Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MTV3 auki! NYT ALKAA BILEET!!!

Vierailija
27.05.2019 |

KIEKKOBILEET!!!!1

Kommentit (644)

Vierailija
541/644 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Portion Boysin Kuka pelkää leijonaa olis ollut kyllä kova biisi näihin bileisiin.

Vierailija
542/644 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Portion Boysin Kuka pelkää leijonaa olis ollut kyllä kova biisi näihin bileisiin.

Tai pet shop boys go west tai its a sin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/644 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivat heterojuhlat. Olin mukana

Prideriekkujaisia onkin ollut jo ihan kystä kyllin

Vierailija
544/644 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tästä juhlasta muistetaan? Nelli Matulan uima-asu ja Lankisen räppääminen. Jäi Matulallekin varmaan ikävä maku.

Vierailija
545/644 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla ei kyllä osata mistään sanoayhtäkään positiivista sanaa.Koko ketju pelkkää ivaa, pilkkaa, haukkumista ja marisemista kuinka väärin oli nämäkin juhlat juhlittu,. Ja ihan mummomaista ulinaa että byhyy kun ei oman nuoruutensa muusikot olleet lavalla, ei päästy olemaan taas hetkeksi nuoria... on se niin kamalaa kun soitettiin musaa josta nykynuoret tykkää. On ne nykynuoret niin junttia ja kamalaa ja voivoi.

Kattoisitte ees hetken peiliin. Ihan harvinaisen negatiivisia ja omaan aikaanne jämähtäneitä olette.

Vierailija
546/644 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pelle kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pelle kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten te hevarit oikein kuvittelette että se teidän örinänne on jotain oikeaa musiikkia ja kaikkien pitäisi siitä tykätä? Itse en tiedä mitään hirveämpää kuin metallimusiikki ja Gettomasan uusin albumi oli todella hyvä. Niin ja olen 32-vuotias korkeakoulutettu nainen.

alkaa naurattaa, kun piti mainita tuo "korkeakoulutettu nainen".  Silti täällä kommentoimassa kaikkien teinien kanssa. 

Eipä tuo koulutus susta älykästä tehnyt

Niin, ehkäpä se piti mainita sen vuoksi että täällä on leimattu kaikki räppiä kuuntelevat ihmiset junteiksi tai teineiksi.

nyt kannattaisi tutustua tähän RAP kategoriaan, kun tuo JVG ei ole rappiä.

Mulle on sinänsä yhdentekevää, miksikä sitä konejumputuksen päälle hölistyä puhetta kutsutaan, mutta jos he kerran itsekin ovat sitä mieltä, etteivät he esitä räppiä, niin miksi he eivät sitten korjaa Wikipedian luonehdintaa heistä, jos se kerran virheellinen? Wikipedia: JVG on helsinkiläinen rap-duo. Sen muodostavat Jare Joakim Brand ja Ville-Petteri Galle 

No onhan se hienompaa kertoa olevansa räppäri kuin iskelmälaulaja.

Vierailija
547/644 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Finlandian pitäisi olla kansallislaulumme. Olisi paljon kauniimpi kuin nykyinen.

Finlandia on upea teos jota on hienoa esittää erityisissä hetkissä. Maamme-laulu on myöskin komea ja sitä on voi esittää taajemmin, justiin kaikkien jäkismatsien yhteydessä. Sitten jos Suomen joukkue voittaa tai tekee jotain erityistä (tai jotain muuta erityistä tapahtuu) niin sitä voi juhlistaa Finlandialla. Minusta näillä kahdella, suomalaisille tärkeällä teoksella on hyvä rytmitys juuri näin kun nyt on.

Porilaisten marssi esitetään kun Suomi saa olympiakultaa ja hienoa kun tällainenkin teos on käytössä.

Vierailija
548/644 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla ei kyllä osata mistään sanoayhtäkään positiivista sanaa.Koko ketju pelkkää ivaa, pilkkaa, haukkumista ja marisemista kuinka väärin oli nämäkin juhlat juhlittu,. Ja ihan mummomaista ulinaa että byhyy kun ei oman nuoruutensa muusikot olleet lavalla, ei päästy olemaan taas hetkeksi nuoria... on se niin kamalaa kun soitettiin musaa josta nykynuoret tykkää. On ne nykynuoret niin junttia ja kamalaa ja voivoi.

Kattoisitte ees hetken peiliin. Ihan harvinaisen negatiivisia ja omaan aikaanne jämähtäneitä olette.[/Quoteen

Nuorisomusiikkikn voi olla hyvää:) Mutta JVG, Teflonit on keski-ikäistyviä miehiä jotka elää nuoruuttaan yhä uudestaan, uudestaan, uudestaan.... Eiköhän he ole tässä niitä on jämähtäneitä.

Vierailija
549/644 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelle kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pelle kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten te hevarit oikein kuvittelette että se teidän örinänne on jotain oikeaa musiikkia ja kaikkien pitäisi siitä tykätä? Itse en tiedä mitään hirveämpää kuin metallimusiikki ja Gettomasan uusin albumi oli todella hyvä. Niin ja olen 32-vuotias korkeakoulutettu nainen.

alkaa naurattaa, kun piti mainita tuo "korkeakoulutettu nainen".  Silti täällä kommentoimassa kaikkien teinien kanssa. 

Niin, ehkäpä se piti mainita sen vuoksi että täällä on leimattu kaikki räppiä kuuntelevat ihmiset junteiksi tai teineiksi.

Ehkä sulle se tutustuminen olisi tarve. Koska JVG on räppiä. Kuten oli Captain Jackin ja moni muu ysärin bilebiiseissä esiintynyt räppäri. Räp on rytmin päälle puhumista. JVG on samaa bilepopgenreä kuin cocjamboot, dr. alban jne.

Hiphop kulttuuriin ne eivät kuulu, mutta räppiä ovat.

Gods of Rap on parhaillaan hartsulla: De la Soul, Public Enemy ja sitte se yksi roikka. Tää on hiphopia.

Vierailija
550/644 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikkia mitä kehtaa kuunnella kun ajelee italialaisen ystävän kanssa:

https://www.youtube.com/watch?v=Jwx31ar0Pwo

T: 27v Diskopoju (forever young)

Vierailija
551/644 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tästä juhlasta muistetaan? Nelli Matulan uima-asu ja Lankisen räppääminen. Jäi Matulallekin varmaan ikävä maku.

Tyrväinen oli parempi Ghettomassan kanssa. Se oli ihan ammattimaista touhua.

Vierailija
552/644 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja kun kalkkismammat täällä jaksaa valittaa 2o sivua siitä että jossain jääkiekkobileissä soitetaan nuorisomusiikkia :DD Vai että oikein heviä ja jotain junttiysäriä ois pitänyt olla, antakaa mun kaikki kestää.  Tajuatteko miten vanhuksilta kuulostatte marmatuksenne ansiosta. Minä olen itsekin jo kolmekymppinen ja silti pidän teitä aivan kuivaluumuina.

Tuollaiset tapahtumat on nimenomaan lapsia ja teinejä varten, ne pelaajatkin on suurin osa jotain nuoria parikymppisiä poikia. Vanhukset voivat sivistyneesti kilistellä skumppansa kotosalla ja vaikka valittaa kun nuorilla on nilkat paljaana ja ennen oli kaikki paremmin, antakaa nykynuorten juhlia omalla tavallaan. 

Tässä on arvosteltu huonosti rytmitettyä ja käsikirjoitettua showta. Antikliimaksi oli kun soitettiin Sandstorm ja kaikki, siis minäkin M39 odotin että tämän nostatuksen jälkeen tulee joukkue lavalle ja bileet räjähtää. "Ensin Nelli Matula". Kaikki lässähti. Siis ei Nellin takia, hänen slotti oli aivan saakelin huono. SItten jokainen joukkueen jäsenen esittely yksitellen, ilman mitään musaa tai jotain biittiä taustalla. Ja juontajat huutaa "nytkö se huuto loppuu". Tottakai se loppuu kun tekivät niin heikon shown.

Vierailija
553/644 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä näistä ole yksikään biisi discoa nähnytkään. :D

Vierailija
554/644 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä näistä ole yksikään biisi discoa nähnytkään. :D

Nimenomaan on. 80 luvun discoa :)

Vierailija
555/644 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pelle kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pelle kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sulle se tutustuminen olisi tarve. Koska JVG on räppiä. Kuten oli Captain Jackin ja moni muu ysärin bilebiiseissä esiintynyt räppäri. Räp on rytmin päälle puhumista. JVG on samaa bilepopgenreä kuin cocjamboot, dr. alban jne.

Hiphop kulttuuriin ne eivät kuulu, mutta räppiä ovat.

Gods of Rap on parhaillaan hartsulla: De la Soul, Public Enemy ja sitte se yksi roikka. Tää on hiphopia.

MUTTA KUN SITÄ RYTMIÄ EI OLE. Tämä on just näiden keski-ikäisten suomalaisten juomalaulu "räppärien" ongelma.

Vierailija
556/644 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onnex ei ollu sentään Roope "matöfukin" Salmista

Nää jätkät ei haluu Roopea koska se vie kaikki lätkäjätkienkin muijat. True story.

Vierailija
557/644 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivat heterojuhlat. Olin mukana

Prideriekkujaisia onkin ollut jo ihan kystä kyllin

Lastenjuhlat ne oli. Toki siksi sopivatkin sinulle oikein mainiosti, sinä kun olit henkisesti omiesi joukossa :)

Vierailija
558/644 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nää kökköjuontajat tässä ohjelmassa olivat. ”Ollaan tässä Kaisaniemessä...”. ”Ollaan tässä Kaisaniemessä...” ”En kuule mitään” ja jotain ihme horinaa. Onko joku medianomilinjan ensimmäisen vuoden opiskelijoita?

Vierailija
559/644 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja kun kalkkismammat täällä jaksaa valittaa 2o sivua siitä että jossain jääkiekkobileissä soitetaan nuorisomusiikkia :DD Vai että oikein heviä ja jotain junttiysäriä ois pitänyt olla, antakaa mun kaikki kestää.  Tajuatteko miten vanhuksilta kuulostatte marmatuksenne ansiosta. Minä olen itsekin jo kolmekymppinen ja silti pidän teitä aivan kuivaluumuina.

Tuollaiset tapahtumat on nimenomaan lapsia ja teinejä varten, ne pelaajatkin on suurin osa jotain nuoria parikymppisiä poikia. Vanhukset voivat sivistyneesti kilistellä skumppansa kotosalla ja vaikka valittaa kun nuorilla on nilkat paljaana ja ennen oli kaikki paremmin, antakaa nykynuorten juhlia omalla tavallaan. 

Tässä on arvosteltu huonosti rytmitettyä ja käsikirjoitettua showta. Antikliimaksi oli kun soitettiin Sandstorm ja kaikki, siis minäkin M39 odotin että tämän nostatuksen jälkeen tulee joukkue lavalle ja bileet räjähtää. "Ensin Nelli Matula". Kaikki lässähti. Siis ei Nellin takia, hänen slotti oli aivan saakelin huono. SItten jokainen joukkueen jäsenen esittely yksitellen, ilman mitään musaa tai jotain biittiä taustalla. Ja juontajat huutaa "nytkö se huuto loppuu". Tottakai se loppuu kun tekivät niin heikon shown.

Matula tuli joo heikkoon väliin, mutta täytyy muistaa kuitenki millä aikataululla nuo pirskeet on järkätty eikä leijonatkaan tainnu ihan ajoissa saapua paikalle.

Vierailija
560/644 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdeksän euroa kirjoitti:

Vesalan esittämä Finlandia-hymni sopi "hyvin" rentoon ja iloiseen tapahtumaan. 

Oi nouse, Suomi, näytit maailmalle

Sa että karkoitit orjuuden!

Ja vielä nuotin vierestä laulettuna!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän