Heipparallaa! Huhuilen JOULUKUUSSA -04 synnyttäneitä,
jotka odottavat nyt uudestaan, löytyykö teitä? :)
Tyttöni syntyi 28.12.04 ja nyt odotan toista ihan alkumetreillä, viime lauantaina tein plussatestin. Laskettu aika näillä näkymin 27.1.07.
Kirjoitelkaahan kuulumisianne!
TuiTui
Kommentit (4)
Meidän kolmas tyttö syntyi 29.12.04 myöskin. Nyt neljättä odotellaan ja la on 26.11.06. Missäs olette synnyttäneet? Itse olin Helsingissä NKL:lla. Meinaan ettei oltais törmäilty ;)
äitikki rv 13+3
Ja nyt toista odotellaan. Masuvauvan laskettuaika on 1.12.06
Eli hyvin samanlaisia kuulumisia kuin teilläkin =)
Meille syntyi poika 12/2004 ja nyt odotellaan pikkukakkosta (la 5.11.). :-) pahoinvointi alkaa olla suht takanapäin, mutta väsymystä ja muita vaivoja tuntuu riittävän. ;) kyllä sen huomaa, että tarvitsisi enempi lepoa, mitä työssäkäyvänä ja taaperon äitinä saa... mutta eiköhän tästä selvitä kunnialla!
Vähän jännittää miten poika suhtautuu tulevaan pikkusisarukseen, tuleeko kovaa mustasukkaisuutta ja miten itse sopeutuu olemaan kahden äiti. Nyt ajatus tuntuu kovin kummalliselta, kun on tottunut antamaan tuolle esikoiselle kaiken huomion ;) mutta mutta, enhän minä ensimmäinen äiti ole, jolle syntyy lisää lapsia! kaikenlaista vaan pyörii päässä.
Minni + poika 1,5-vee ja rv 16+4
Täällä yx joulukuussa 2004 synnyttänyt äityli. Meidän tyttö syntyi 29.12.2004..hänestä on nyt tulossa isosisko kun kolmannen lapsemme saapumisaika on 12.12.2006.
Tässä ollaan voitu todella pahoinvoivasti, mutta onneksi tuo meidän tyttö on sen verran helppo tapaus että on antanut äidin huilailla sohvalla ja itse on leikiskellyt omassa rauhassa.