Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käykö politiikot lukemassa täällä?

Vierailija
26.05.2019 |

⁉️❓⁉️❓

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy.

T.kansanedustaja

Vierailija
2/19 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuule kyllä käy. Ja minua loukkaa puheet että nuoret naiset tahtoo vanhempia rikkaita aviomiehiä. t. Sauli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en käy.

Vierailija
4/19 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kansanedustajan, joka lukee välillä Ylilautaa...

Vierailija
5/19 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei käy. Meillä on parempaakin tekemistä.

Vierailija
6/19 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervasemmistolaiset poliitikot käy täällä, usein olen huomannut, että täällä ollut joku juttu ja sitten vihervasemmistolinen politiikko kommentoinut.

PerSuvihaa esiintyy myös runsaasti, Varisverkosto, Takku ja muut anarkistitkin päivystää täällä, moderointikin on vihervasemmistolaista.

Vierailija
7/19 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tunnustaa?

Vierailija
8/19 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aihe mikä tahansa, tulee joku haukkumaan persuja. Kenelle Persut ovat niin suuri uhka?

Vierailija
9/19 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät käy. Muunlaiset väitteet ovat mediapeliä.

Vierailija
10/19 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti käy kansanedustajia ja heidän avustajiaan. He vakoilevat hiljaa hallitsemaansa vaalikarjaa ja varovat visuvat tekemästä päätöksiä, joista täällä valitetaan.

Vierailija
11/19 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No luulen että ovat varmaan ainoita noin keskimäärin jotka eivät lue kansan mielipiteitä mistään.

Vierailija
12/19 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisyyden mukaan osa politikoista käy täälläkin. Harmi vaan etteivät tee silti mitään järkevää. Otetaan nyt esimerkiksi vaikka kannabis. Alkoholia lievempi päihde ja sitä ei saada lailliseksi. Ihan kuin se laittomuus vaikuttaisi vähentävästi käyttöön. Taitaa olla siitä asti kun kiellettiin niin käyttö on kasvanut joka vuosi?

Eikä tuo ole ainoa asia mistä politikot on ihan pihalla todellisuudesta. Persut ja niiden kannatus. Sitä ei haluta myöntää mutta kaikki tietää miksi persujen kannatus on noin korkea. Voidaan sitä lässyttää ja selittää vaikka vuosikymmeniä niin totuus ei siitä miksikään muutu.

Kannabis tulee pysymään täälläkin päihteenä vaikka 5 kertaa kiellettäisi. Laillistaminen olisi haittojen vähentämistä. Nämä muualta tulleet ei ikinä saa suurelta osalta suomalaisista hyväksyntää. Se että osa niistä vielä rötöstelee suomessa pahentaa vain lisää muukalaisvihaa.

Suomalaiset on kansana niin outo porukka että sitä ei kunnolla ymmärrä edes kaikki suomalaiset. Hitto täällä katsotaan epäillen jo toiselta paikkakunnalta tullutta. Koita siinä sitten sopeutua ja politikot omassa kuplassaan ihmettelee miksi mikään ei toimi?

Vierailija
13/19 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ei käy. Meillä on parempaakin tekemistä.

Tuo paljastaa, ettet ole poliitikko. Sinakaan eduskunnassa ei ole nyt mitään tekemistä :)

Vierailija
14/19 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja ilmoitan asiattomiksi kaikki, joissa kritisoidaan demareita.

t: A. Rinne

Vierailija
15/19 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monia julkkiksia on täällä, mutta miten politiikot?

Vierailija
16/19 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja det gör vi. Vi klickar "ilmoita asiattomaksi" på alla texter som kriteserar tvångsvenskan.

mvh,

RKP/SFP

Vierailija
17/19 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyvät, samoin suolessa.  

Vierailija
18/19 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan mennyt itse mihinkään, minua on aina pyydetty mukaan.

Vierailija
19/19 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyvät, samoin suolessa.  

Niin minäkin epäilen. Jos olisin itse eduskunnassa niin tietenkin kävisin katsomassa mitä rahvas puhuu. Mahtaa se olla kivaa esim. juhana vartiaiselle ja juha sipilälle. Tyyppien ainoa lohtu on että suomalaiset ei tee mitään edes idareille politikoille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi