Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meneekö jääkiekon mm vouhotus jo överiksi?

Vierailija
27.05.2019 |

Kaljarit päässä uidaan suihulähteessä ja presidentti käy puhumassa.
Kyse on vain jääkiekosta. Hieno asia tuo voitto, mutta tärkeämpiä asioita on esim suomen itsenäisyys, jota juhlitaan ja arvostetaan vähemmän kuin tätä suomen voittoa :D
Ja tuntuu, että esim teinitytöt juhlivat voittoa, koska muutkin juhlivat. Vaikka eivät olisi koko lajista pätkääkään todellisuudessa kiinnostuneet.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän aikaa oli ihan hauskaa, nyt rupeaa jo rasittamaan.

Vierailija
2/10 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota, eihän tässä ole vouhotettu vuorokauttakaan. Vähän kärsivällisyyttä, tämä on monelle iso asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kai se on mikä se syy on mikä saa aikaan yhteisöllistä fiilistä ja vapautunutta aitoa iloa ja vähän hulluuttakin.. On tämä elämä muuten sen verran tiukkaa ja stressaavaa, että antaa nyt vähän juhlia kun on hyvä syy.

Nyt voivat monet muista asioista eri mieltä olevat löytää jotain yhteistä.

Vierailija
4/10 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Aika surullistakin. Tuntuu että kansallinen identiteetti lepäisi kokonaisvaltaisesti jonkun pelin ympärillä. Oikeesti tällaisina aikoina itsellä super eksynyt olo siitä että mihin laumaan kuuluu. Ehkä se olisi helppoa jos saisi onnellisuuden tunteen jostain tuollaisesta. Ymmärtäis vähän jos pelaaja on onnellinen mutta eihän nuo loput oo tehny mitään voiton eteen.

Vierailija
5/10 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin tykkään muutenkin lätkästä ja seuraan sitä vaikka olenkin nuori nainen. Oikeastaan seuraan kaikkea urheilua. Tosin myönnän, että monet pitävät lätkää tylsänä seurata, vaikka itse en ymmärrä sitä kun oikeasti yksi lempilaji. Ja en ollut juhlimassa missään ja en juo. Katson vaan "kiltisti" kotona.

Vierailija
6/10 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän hiukka överiks män. Mutta osasi kyllä odottaa, että noin se tulee menemään.

Vierailija
7/10 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Toi maikkarin juhla oli vähän liian pitkä.. Finlandia siihen huonosti laulettuna päälle ja kyse on kuitenkin urheilusta ei sodasta tai muusta. Huomenna voisi jo himmailla mediakin ja katsoin pelin ja riemuitsin, mutta tämä oli nyt tässä.

Vierailija
8/10 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän sitä juhla. Hyvä leijonat!

Vierailija
9/10 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä maailmassa liikaa iloa ja juhlanaihetta ole, joten antaa ihmisten juhlia jos siltä tuntuu.

Olen tätä mieltä, vaikken itse seuraa urheilua, eikä tämä Suomen voittokaan tunnu minulla missään.

Vierailija
10/10 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joistain kommenteistä voisi päätellä, että voitto ja juhlat olisivat joltain jotain pois. Miten? Ennemminkin jälleen joku nuori saattaa innostua urheilusta ja pysyä poissa pahanteosta ja olla syrjäytymättä. Vai eikö kukaan saa iloita, jos itseään vituttaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi