Saatteko / pystyttekö toteuttamaan fantasioitanne parisuhteessa tai sinkkuna?
Jokaisella varmaan on jonkinlaisia seksifantasioita. Kuinka hyvin pystytte noita toteuttamaan elämässänne, vai ovatko ne vain fantasioita päässänne, jotka eivät koskaan toteudu.
Oma fantasiani oli että löytyisi nainen, jonka saisi käskeä pukeutumaan seksiasuihin, sitoa kiinni, "pakottaa" suihinottoon, saisi vähän piiskatakin....ja uskokaa tai älkää aloin seurustelemaan kolmatta kertaa ja kun aloimme kerroin fantasioistani niin nämä olivat 100% myös tyttöystäväni fantasiat. Hän nyt halusi vielä vähän enemmän alistamista ja haluaa välillä myös minut pallo suussa sidotuksi sänkyyn. Käy minulle kun kerran saan toteuttaa omat fantasiani täysin.
Kommentit (12)
Tällä hetkellä kyllä. 11 kuukautta oltiin seurusteltu ja sitten tyttöystävän ehdotuksesta alettiin puhua vähän kinkyimmistä fantasioista ja siitä sitten aika luonnollisesti molemmat alkoivat ladella omia fantasioitaan, kun sopivat pitkälti molemmille.
Olen saanut useimmat fantasiat todeksi nykyisen ansiosta. Sitä ei kyllä uskoisi kun nykyään jatkuva puute. Piiskaa molemmin puolin. Tuhma poika roolileikki tehtiin aika monesti. En tiedä tarkalleen miksi mutta mulle aika kiihoittava juttu. Nainen kyllä vaatimalla vaati että hänen pitää saada olla se totteleva osapuoli. Ei muka osannut komennella. Pah kaikki tietää että sitä jota komennellaan niin saa nauttia enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut useimmat fantasiat todeksi nykyisen ansiosta. Sitä ei kyllä uskoisi kun nykyään jatkuva puute. Piiskaa molemmin puolin. Tuhma poika roolileikki tehtiin aika monesti. En tiedä tarkalleen miksi mutta mulle aika kiihoittava juttu. Nainen kyllä vaatimalla vaati että hänen pitää saada olla se totteleva osapuoli. Ei muka osannut komennella. Pah kaikki tietää että sitä jota komennellaan niin saa nauttia enemmän.
Tämänköhän vuoksi tyttöystäväni on niin sub henkinen. Hän haluaa todella usein lähes kaiken mahdollisen välineistön käyttöön. Latex asuun "pakottamisen"? kaulapannan, pallon kädet selän taakse, jalat levälleen, pakko vibrauksen, piiskaa, suihin panon, edestä ja takaapäin "väkisin" jne. jne. Tosi harvoin suostuu pika panoihin ja silloinkin stay-upit on saatava jalkaan ja ainakin käsiraudoilla kädet selän taakse. Tuntuu todella nauttivan siitä että koko homma kestää ennemmin tunteja kuin kymmeniä minuutteja. Orgasmeja pitää saada useita. Itse tietty saan yhden max kaksi, jos sessio kestää kauan.
Olen mies ja minun fantasiani ovat aika kesyjä verrattuna edellä kerrottuihin. Olen useita kertoja pyytänyt, että avopuolisoni pukeutuisi joskus seksikkäisiin kotelomekkoon, stay-up sukkiin ja korkokenkiin. muutaman vuoden jaksoin elätellä toivetta, mutta naiseni ei suostunut toivettani toteuttamaan vaan jatkaa tutulla ja turvallisella linjalla: niken harmaat pieruverkkarit tai nanson puuvillainen yöpaita.
Muutenkin seksi noudattaa aina samaa kaavaa, vaikka olen yrittänyt ehdottaa vaikka ja mitä En ole jaksanut enää palata asiaan, enkä jaksa muutenkaan enää panostaa parisuhteeseen, jossa minun toiveeni sivuutetaan. Eron merkit ilmassa.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja minun fantasiani ovat aika kesyjä verrattuna edellä kerrottuihin. Olen useita kertoja pyytänyt, että avopuolisoni pukeutuisi joskus seksikkäisiin kotelomekkoon, stay-up sukkiin ja korkokenkiin. muutaman vuoden jaksoin elätellä toivetta, mutta naiseni ei suostunut toivettani toteuttamaan vaan jatkaa tutulla ja turvallisella linjalla: niken harmaat pieruverkkarit tai nanson puuvillainen yöpaita.
Muutenkin seksi noudattaa aina samaa kaavaa, vaikka olen yrittänyt ehdottaa vaikka ja mitä En ole jaksanut enää palata asiaan, enkä jaksa muutenkaan enää panostaa parisuhteeseen, jossa minun toiveeni sivuutetaan. Eron merkit ilmassa.
Otan osaa. ihan kuin olisin itse kirjoittanu ton. meillä ihan täysin sama tilanne...
m38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämänköhän vuoksi tyttöystäväni on niin sub henkinen. Hän haluaa todella usein lähes kaiken mahdollisen välineistön käyttöön. Latex asuun "pakottamisen"? kaulapannan, pallon kädet selän taakse, jalat levälleen, pakko vibrauksen, piiskaa, suihin panon, edestä ja takaapäin "väkisin" jne. jne. Tosi harvoin suostuu pika panoihin ja silloinkin stay-upit on saatava jalkaan ja ainakin käsiraudoilla kädet selän taakse. Tuntuu todella nauttivan siitä että koko homma kestää ennemmin tunteja kuin kymmeniä minuutteja. Orgasmeja pitää saada useita. Itse tietty saan yhden max kaksi, jos sessio kestää kauan.
Meillä on täysin vastaava tilanne. Tai no kyllä perusseksi kelpaa sellaisenaan sentään välissä.
Saan toteutettua. Oikeastaan kyse on enemmän fetissistä. Tykkään muovisista esiliinoista. Muutama vuosi sitten kerroin fetissini vaimolleni. Jotenkin tuo asia hävetti, vaikka se oli minulle tärkeä juttu.
Oli hyvä, että sain sen kerrottua. Vaimo ymmärsi asian ja sen jälkeen aina silloin tällöin puen päälleni pelkästään muovisen essun. Useasti vaimo hyväilee minua sillä ja joskus hyväilen sillä itse vaimon katsellessa.
Joskus pidän essua päällä myös rakastelun aikana...
Olen tästä vaimolleni hyvin kiitollinen. Hänellä itsellään ei ole mitään fetissejä tai fantasioita.
Minusta on upeaa, että hän hyväksyy minut tällaisena kuin olen.
Samat vaatimattomat toiveet. En tiedä mikä tuossa kotelomekossa oikein viehättää.
Saan monta vuotta kestäneessä FB-suhteessa.Oikeastaan kaikki omani ja ainakin puheen tasolla jaettua ihan kaiken.Miehen kanssa olen tehnyt paljon häntä miellyttäviä juttuja,jotka on hänen fantasioitaan.Jotain on tekemättä.About 2 vuoden suhteen jälkeen alkoi vapautunut irrottelu ja jaoimme ihan kaiken.80-90% seksistämne on kuitenkin erittäin perinteistä,mutta todella hyvää.Saan aina ja yleensä useamman kerran.Koskaan vuosien aikana himo ei ole laantunut.Tapaamme usein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa. ihan kuin olisin itse kirjoittanu ton. meillä ihan täysin sama tilanne...
m38
Lahjoilla voi tähän vaikuttaa.Silkkinen lyhyt yöpaita pitsillä tai vaikka musta silkkinen housupyjama on ihan oiva lahja Nanson tilalle.Tarkista kuppikoko ja osta naiselle laadukas ja kaunis pitsisetti.Seksiä varten voi olla omat alusvaatteet myös pitkässä suhteessa.Itse laitan pikkuyöpäidan kun haluan vihjata miehelle jotain...Yleensä vihje toimii.
Sinkkuna olen ja pystyn. Kerron jo viestittelyn yhteydessä mielihaluni, joten jos tulee ehdoton NOU NOU, niin lopetan homman siihen. Oma fetissini liittyy pukeutumiseen ja haluan itse käyttää latex asuja ja oletan että mieskin pukee ainakin latex shortsit ja hihattoman latex paidan ainakin välillä päälleen. Kaikille tuo ei sovi, joten on muutamat treffit jääneet toteutumatta.