Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työuupumus

Unelmaako elämässä
27.05.2019 |

Valvon yöt töitäni pohtien, kuvittelin olevani unelmatyössäni mutta työn määrä on yllättänyt. Olen tosi väsynyt ja välillä itkeskelen töissäni. Minulle on sanottu että mee työterveyteen juttelemaan mutta eipä ne työt vähene vaikka kuinka puhuisin. On vaan sen juttutuokion verran vähemmän aikaa tehdä niitä töitä.
Oletko ollut vastaavassa tilanteessa ja miten siitä selvisit?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tärkeää pitää huolta omista rajoista ja hyvä, että olet tunnistanut noi tunteet. Onko sulla loma tulossa? Vaikka saattaisi tuntua liioittelulta niin ota ehdottomasti työmäärä puheeksi pomosi kanssa ja/tai järjestelkää työtehtävät uudelleen. Myös sairausloma auttaa akuuttiin vaiheeseen... Unirytmi saatava pian kuntoon. Työuupumukseen pitää puuttua ajoissa, jotta tilanne ei pahene. Mieluummin löysempi työtahti nyt ja muutaman viikon saikku, kuin totaali pudotus ja työkyvyttömyys vuoden kuluttua.

Vierailija
2/2 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ja eipä ollut muuta tehtävissä kuin kouluttautuminen uuteen ammattiin ja alanvaihto. En saanut saikkua eikä työtehtäviä voinut muuttaa. Työterveydessä hoitsun kanssa keskustellessa tuli mieleen vanha haaveammatti ja onneksi oli alkutalvi, niin pystyin pistämään hakupaperit eteenpäin.

Kesäloman jälkeen elokuussa aloitin kahden vuoden opinnot aikuiskoulutustuella ja valmistuin aikataulussa. Nyt ollut uudella alalla parisen vuotta ja päivääkään en vaihtaisi pois :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla