Mitä ajattelisit jos kysyisit mieheltäsi valokuvastasi
Että miltä näytän kuvassa ja miehesi vastaa siihen että tavalliselta?
Kommentit (19)
Minulle on sanottu että olen "tavallisella tavalla ihan kaunis". Olin niin otettu! Samaan aikaa fanitettiin aasialaisia somessa, Kyllä miehet osaavat - etenkin länsirannikolla!
Miesten kannattaa aina valehdella naisille, koska naiset ovat lapsen tasolla olevia prinsessaharhailijoita joita tulee kehua. Muuten naislapsi suuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Minulle on sanottu että olen "tavallisella tavalla ihan kaunis". Olin niin otettu! Samaan aikaa fanitettiin aasialaisia somessa, Kyllä miehet osaavat - etenkin länsirannikolla!
Jotkut ne vaan pitää hieman lapsekkaammista naisista.. ei nuo aasialaiset naiset nimittäin aikuisen naisen kokoisia tai näköisiä ole.
Mitä olisi pitänyt vastata? Mielestäni tuo oli ihan hyvä vastaus tyhmään kysymykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ne vaan pitää hieman lapsekkaammista naisista.. ei nuo aasialaiset naiset nimittäin aikuisen naisen kokoisia tai näköisiä ole.
t. satakiloinen suomivalas kouvolatukalla pieruverkkareissaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. satakiloinen suomivalas kouvolatukalla pieruverkkareissaan
Mies olen, en ihan sataa kiloa paina. 88kg ja ei ole ylipainoa. Multa löytyy pituutta reilusti.
Rehellinen vastaus, jos olet tavallinen nainen, etkä Miss Universum. Voit luottaa mieheesi muissakin asioissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä tapauksessa jälkikäteen paljastui todella paha fetissi/addiktio jota ei pystynyt hallitsemaan mitenkään. Mutta tuossa kohtaa olin vielä aika otettavista ja kovasti ihastunut. Kuulin tosin myös kuvailua muiden naisten kauneudesta, heidän katselemisestaan, jututtamisestaan etc. Jälkikäteen tämä häiriintynyt psyko on yhä sitä mieltä että ”ihan normaalia käytöstä!”
Terveiset vaan sinne rannikolle. Ei ole ikävä 😁
Ehkä se tarkoitti tavallisella sitä, että näytät samalta kuin yleensä eli olet kuvassa itsesi näköinen?
Miksi kysyisin tuollaista, näenhän itsekin miltä näytän.
Musta alkoi tuntumaan ettei mies pidä mun ulkonäöstä. Aloin siitä hetkestä lähtien tuntemaan itseni epäviehättäväksi. Lähinnä kysyin siitä kuvasta sen takia kun aikoinaan sen kuvan nähtyään hän otti minuun yhteyttä ja halusin siksi kuulla mikä siinä 'viehätti' että hän halusi sen perusteella tutustua minuun. Ap
Näytät tavalliselta, et vihaiselta tai surulliselta tai väsyneeltä. Ole kiitollinen tuollaisesta vastauksesta.
No olis ihan hyvä, koska olen huomattavasti keskivertoa rumempi.
Mies tajusi että yrität kalastella kehuja ja päätti olla antamatta haluamaasi vastausta. Joitain saattaa ärsyttää sellainen "Sano pliiis että oon kaunis".
Sama sarjaa "Olenko mielestäsi lihonnut" EI OLE OIKEA VASTAUS
Voisiko joku selittää mitä kiksejä te saatte näistä iänikuisista miesvihaprovoista?
Varsinkin näiden ketjujen tehtailijat?
Aika törppö mies