aktiivimalli pääasia, että työttömät tekevät jotain, ettei meidän verorahat mene hukkaan....
Mielelläni maksan veroja siitä, että Pena perujätkä 40 vuoden jälkeen käy juttelemassa mukavia muiden työttömien kanssa. Pääasia, että bisness kannattaa! Rahan alkaa kasvaa puussa, kun valtio maksaa sitä muille kuin työttömille.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/c668d781-b0c7-4ebd-8f19-567f99a45180
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Minä pääsin sijoittamaan urapalvelveluita tuottavaan yritykseen. Se on todellinen ehtymätön rahasampo minulle. Näin saan palautettua yhteiskunnalle maksamiani veroja. Ei liene epäselvää että kannatan aktiivimallia.
Mihin yritykseen sijoitit? Voisin myös siihen sijoittaa että saan osinkoina takaisin sen minkä aktiivimalli nyt leikkaa 🤔
Työttömien pupukurssit on esimerkki siitä kuinka tyhjän puhumisella tehdään rahaa. Toisaalta se on myös esimerkki siitä miten valtio tuhlaa rahaa. Noin siinä käy kun kuunnellaan kokoomuksen lobbareita.
Minä pääsin sijoittamaan urapalvelveluita tuottavaan yritykseen. Se on todellinen ehtymätön rahasampo minulle. Näin saan palautettua yhteiskunnalle maksamiani veroja. Ei liene epäselvää että kannatan aktiivimallia.