**Jouluntähtösten keskiviikko**
Aikainen lintu madon nappaa... myöhäinen mamma viestin näppää...
pinoa pinoa...
Kommentit (28)
Tuossa maanantaina oli ensimmäinen neuvola, eipä siellä kummempia tapahtunu. Täyteltiin papereita ja sellaista. 3 viikon päästä olis lääkärineuvola ja silloin koitetaan kuunnella sydänäänet, toivottavasti kuuluvat!! silloin on viikkoja tasan 13. kunnan tarjoama ensimmäinen ultra on vasta tuossa 20 viikon tienoilla, että sinne asti saa jännittää mitä sieltä masusta löytyy. Pakko vaan luottaa,että kaikki on hyvin!!
Mä olen voinu tosi hyvin, väsymystä on kyllä ollu.Tänäänkin on nukuttu kahdet päiväunet, yhteensä 1,5tuntia. En tiedä, miten sitä jaksais, jos tässä olis vielä töissä, kun puolilta päivin on jo ihan naatti olo.
Niin, kuin usa mamma kirjoitti myös meillä on pienet ikäerot, marraskuussa tytöt täyttävät 3 ja 4v. Raskaudesta ei ole olla juuri hiiskuttu, jos sitten kun saadaan ne sydänäänet kuuluviin 3 viikon päästä uskaltais kertoilla...
tintti211+vauveli rv9+6
kovasti voimahaleja, miten se elämä joskus koetteleekin juuri samoja ihmisiä? Jaksamista ja voimia, olet ajatuksissa...
Tiina
Innoissani olen lukenut teidän muiden alkuodotuksesta. Meille on toivottavasti tulossa toinen lapsi joululahjaksi. Eka neuvola on takana ja ultra-aikaa odottelen postista. Neuvola oli viime viikolla ja sydänääniä ei löytynyt. Maanantaina yritetään uudelleen.
minulla oli kyllä oikein kysyttävääkin teiltä muilta. Onko jollakulla tietoa lapsivesinäytteestä? Oletteko käyneet? Kannattaako käydä? Mulla on ikää sen verran, että sitä tarjotaan, jos haluaa mennä. Mulla eka raskaus päättyi viikolla 32+5, joten nyt pelkään, että uhmaan kohtaloa, jos annan sorkkia itseäni...neuvolassa ei oikein osattu sanoa, mitä pitäisi tehdä. Sanoivat, että jos ultrassa olisi paikalla lääkäri, joka kertoisi keskenmenon mahdollisuudesta ja näytteen oton mahdollisesta vaikutuksesta siihen. Nähtävästi olen nyt tarkassa seurannassa, sillä syytä keskosuuteen ei löydetty. Onneksi poika oli täysin kehittynyt ja terve. Ultra-aika pitäisi olla parin viikon kuluttua, ja silloin pitäisi päättää, haluanko mennä siihen lapsivesijuttuun...? Nyt on epätietoinen olo, uskallanko ja pitäisikö?
Muuten raskaus on sujunut aivan kuten ensimmäinenkin, vailla mitään ihmeellisiä tuntemuksia, hiukan väsyttää, ei muuta. Joten kuulun niiden onnellisten joukkoon, jotka eivät kärsi pahoinvoinnista. Väsymys kyllä hankaloittaa, kun näin lapsiperheessä tuo huilaaminen jää vähän vähiin. Lueskelen innokkaasti jatkossakin tätä palstaa, ja ilmoittelen itsestäni.
Eduiina 9+6
Olipa ikävä lukea keskenmenostasi! Niinhän se varmasti on, ettei kukaan meistä tiedä, mitä tuleman pitää. Olen pahoillani, että joudut jo toistamiseen kokemaan saman. Mitään sanoja ei oikein löydy.
Voimia sinulle!
Mä olen tässä tuijottanut tätä ruutua jo pitkään, enkä vain löydä sanoja. Olen hurjan pahoillani, Nasuli.
milonmi
Ajattelen sua lämmöllä. Toivon sulle kaikkea hyvää tulevaisuudessa!
Sasali
Nasuli, olen pahoillani teidän puolesta! Lämmin osanotto ja halaus täältä!
äk
Voi NASULI - pahoittelut menetyksestänne ! Suuren suuret lohtuhalit lähtee täältä !
T:Hyrre