Olen päättänyt alkaa uskovaiseksi. En vaan osaa päättää, että alakerran ukko vai yläkerran ukko...
Molemmissa vaikuttaa olevan omat hyvät ja huonot puolensa. Auttakaa nyt hyvät ihmiset minua perkaamaan ne plussat ja miinukset.
Kommentit (8)
Yläkerran ukko on tappanut kauheat kasat ihmisiä ja yllyttänyt ihmiset tappamaan toisiaan, alakerran ukko ei ole koskaan tappanut ketään. Alakerran ukolle kaikki on tasavertaisia, yläkerran ukko arvottaa uskon määrän mukaan.
Yläkerran ukko ei ota sinua vastaan, jos olet joskus elämäsi aikana pitänyt hauskaa. Alakerran ukko sen sijaan yllyttää hauskanpitoon.
Minä ainakin olen hyvää pataa sekä yläkerran että alakerran ukon kanssa. Kaikkien kaveri!
On niitä muitakin vaihtoehtoja, älä viitsi olla niin ahdasmielinen.
Jos muut "helpommat" uskonnot esim buddhalaisuus ei kiinnosta vaan haluat todella jonkun jota palvoa niin olisiko itsetutkiskelun paikka? Voisit hetken "harrastaa" sata_nismiä ja tutkailla millaiset asiat houkuttavat sinua eniten silloin kun mietit itsekkäästi vain omaa haluasi.
Sitten voit tehdä päätöksen kumpaan porukkaan kuulut.
Minä valitsisin ennemmin Odinin ja Valhallan.
Saa kilistellä kaljatuoppia ja syödä lihaa ilman salaattia muiden sotureiden kanssa koko ikuisuuden.
Haluatko noin keskimäärin ihmisille hyvää vai pahaa? Tähän vastattuasi tiedät vastauksen kysymykseesi.
Vai akka, se voi olla kuule niinkin.