Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluisin yhden yön jutun

Vierailija
24.05.2019 |

Mutta mistä löytää siisti mies ja nuori mies lyhyellä varoitusajalla? Baareissa vain känniääliöitä ja en ole hyvä lähestymään ketään. :(

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisti ja nuori mies, ei siis kahta miestä..

Vierailija
2/18 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat yhden yön jutun? Ootko parisuhteessa? Vai tarviitko vaan useita yhden yön juttuja peräjälkeen?

Mihin tarpeeseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ois M25 Jyväskylästä

Vierailija
4/18 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat yhden yön jutun? Ootko parisuhteessa? Vai tarviitko vaan useita yhden yön juttuja peräjälkeen?

Mihin tarpeeseen?

En tietenkään ole parisuhteessa! Haluan koska en ole kokeillut, läheisyyden kaipuu ja panetus.

Vierailija
5/18 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin joskus nuorempana. En halunnut känniääliötä sänkyyni ja sitten kun etsin netistä seuraa, alkoi jännittää niin etten saanut ikinä ketään tavatuksi. Parisuhteiden välissä olisi voinut joskus olla mukavaa kokeilla.

Vierailija
6/18 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä voisi yrittää etsiä, mutta mistä tietää kuka ilmestyisi paikalle ja mitä tekisi..

Vierailija
7/18 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tullut yhden yön juttuja viikonloppuna :(

Vierailija
8/18 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota vanhempi

Vierailija
9/18 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin yhden yön jutun. Baarista saattaisi löytyä. Kysymällä joltakin mukavan iloiselta mieheltä. Naiselle se kuitenkin on aika helppoa vain avata haarat.

Vierailija
10/18 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin viikonloppuna yhdeltä mieheltä baarissa, että haluaisiko hän suudella minua. Halusi hän. Ei ollenkaan paha, oli hänen kommenttinsa. Olisi varmaankin lähtenyt yöksi, jos olisin pyytänyt.

Vierailija
11/18 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut olisit saattanut löytää tänään lenkkipolulta tai vaikka äänestysjonosta. Mutta toisaalta vaikka ajatus vain yhdestä kerrasta kanssasi hetken tuntuisi perin houkuttelevalta juurikin mm. läheisyyden kaipuun vuoksi, niin en ole oikeasti varma haluaisinko sitä kokea.

Tai ainakin tiedostan riskin siitä, että sen jälkeen olsin vain entistä nälkäisempi ja janoisempi kaivaten sitä oikeaa ja aitoa läheisyyttä. En halveksi tai tuomitse hetä, jotka hakevat ja harrastavat "yhdenyön juttuja" mutta toivon, että silloin molemmat edes suunnilleen tietävät mitä tekevät.

Tiedän joidenkin nauttivat ehtoon aikana baarissa alkoholia pohjalle osaksi siksi, että kuvittelevat ja uskovat näin selittävän myöhemmin valintojaan ja päätöksiään. Itse olen joskus torjunut yhden yön seikkailun naisen kanssa joitain kertoja siksi, että olisin kokenut itseni hyväksi käyttäjäksi, jos tilanne olisi edenny välillämme seksiin asti. 

Vierailija
12/18 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut olisit saattanut löytää tänään lenkkipolulta tai vaikka äänestysjonosta. Mutta toisaalta vaikka ajatus vain yhdestä kerrasta kanssasi hetken tuntuisi perin houkuttelevalta juurikin mm. läheisyyden kaipuun vuoksi, niin en ole oikeasti varma haluaisinko sitä kokea.

Tai ainakin tiedostan riskin siitä, että sen jälkeen olsin vain entistä nälkäisempi ja janoisempi kaivaten sitä oikeaa ja aitoa läheisyyttä. En halveksi tai tuomitse hetä, jotka hakevat ja harrastavat "yhdenyön juttuja" mutta toivon, että silloin molemmat edes suunnilleen tietävät mitä tekevät.

Tiedän joidenkin nauttivat ehtoon aikana baarissa alkoholia pohjalle osaksi siksi, että kuvittelevat ja uskovat näin selittävän myöhemmin valintojaan ja päätöksiään. Itse olen joskus torjunut yhden yön seikkailun naisen kanssa joitain kertoja siksi, että olisin kokenut itseni hyväksi käyttäjäksi, jos tilanne olisi edenny välillämme seksiin asti. 

Ihan selvin päin sen yhden yön jutun voisi tehdä. Itselleni kelpaisi edes tuollainen hetkellinen läheisyys. Viime aikoina ollut todella himokas, tekee mieli niin p*rvoja, etten voi edes kirjoittaa. Haluaisin miestä. Sitten nukkua ja halia vieressä.

Vierailija
13/18 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse on miettinyt samaa.. minkä ikäinen olet ap?

Vierailija
14/18 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itse on miettinyt samaa.. minkä ikäinen olet ap?

24v.

Vierailija
15/18 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulussa 21v mies olisi tarjolla. 

Vierailija
16/18 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oulussa 21v mies olisi tarjolla. 

Vähän liian kaukana..

Vierailija
17/18 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet A4 kokoisella pahville lapun, että ”Kiinnostaako kertapano?”. Näytät tuota sitten kadulla aina sopivan näköiselle miehelle. Näin ei tarvi lähestyä, ja varmasti löytyy halukas nopeammin ja edullisemmin kuin baarista.

Vierailija
18/18 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisko Tinder mitään...saat tuhat " mätsiä" tunnissa kun laitat nuo ehdot sinne.