Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

----KESÄHAASTE VKO 21----

24.05.2006 |

Huomenta!

Voi itku millaiseksi ilmat ovat menneet, se on jonkin verran ainakin mulla vaikuttanut liikkumiseen. No, toivotaan että pian taas lämpenee!

Tavoitepaino häämöttää lo lupaavasti mulla, vaikka ihan niin paljon paino ei viikossa pudonnut kuin tavoittelin. Tosin pitsaa on syöty ja kävinpä ekan kerran tammikuun lopun jälkeen hampurilaisellakin, joten kevytlinja ei ihan toteutunut.. =) Eli pudotusta -300g, sain kuitenkin jo luvun näyttämään tavoitepainon lukemia eli nyt se on 65,8kg!

Mites muiden viikko on mennyt?

Omat mitat vielä siis tähän;

163cm 71,5(79)/65,8/65

T;Dimex

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kuten tohon viime pinon loppuun jo kirjailinkin, niin pojan sairastelun takia en ole viikkoon päässyt mihinkään ja noi kelitkin on tosi huonot. Syönyt olen vähän miten sattui, mut ei onneksi ollut lisää painoa tullut vaan samassa pysynyt. Parempi sekin. Kaikenkaikkiaan pudostusta VASTA 800g, huoh...aika hidasta on, lannistaa..

Dimex, ennea, alkaa tavoite olemaan ihan kohta saavutettu. Kuis muilla on mennyt??

168/82/(86,6)/81,2/alle 70 -->

Vierailija
2/6 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä Kieppuli luetko tän viikon pinoa mutta voimahaleja kovasti sinulle ja siskollesi!Toivottavasti kaikki kääntyy parempaan suuntaan!

Mites tämä näin hiljaiseksi on käynyt..Mulla oli työpäivä tänään enkä muistanu käydä edes puntarilla aamulla.Käyn huomenna ja palaan sitten lukemiin.

Naisten kymppi on takana.Oli tosi kiva tapahtuma.Ja innostuttiin lopussa hölkkäämäänkin.Sit illalla tulikin herkuteltua ravintolassa..

Palaan huomenna asiaan!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin,puntarilla on käyty.Katoin kalenterista että 4viikkoa sitten oon painanu 66,5 kiloa,ja tänään 67.Eli mulla on nyt junnannu 66-67kilon lukemissa.Ei millään saa nyt uutta vaihdetta päälle tässä painon pudotuksessa.Sais nyt tässä pidettyä niin jos syksyllä löytys uusi tsemppi että sais 2-3kiloa pois.

Dimexillä on kyllä tavoite lähellä,onneks olkoon!Toivottavasti tää meidän porukka ei kutistu näin pieneks.Mut kesällä tahtoo olla muutakin tekemistä kun koneella notkuminen.Mulla tää lasten päiväuniaika mukavasti katkasee päivän ja pääsee sit nettiinkin.

Tsemppi Tommy-05 töihin!Aloitatko ihan kokopäiväsesti?Mulla on ihannetilanne kun saan olla 2pv viikossa töissä,en kyllä jaksais näitten pienten kanssa kokopäiväsesti.

Ei muuta kuin helatorstain jatkoa kaikille!!

171/71(69,5)/67/63

Vierailija
4/6 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka viime viikollakin taisi käynti täällä jäädä. Puntarilla kävin ja tosin saman kuin jo monta viikkoa siinä 69 on ja pysyy.

Mutta kenen on syy. Ihan oma vika joo. En ole ehtinyt / jaksanut tehdä mitään liikuntaan viittaavaa. Syön kyllä mielestäni ihan hyvin. Annokset on pienentynyt ja syön säännöllisesti. Mutta kyllä herkut uppoaa minuun jos niitä lähellä on.

Pientä lohtua toi kuitenkin anoppi joka eilen tokaisi (ei olla nähty kahteen viikkon) että olet taas saanut lähtee painoo ja paikat näyttää kiinteemmiltä. Ihanaa.

Meillä alkoi myös rakennus projekti joten uskon ja vähän petaan siihenkin että kun siellä tulee häärittyä niin ei tarvitse panostaa niin tuohon urheiluun... onko toive ajattelua vai laiskuutta.

Siellä alkoi dimexillä jo tavoite olemaan käsin kosketelta. Hienoa ja onnittelut ja stemppiä loppu rutistukseen.

Kyllä me muut tulemme perässä eikö vain ?

-Vuffi-

Vierailija
5/6 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kanssa jäänyt tämä kirjautuminen vähälle, on ollut sen verran vilskettä...

Noop, paino on laskusuuntainen muttamitään hirmu radikaalia ei ole tapahtunut... En muista viime kertaista painoani mutta nyt oli aamupaino 65.9kiloo, että dimexin kanssa tässä pitäis kiri ottaa =), on nimittäin sama tavoitepaino =) ja muutenkin samasta ollaan aloitettu.

Herkkuja on tullut syötyä kiitettävästi ja liikuntamotivaatio on edelleen hukassa........

Kai se on noiden ilmojen syytä osaksi..kun nyt tuo aurinko alkaisi lämmittää!!!!

Mutta vielä ei luovuteta kun on niin lähellä ekaa tavoitetta!!!

Aurinkoisia päiviä kaikille!!!

158cm/69.8(71.5)/65.9/65->

Vierailija
6/6 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee vähän myöhässä mutta viime viikon loppu meni semmosessa sähinässä. Neuvolassa kävin tiistaina, mutta ei se terkkari nyt osannut valaista missä mennään, keskiviikkona lekuriin ja sit varmaan ultraan. Kerron sitten lisää.

Syönyt olen mitä sattuu ja huono olo aina välillä iskee. Onneksi paino vielä samoissa lukemissa.

Hienoa kun teillä on jo tavoitteet noin lähellä, tsemppiä loppukiriin. Ja muille tsemppiä siihen rytmin löytämiseen :-)

Laitan tuohon nyt lähtöpainoksi sen mikä se oli viime viikolla

78,9 / 78,8 / alle 90 kg

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä