juhlia.
Jos olisin vielä 18-vuotias niin voisin käydä ilmaiseksi. Nykyään ehkä tonnilla tai parilla.
Mitä jos joku tekee temput ja paskantaa suihkulähteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyl mua kiinnostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole hoitaja.
Moni teini joka tahtoo olla tuleva someintsabeibe maksais että pääsis lehteen
Onpa kauheeta! Teidän "korttitalo" näköjään romahtaa aika pienestä. :D
Ei tarttis maksaa mitään jos olis samanmielistä seuraa tuota tekemässä.
Huomattavan monella naisjuhlijalla oli altaassa stringit jalassa. Aika po*noa!
Ilmaiseksi tietenkin!