Hävettää. Leijonien huono musiikkimaku on nyt kaikkien tiedossa. Jotain JVG:tä prrkle.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua aina hävettää kun mun italialainen ystävä on täällä käymässä ja ajetaan autolla johonkin ja se musiikki mitä suomalaisilta radiokanavilta tulee... Just näitä mörkä tason lällätys kappaleita.
Italialainen ystäväni kuuntelee klassista, oopperaa, housemusiikkia ja ambienttia.
Hän sanoo suomalaista musiikkia lapselliseksi, tunneköyhäksi ja negatiivisen energian omaavaksi musiikiksi.
Jos sä olisit fiksumpi, tietäisit, että on kanavia, joista löytyy muutakin musiikkia... Mutta kun soitatat omaa kanavaas...
Sillä mitään ystäviä ole. Minkään maalaisia. Kunhan unelmoi...
nämä bileet järjestettiin muutaman tunnin varoitusajalla joten paikalle saatiin vain ne pelimannit joilla ei ollut mitään muuta tekemistä
mörkö itse pyysi tämän kappaleen soitettavaksi mörkölennolla:
en voi valittaa hänen musiikkimaustaan
Olen samaa mieltä, ehdottomasti olisi pitänyt soittaa Prokofievin 2.sinfoniaa dm tai Kurt Rosenwinkelin Heartcorea
Vain suomalainen ei osaa iloita maamiesten/naisten menestystä.
Kaikkien pitää olla yhtä luusereita kuin ap.
Ps. Tykkään klassisesta musiikista, mutta se ei sovellu kultajuhliin.
Vierailija kirjoitti:
lapselliseksi, tunneköyhäksi ja negatiivisen energian omaavaksi musiikiksi.
Hyvin kiteytit palstankin ilmapiirin👍
Suosittelen et kuunnelkaa Radio Nostalgiaa, niin ei kuulu räppiä koskaan. Musiikki on meikän makuun. Nostalgista musaa vuosikymmenien ajoilta ja etupäässä vanhempaa. Esim; Queen, Eric Clapton, Elvis, Rollarit, Beatles, Mark Knopler& kumpp, Tom Jones, Lynyrd Skynyrd, Willie Nelson, Johnny Cash jne...( mainitut ovat mm omia suosikkeja)