Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelisit jos kysyisit mieheltäsi valokuvastasi

Vierailija
25.05.2019 |

Että miltä näytän kuvassa ja miehesi vastaa siihen että tavalliselta?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika törppö mies

Vierailija
2/19 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on sanottu että olen "tavallisella tavalla ihan kaunis". Olin niin otettu! Samaan aikaa fanitettiin aasialaisia somessa, Kyllä miehet osaavat - etenkin länsirannikolla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten kannattaa aina valehdella naisille, koska naiset ovat lapsen tasolla olevia prinsessaharhailijoita joita tulee kehua. Muuten naislapsi suuttuu. 

Vierailija
4/19 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on sanottu että olen "tavallisella tavalla ihan kaunis". Olin niin otettu! Samaan aikaa fanitettiin aasialaisia somessa, Kyllä miehet osaavat - etenkin länsirannikolla!

Jotkut ne vaan pitää hieman lapsekkaammista naisista.. ei nuo aasialaiset naiset nimittäin aikuisen naisen kokoisia tai näköisiä ole.

Vierailija
5/19 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olisi pitänyt vastata? Mielestäni tuo oli ihan hyvä vastaus tyhmään kysymykseen.

Vierailija
6/19 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ne vaan pitää hieman lapsekkaammista naisista.. ei nuo aasialaiset naiset nimittäin aikuisen naisen kokoisia tai näköisiä ole.

t. satakiloinen suomivalas kouvolatukalla pieruverkkareissaan

Vierailija
7/19 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. satakiloinen suomivalas kouvolatukalla pieruverkkareissaan

Mies olen, en ihan sataa kiloa paina. 88kg ja ei ole ylipainoa. Multa löytyy pituutta reilusti.

Vierailija
8/19 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellinen vastaus,  jos olet tavallinen nainen, etkä Miss Universum. Voit luottaa mieheesi muissakin asioissa.

Vierailija
9/19 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä tapauksessa jälkikäteen paljastui todella paha fetissi/addiktio jota ei pystynyt hallitsemaan mitenkään. Mutta tuossa kohtaa olin vielä aika otettavista ja kovasti ihastunut. Kuulin tosin myös kuvailua muiden naisten kauneudesta, heidän katselemisestaan, jututtamisestaan etc. Jälkikäteen tämä häiriintynyt psyko on yhä sitä mieltä että ”ihan normaalia käytöstä!”

Terveiset vaan sinne rannikolle. Ei ole ikävä 😁

Vierailija
10/19 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se tarkoitti tavallisella sitä, että näytät samalta kuin yleensä eli olet kuvassa itsesi näköinen?

Vierailija
11/19 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyisin tuollaista, näenhän itsekin miltä näytän.

Vierailija
12/19 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin.

Vierailija
13/19 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta alkoi tuntumaan ettei mies pidä mun ulkonäöstä. Aloin siitä hetkestä lähtien tuntemaan itseni epäviehättäväksi. Lähinnä kysyin siitä kuvasta sen takia kun aikoinaan sen kuvan nähtyään hän otti minuun yhteyttä ja halusin siksi kuulla mikä siinä 'viehätti' että hän halusi sen perusteella tutustua minuun. Ap

Vierailija
14/19 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytät tavalliselta, et vihaiselta tai surulliselta tai väsyneeltä. Ole kiitollinen tuollaisesta vastauksesta.

Vierailija
15/19 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajatuksia tämä kuva herättää?

https://aijaa.com/eiGMqk

Vierailija
16/19 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olis ihan hyvä, koska olen huomattavasti keskivertoa rumempi.

Vierailija
17/19 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tajusi että yrität kalastella kehuja ja päätti olla antamatta haluamaasi vastausta. Joitain saattaa ärsyttää sellainen "Sano pliiis että oon kaunis".

Vierailija
18/19 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama sarjaa "Olenko mielestäsi lihonnut" EI OLE OIKEA VASTAUS

Vierailija
19/19 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku selittää mitä kiksejä te saatte näistä iänikuisista miesvihaprovoista?

Varsinkin näiden ketjujen tehtailijat?