Tutkitteko koskaan naapurienne roskapusseja?
Pakko myöntää, että käyn joskus hakemassa jonkun yksittäisen pussin tutkittavaksi. Kiva tietää, miten naapurit elävät.
Kommentit (14)
Hyi, ei tulisi mieleenikään - enkä edes halua tietää mitään naapurien jätteistä, omatkin inhottavat.
En. Sen sijaan saatan ottaa taloyhtiömme paperinkeräys astiasta luettavaa... - Täytän sitä toki sitä säännöllsien epäsäännöllisesti itsekin.
En.
Syy: olen psyykkisesti normaali.
Pahoitteluni sinulle tilanteestasi.
Vierailija kirjoitti:
No nehän varmaan näkis jos hiippailisin niiden pihalle?
Ja sitten lähtisi jutut liikkeelle. Jos joku meidän roskiksesta hakee pussin niin en pystyisi sitä pitämään vain omana tietonani :D
En todellakaan. Paskansin muuten kerran roskapussiin ison pökäleen kun vessanpönttöni oli tukossa. Toivottavasti kaltaisesi nuuskija löysi sen.
No olen miettinyt, että mitä jos joku penkoo meidän roskia. Huvittaa, sillä löytäjä saa nauttia kissojen ja kanien p#skoista.
Ei tulisi pieneen mieleenkään tutkia toisten roskia. Hyi vit.. en tutki ees omia roskia. Tosin en ylläty jos joku naapurikyylä tutkii roskatkin. Huvinsa kullakin ja mikä mä olen niitä kieltämään?
Meidän taloyhtiössä on heebo joka sanojensa mukaan "lajittelee" roskia. Avaa pusseja ja laittaa esimerkiksi biojätteet oikeaan astiaan.
No ei ole tullut mieleen käydä tuolta molokista tonkimassa. Olen kyllä kuullut, että niihin vaihdettiin, kun joku kyylä tutki toisten roskia.
No nehän varmaan näkis jos hiippailisin niiden pihalle?