paniikkihäiriö ja tuleva lento!
Moi...
Eli oon 17v tyttö jolla on suuri lento pelko ja paniikkihäiriö. Oon lentäny vaan kerran helsingistä tukholmaan ja sain kohtauksen....
Nyt kesäkuussa ollaan menossa Croatian splitiin. Lento kestää 3h!! Mitrn kestön sen epäturvallisuuden. Sehän voi tippua milloin vain!! Jännittää ihan sikana et kone tippuu. Reisuun lähtee äiti, veli, isä, sisko, ja siskon poikaystävä. Sain viime lennolla kohtauksen ja pelkään et se tapahtuu nyt. Mulla ei oo köytössä tällä hetkellä mitään lääkettä. Oon lähihoitaja opiskelija joten tiedän lääkkeidwn haitoista ja hyödyistä paljon. Me ei sovi mulle. Helllppppps...
Kommentit (7)
No siis vanhemmat varas matkan ja sano et tuut tietty mulaan. Isä ei ees usko et mul on paniikkihäiriö.
Tällaista tekolapsekasta tekstiä ei usko Erkkikään.
17-vuotiaat nuoret naiset ei tytöttele itseään.
ei todellakaan tuossa tilanteessa kannata lähteä reissuun. Kuvittele, jos saat hysteerisen hulluuskohtauksen 10km korkeudessa. Ei ole siinä vaiheessa muillakaan matkustajilla hauskaa.
Jos välttämättä haluat reissuun päästä, pyydä jotain rauhoittavaa joka todella tepsii.
Itselläni oli jossain vaiheessa myös paha lentopelko ja sain jotain mietoa rauhoittavaa, siitä ei ollut mitään hyötyä. Onneksi lentopelko nyt helpottanut ja ei tarvitse miettiä, miten saisin itseni lääkittyä.
Jos tuntuu, että kuolet, niin hyväksy vaan se asia ja tarkkaile miten tässä nyt kuollaan. Ihan vaan mielenkiinnosta. Onko sydänkohtaus tulossa, onko niska menossa poikki, mistä vuotaa veri juuri nyt... Perillä voit tarkistaa tuliko se kuolema. Keskity itseesi täysillä.
Toinen vaihtoehto tietysti se, että vedät perskännit. Tulee vaan kalliiksi
Ei varmaan kannata lähtä. Koneen laskeutuminen matkanvarrella maksanee sulle noin 10 000e