Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä muualta saa generous size farkkuja esiteini pojalle kuin H&M:lta? Ja sieltäkin vain verkkokaupasta....

Vierailija
24.05.2019 |

Kyllä, meillä on lihava lapsi. Get over it.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

So, so

Vierailija
2/10 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dressman XL- verkkokauppa.

Mr Big

Nämä kaksi tuli mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dressman XL- verkkokauppa.

Mr Big

Nämä kaksi tuli mieleen.

Nämä on aikuisten miesten kauppoja. Ei sieltä löydä vaatteita 153 cm ja 55 kiloiselle.

ap

Vierailija
4/10 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on diabetes kohta. Ja kyllä, lapsen ylipaino ja terveys on sun vastuulla.

Vierailija
5/10 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompele itse, jos olet jaksanut ylisyöttääkin.

Vierailija
6/10 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuon ikäisen täytyy itse nämä asiat hoitaa. Vaatteiden etsinnässä autan, mutta katsokoot itse mitä suuhunsa laittaa. Vai etsinkö hänelle sopivat ruoat vielä kun hän on 25? Ei meillä hampurilaisia/pizzoja yms. limsoja vedetä joka viikko. Ne on ne hänen annoskoot ja täydellinen liikkumattomuus.

ap

Vierailija
7/10 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuon ikäisen täytyy itse nämä asiat hoitaa. Vaatteiden etsinnässä autan, mutta katsokoot itse mitä suuhunsa laittaa. Vai etsinkö hänelle sopivat ruoat vielä kun hän on 25? Ei meillä hampurilaisia/pizzoja yms. limsoja vedetä joka viikko. Ne on ne hänen annoskoot ja täydellinen liikkumattomuus.

ap

Ei, vaan se on vanhempien tehtävä ohjata lasta.

Vierailija
8/10 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun vastuulla se on. Rajoita annoskoot ihan ensiksi. Tarjoa kasvispainotteisempaa ruokaa. Kannusta liikkumaan. Opetelkaa vaikka yhdessä, mitä terveellisen ruoan tulee sisältää, tekis takuulla opiskelu hyvää molemmille.

Vierailija
9/10 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä, en tiennytkään että H&M:ltä löytyy D-mitoitusta lapsille. Meillä on ongelmana  jääkiekkoilijan takapuoli. Kaikki perusmitoitukselliset housut paljastavat vienon rekkamiehen hymyn. Kokeillaanpas, olisiko väljempi mitoitus ratkaisu tuolle. Verkkarit/collarit olisi tietty helppo valinta, mutta poika ei suostu sellaisia käyttämään muulloin kuin urheillessa.

Vierailija
10/10 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suosittelisin kokeilemaan Dressmannia, tarjoavat räätälipalvelut jos lahe täytyy lyhentää. Esim. Athletic Fit korkeammalla vyötäröllä, tilavalla reisiosalla mutta kuitenkin hieman kapenevalla lahkeella sopii myös monelle pyöreälle nuorukaiselle.

Kyllä on vanhemman vastuu kannustaa ja huolehtia lapsensa terveydestä. Voisi auttaa ottaa lihavuuskysymykseen etäisyyttä ja lähestyä terveellistä ruokavaliota ja liikuntaa positiivisella tavalla venkuloinnosta huolimatta. Liikunnan ilon löytäminen olisi tärkeää, kokeilkaa yhdessä useampaa lajia - kaikille löytyy jotakin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi