Ilmastoahdistus
Minulla on ilmastoahdistus. Minua ahdistaa kun aurinko paistaa niin harvoin ja usein on kylmä.
Kommentit (18)
Lisää freonia niin kyllä lämpenee!
Nyt on muotia olla huolissaan ilmastosta. Miksi olet erilainen kuin me muut? Miksi et ole lammas?
Olet sairas kun ajattelet eri tavalla kuin punavihreät!
Ilmaston lämpenemistä on luvattu jo 80-luvulta saakka, eikä vieläkään näytä tapahtuvan
Vierailija kirjoitti:
Ilmaston lämpenemistä on luvattu jo 80-luvulta saakka, eikä vieläkään näytä tapahtuvan
Nykyisen mallin mukaan ilmasto lämpenee Suomessa keskimäärin 1,5 astetta seuraavan 20 vuoden aikana. Eihän se riitä mitenkään. Ainakin dekadin pitäisi ollla
Ei ilmaston muutos aurinkoisuutta lisää. Jos sitä haluat, Syyyriasta saa halvalla maata. Voit viedä sinne mukanasi paljon sieltä Suomeen tulleita
Miten viitsit välittää, tänään on Suomi-Venäjä-matsi ja huomenna vaalit. Ne ahdistavat riittävästi
Maapallon ilmasto on muuttunut aina ja tulee muuttumaan. Joku fiksu on vain keksinyt, että väistämättömällä luonnon kiertokululla voi ansaita rahaa. Se on pienemmässä mittakaavassa sama kuin joku määräisi vuodenaikaveron. Maksa vero, niin pääset eroon talvesta. Ja aina löytyy joku tyhmä, joka maksaa ja käy marssimassa eduskuntatalon edessä vuodenaikoja vastaan!
Minua ahdistaa synnyttää tähän maailmaan yhtään lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on muotia olla huolissaan ilmastosta. Miksi olet erilainen kuin me muut? Miksi et ole lammas?
Joo. Pääsee ylelle vinkumaan kun koko paska on ylen lanseeraama muutenkin. Vielä jos olet muunsukupuolinen, gay, tai lesbo ilmastoahdistunut olet todella trendikäs ylelle.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä nyt vaan näyttää tapahtuvan. Koko mittaushistorian ajalta 20 maapallon korkeinta mitattua vuosittaista keskilämpötilaa on havainnoitu viimeisen 22 vuoden aikana. Lisäksi mittaushistorian viisi lämpimintä vuotta ovat olleet vuodet 2014, 2015, 2016, 2017 ja 2018.
Saataispa se eläinoikeuspuolueen sakke puhumaan tuplanopeudella. Sama jäppinen haluaisi tuoda tänne suihkarilla kaikki läpsyt loisimaan. Mahtavaa ilmastopolitiikkaa sakke. Ettei vaan mohammedin sandaali ja kirurgin paprut tipu tyrskyissä välimereen.
Minua ahdistaa koska en ole kyennyt ilmastoahdistumaan. Nyt minua katsotaan vinoon koska en ole valistunut
Vain huonot ihmiset eivät ole ilmastoahdistuneet. Sanoohan sen jo terve järkikin
Miksi synnyttää uusia ihmisiä tähän kamalaan kertakäyttömaailmaan. Palvelut voidaan tuottaa ilman tekijöitäkin, lupasi Antti Rinne. Ja maaahanmuuttto korvaa matalan syntyvyyden
Vierailija kirjoitti:
Vain huonot ihmiset eivät ole ilmastoahdistuneet. Sanoohan sen jo terve järkikin
Ylen mannekiini.
Maailma on sitä parempi paikka mitä enemmän on ilmastoahdistusta
Sama. Siksi ajankin aina omalla autolla. Bussipysäkillä seisoskelu kun myös ahdistaa, puolet kanssa matkustajista näyttävät köyhiltä ja loput narkkareilta, ja kukaan ei näytä siltä että olisi lipun maksanut