Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IS:Tia-Maria Sokka, 28, on väärinymmärretyn lajin kansainvälinen tähti – Instagram-tili pursuaa twerkkaus-videoita: monilla valtavia ennakkoluuloja

Vierailija
25.05.2019 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000006116704.html

Insta:

Twerkkauksen SM-uutisesta ajauduin jonkun tunnetun suomalaistwerkkaajan haastatteluun ja kävin katsomassa tota hytkymistä hänen instagramistaan. 222k seuraajaa..

Oon nyt tosi kukkahattutäti, mutta mä en ymmärrä tota touhua. Ketä jotkut sm kisat palvelee. Kuolisin nauruun ja myötähäpeään, jos joku tuttu kertoisi kilpailevansa tosissaan twerkkauksessa.. en näe sitä oikeana tanssilajina..

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Twerkkaus on korkeintaan tanssiliike, ei kokonainen lajinsa

Vierailija
2/37 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietystikään yhtään esineellistä naista redusoida tanssi perseen hytkyttämiseksi, ei.

Mimmipoweria ja voimaantumista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärinymmärretty laji? Siis, miten tuon voi ymmärtää väärin? Naurettavaa vatkausta! Aina kun näen tuosta pienenkään pätkän tulee mieleen esim vuosi 2070 ja sen aikaiset ihmiset jotka myötähäpeää tuntien silmänsä peittäen katsoo tätä vuosikymmenien takaista "tanssia". Vähän samoin kuin nyt katsotaan jotain 70-luvun vääntelyä naureskellen ja häpeää tuntien. Vanhemmat kansalaiset tietää mitä tarkoitan, ei tuota voi katsoa muuta kuin häpeää tuntien ja kiittää Luojaa että omalla lapsella on sen verran järkeä päässä ettei itseään nolaa julkisesti tuolla tavalla.

Vierailija
4/37 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen poistui kaikki ketjut oikeesti sitä mukaa kuin ne aloitettiin. En ymmärrä miksi? Onhan se espoolainen kotirouva myy seksipalveluja kotonaan paljon rankempaa matskua. Onkohan ylläpito twerkkaaja? Mutta pointti on, että yksikään mies ei twerkkaajaa katsoessaan ajattele, että huikea urheilusuoritus. Sitä kyllä joku muu suoritus on mielessä kun rakkauden ammattilaisen asuun pukeutunut hetkuttaa ja pyörittää pyllyä ns tyrkkymeiningillä. En usko ettei twerkkaajat tätä tiedä.

Vierailija
5/37 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ymmärtämättömät juntit!

Kun nuoret naiset twerkkaa siinä on tanssin taikaa aidoimmillaan.

t. setämies

Vierailija
6/37 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh heh sanoin että m.ustilta kopioitu tämäkin..g.hetto booty tähän piti olla,ei mikään piukea kumiperse mikä on muotia v.alkoisten parissa. meni poistoon..okei. 

Vierailija
7/37 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

heh heh sanoin että m.ustilta kopioitu tämäkin..g.hetto booty tähän piti olla,ei mikään piukea kumiperse mikä on muotia v.alkoisten parissa. meni poistoon..okei. 

New Orleansissa pimpdaddyt keksi laittaa horonsa vatkaamaan pyllyjä jonkun wanhan afrikkalaisen kansantanssin tyyliin. Loppu on historiaa.

Vierailija
8/37 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen pari vuotta käynyt tunneilla ja en ole vielä tutustunut kuin murto-osaan liikekielestä. Liikkeitä on valtava määrä. Tanssi on todella raskasta ja vaatii ja kehittää hyvää kuntoa ja lihaskuntoa, siihen kuuluu myös lattiatyöskentelyä. Kyllä minä näen twerkkauksen taitolajina. Minusta se on hirmu hauskaa, ja nauran kippurassa usein kun mietin että kuka moisen pepunvatkauksen on mahtanut keksiä. Tunnilla on myös hauskaa könytä ja kontata. Tanssit joissa käytetään lantiota tekevät hyvää selälle, silloin kun ne tehdään teknisesti oikein. 

Tanssin mieluummin itse kuin katselen videoita ja suoraan sanottuna en nyt välitä kuitenkaan ihan haaroväliä liikaa nähdä esiintyjällä. Toisaalta olen hoitoalan ammattilainen ja näen ihmiskropan enempi fyysisenä kuin seksuaalisena kehona enkä ajattele seksuaalisia ajatuksia kun näen paljasta pintaa. Olen myös muissa liikuntalajeissa tottunut näkemään paljasta pintaa ja silloinkin keskityn katsomaan enempi teknistä tekemistä kuin paljasta pintaa. Tämän valinnan voi tehdä te muutkin. Myös muissa tanssilajeissa nähdään paljasta pintaa, elokuvissa, musiikkiteollisuudessa. 

terveisin selibaatissa elävä keski-ikäinen täti

Vierailija
9/37 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen pari vuotta käynyt tunneilla ja en ole vielä tutustunut kuin murto-osaan liikekielestä. Liikkeitä on valtava määrä. Tanssi on todella raskasta ja vaatii ja kehittää hyvää kuntoa ja lihaskuntoa, siihen kuuluu myös lattiatyöskentelyä. Kyllä minä näen twerkkauksen taitolajina. Minusta se on hirmu hauskaa, ja nauran kippurassa usein kun mietin että kuka moisen pepunvatkauksen on mahtanut keksiä. Tunnilla on myös hauskaa könytä ja kontata. Tanssit joissa käytetään lantiota tekevät hyvää selälle, silloin kun ne tehdään teknisesti oikein. 

Tanssin mieluummin itse kuin katselen videoita ja suoraan sanottuna en nyt välitä kuitenkaan ihan haaroväliä liikaa nähdä esiintyjällä. Toisaalta olen hoitoalan ammattilainen ja näen ihmiskropan enempi fyysisenä kuin seksuaalisena kehona enkä ajattele seksuaalisia ajatuksia kun näen paljasta pintaa. Olen myös muissa liikuntalajeissa tottunut näkemään paljasta pintaa ja silloinkin keskityn katsomaan enempi teknistä tekemistä kuin paljasta pintaa. Tämän valinnan voi tehdä te muutkin. Myös muissa tanssilajeissa nähdään paljasta pintaa, elokuvissa, musiikkiteollisuudessa. 

New Orleansin parittajat kun halusivat jotain etnompaa strippitankotanssin sijaan.

Vierailija
10/37 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä taas ollaan niin pöyristyneitä.

Tossahan on kokonaisuudessaan paljon nähtävillä reggaetonia ja hip hoppia, vähän enemmän vaan pepun liikuttelua. En siis ymmärrä miksi juuri tämä on niin paljon huonomman näköistä.

Aivan ihana Tia!!! 222k seuraajaa ei ole väärässä. Upea nainen ja hauska laji, joka pääsee oikeuksiinsa hänen käsissään.

Kaikella tanssilla on joku hölmö alkuperä. Se nyt on ihan sama tänä päivänä, kun tyylilajista on kehittynyt ihan omanlaisensa juttu.

Vierailija
11/37 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä oot ihan paras!

Vierailija
12/37 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tossahan on kokonaisuudessaan paljon nähtävillä reggaetonia ja hip hoppia, vähän enemmän vaan pepun liikuttelua. En siis ymmärrä miksi juuri tämä on niin paljon huonomman näköistä.

Aivan ihana Tia!!! 222k seuraajaa ei ole väärässä. Upea nainen ja hauska laji, joka pääsee oikeuksiinsa hänen käsissään.

Kaikella tanssilla on joku hölmö alkuperä. Se nyt on ihan sama tänä päivänä, kun tyylilajista on kehittynyt ihan omanlaisensa juttu.

reggaetonia ja hiphoppia juuh.

Ja breakdancea kun hyllyväpyllyinen suomineito kääntyy vaivalloisesti polvillaan persehytkyttämisestä mahallaan persehytkyttmäseen.

Vierailija
13/37 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

reggaetonia ja hiphoppia juuh.

Ja breakdancea kun hyllyväpyllyinen suomineito kääntyy vaivalloisesti polvillaan persehytkyttämisestä mahallaan persehytkyttmäseen.

Oo nyt viä vähä positiivisempi 😂

Vierailija
14/37 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ressukka! Väärinymmärretty! 

Mitä vastata sinä päivänä kun lapsensa kysyvät:  miksi äiti teit noin? Tuleva anoppikin varmaan tykkää.

Vierailija
15/37 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori kirjoitti:

Voi ressukka! Väärinymmärretty! 

Mitä vastata sinä päivänä kun lapsensa kysyvät:  miksi äiti teit noin? Tuleva anoppikin varmaan tykkää.

No tää oli paha! Kyllä on kaikkien lopetettava tanssiharrastukset (paitsi ehkä tanhu) koska tuleva (tai nykyinen, onko sillä väliä) anoppi ei tykkää... Anoppini ymmärtäisi ja minä anoppina ymmärtäisin

T. Keski-ikäinen dancehall queen

Vierailija
16/37 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika surullista kun pikkupeppuiset kalpeat Suomitytöt keikuttaa olematonta ahteria🤭

Vierailija
17/37 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluun nähdä miehet twerkkaamassa stringeissä ja voimaantumassa tämän upean taidelajin parissa!

Vierailija
18/37 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai on perseen varkaus nykyään urheilua.

Vierailija
19/37 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

8-vuotias tyttäreni ilmoitti haluavansa alkaa twerkata. Minulle se laji ei ole ihan niin neutraalia tanssia, että olisin ollut ajatuksen kanssa sinut. Tankotanssi on eri asia, mutta twerkkaamisessa saa jo aika paljon pinnistää, että näkee puhtaasti tanssin. Itse en näe, enkä usko että oikeastaan kukaan muukaan näkee. Ei takuulla olisi 222K seuraajia jollain tanhutädillä. :D 

Vierailija
20/37 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne seuraajat on noita miehiä, joiden kotiinjäämistä toisessa ketjussa ihmetellään.