Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä järkeä on penkkiurheilussa?

Vierailija
25.05.2019 |

Yksinasujatyökaverini on kova penkkiurheilija ja selostaa matseja oikein tunteen palolla monta päivää jälkeenpäinkin. Ihmettelen aina mitä tuollainen muiden tekemisten seuraaminen tarjoaa katsojalle? Kun ei se tee mua henkilökohtaisesti yhtään sen onnellisemmaksi tai onnettomammaksi voittaako Suomi jonkun lätkämatsin vai ei. Olisi kai se parempi hakea ne onnentunteet ihan omasta elämästä, erilaisista kokemuksista, huumorista, ymmärrän vaikka musiikin tai teatterin antavan yksilöllisempiä elämyksiä kuin vaikka formulakisat. Miten on teistä muista?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä ihmisiä on niin moneen junaan. Jotkut tykkää istua teatterissa ja toiset lätkämatsissa tai kotisohvalla sitä matsia seuraten. Urheilun seuraaminen on JÄNNITTÄVÄÄ ja mielenkiintoista. Miksi sinun mielestäsi "olisi parempi" hakea onnentunteet muualta?

Vierailija
2/6 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meitä ihmisiä on niin moneen junaan. Jotkut tykkää istua teatterissa ja toiset lätkämatsissa tai kotisohvalla sitä matsia seuraten. Urheilun seuraaminen on JÄNNITTÄVÄÄ ja mielenkiintoista. Miksi sinun mielestäsi "olisi parempi" hakea onnentunteet muualta?

Tarkoitin tuolla muualta hakemisella sitä että eihän ne konkreettisesti ole sinun onnentunteitasi jos hehkutat jonkun jalkapallonpelaajan maalia kuin että kävisit tekemässä sen maalin itse. Vertauskuvallisesti siis tekisit itse jotain sen onnentunteesi eteen. Olisitko onnettomampi ilman tuota maalia. Jotenkin ymmärrän urheilun seuraamisen tekniikkalajina, jos vaikka itse harrastaa jotain ja haluaa tulla hyväksi eli saa niitä konreettisia onnentunteita ihan itse kun oppii jonkun sählyn ilmaveivin tai vastaavan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sama ihminen hakea elämyksiä sekä penkkiurheilusta että kulttuurista. Itse harrastan molempia, en näe ristiriitaa.

Vierailija
4/6 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan sama ihminen hakea elämyksiä sekä penkkiurheilusta että kulttuurista. Itse harrastan molempia, en näe ristiriitaa.

Voi toki, mutta hämmästyttää kun tämä ko. työkaveri tulee matsin jälkeisenä työpäivänä kertomaan kaikki ottelun tärkeät käänteet kuin olisi itse ollut paikan päällä osallisena. Joku teatteriesitys olisi ymmärrettävämpää kun onhan sellainen usein musiikkineen ja näyttelijöiden yleisönottamisineen paljon osallistavampi kokemus.

Vierailija
5/6 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luet kirjaa, mikset itse kirjoita kirjaa?

Vierailija
6/6 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi luet kirjaa, mikset itse kirjoita kirjaa?

No niinhän mä kirjoitankin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan