Tule uskoon
Olemme luoneet tämän sivuston sinua varten, joka haluat tietää lisää Jumalasta ja hänen tahdostaan sinua kohtaan. Olemme itse kokeneet uskoontulon, ja kuinka Jumalan kohtaaminen on muuttanut elämämme. Haluamme rohkaista sinua ottamaan selvää, mitä Jumala haluaa tehdä elämässäsi.
Raamatussa kerrotaan, että Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon, että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän. Johanneksen evankeliumi 3:16.
Jeesus sovitti syntimme kuolemalla Golgatan ristillä meidän puolestamme, jotta voisimme elää Jumalan yhteydessä ja kuoltuamme päästä hänen luokseen taivaaseen.
Sivustolta löydät Askeleet Jumalan luokse -toiminnon, joka johdattaa sinut rukoilemaan pelastusrukouksen, jossa pyydät syntejäsi anteeksi ja Jumalaa tulemaan osaksi elämääsi. Löydät myös ihmisten tarinoita, miten Jumala kohtasi heidät, sekä vastauksia usein esitettyihin kysymyksiin. Toivottavasti löydät vastauksia kysymyksiisi ja voit tutustua Jumalaan.
Kommentit (22)
Olen jo. Uskon Odiniin joka iskee ap:n jumalaa nenuun ja ap:n jumala juoksee parkuen äitinsä luokse.
No en varmasti tule uskoon, olen umpihetero mies.
Ei, kiitos. Minä en ole syntinen, joten en tarvitse tuollaisia kerhoja.
Antoi poikansa, joka oli hän itse, jonka hän itse oli siittänyt lapseen ja jonka sitten antoi kuolla ja otti takaisin istumaan itsenään itsensä vasemmalla puolella.
Tää ketju häviää ihan just, kun uskovat modet loukkaantuu :D
...ja sivuston takana on hellarit. Eli pitäisi tulla uskoon ja sitten liittyä tirriseurakuntaan jonka kastekäsitystä suurin osa kristityistä pitää harhaoppisena.
Hienoa. Painukaa nyt sitten v i ttt u un täältä kiusaamasta meitä normaaleja ihmisiä mielikuvitusystävillänne.
"Raamatussa kerrotaan, että Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon, että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän. Johanneksen evankeliumi 3:16."
Rakasti omaa luotuaan maailmaansa niin paljon, että loi maailman jossa joutui antamaan oman poikansa rakkaudesta maailmaan.
Miksi ei sitten samantien luonut maailmaa jossa kenenkään ei tarvitse antaa mitään, omituinen luoja jopa vähän kieroutunut ja egoistinen. Tulee mieleen pelintekijä, joka sitten keksi tällaiset sääntönsä pelimaailmalleen, oih palvokaa minua hahmot ettette joudu kadotukseen, katsokaa minkä uhrauksen teille tein.
Unohtui aloituksesta "meidän ehdoillamme"
Vierailija kirjoitti:
...ja sivuston takana on hellarit. Eli pitäisi tulla uskoon ja sitten liittyä tirriseurakuntaan jonka kastekäsitystä suurin osa kristityistä pitää harhaoppisena.
Tirriseurakubta, mikä se on? Pieni? Maaulmanlaajuisesti helluntaiseurakunnat kasvavat rajusti.
T. Luterilainen
Vierailija kirjoitti:
Jokainen on syntinen.
Ei kiitos. Itse asiassa olen ennemminkin poistumassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tirriseurakubta, mikä se on? Pieni? Maaulmanlaajuisesti helluntaiseurakunnat kasvavat rajusti.
T. Luterilainen
Luterilaisena sinun tulisi pitää kehitystä valitettavana että seurakunnat jotka ihmisen keksimistä syistä kieltävät kasteen lahjan lapsilta kasvavat rajusti.
Vierailija kirjoitti:
...vai kuitenkin jumalan? Kukas ne maailman hahmot tänne loi, luusta-luonteeseen, houkutuksista-ehtoihin, jos uskoo luojaan joka kaiken tämän loi, niin eikös silloin hyvä ja paha ja ehdot näille ole myös luojan luomuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...vai kuitenkin jumalan? Kukas ne maailman hahmot tänne loi, luusta-luonteeseen, houkutuksista-ehtoihin, jos uskoo luojaan joka kaiken tämän loi, niin eikös silloin hyvä ja paha ja ehdot näille ole myös luojan luomuksia.
Helluntaiseuraku.nnan tapauksessa nimenomaan "heidän" ehdoillaan koska he ovat keksineet Raamatun ulkopuolisia ehtoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen on syntinen.
Syntisiä ovat vain ne, joiden uskonnon mukaan syntiä on olemassa. Minulle käsite "synti" on pelkkää satua, eivätkä muiden ihmisen mielikuvituskaverien touhut koske minua ollenkaan. Sinä saat toki nimitellä itseäsi syntiseksi ja ruoskiakin, kun kerran siitä tykkäät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helluntaiseuraku.nnan tapauksessa nimenomaan "heidän" ehdoillaan koska he ovat keksineet Raamatun ulkopuolisia ehtoja.
Helluntailainen on ihminen, ihminen keksi raamatun ja jumalan, samako se mihin uskoo, jos keksittyyn on uskoakseen, oli sitten hellu tai kallu.
Impotentti.