Voi kun kiva että sataa vettä seuraava viikko. Nautin niin sateista. Tervetuloa kaikki nauttimaan kanssani
On niin ihanaa kun luonto saa vettä.
Ollaan tässä ketjussa me sateesta nauttijat, eikä mennä sönköttämään heille jotka inhoaa sadetta.
Kommentit (22)
Tärkeää on että luonto herää ja ilma raikastuu
Minäkin tykkään, tällaisena kaikelle mahdolliselle siitepölylle allergisena sateella on helpompi hengittää ja voi ulkoillakkin ilman jatkuvaa tuskaa .
Sade kuulostaa mahtavalta viikkokausien huonon ilmanlaadun jälkeen. Kaikki katupöly ja siitepöly: se on moro.
JOS sataa. Tosi painosta ilma ainakin täällä.
Katselin juuri, että kaikki mun kylvämät kasvit on viimeistään eilen lähteneet itämään, kiitos sade!
Kiitos kovasti. Ilma on raikas ja puhdas.
Montako tuntia päivästä ajattelit viettää ulkona vesisateessa ap?
Minä vietän aurinkoisina päivinä arkisinkin useamman tunnin. Sateella ei tee mieli mennä ulos ollenkaan.
Täällä on vihreää joka puolella, ihanan viileää ja pölytöntä. Olen aina rakastanut kaikenlaista sadetta, myös räntää. Kesäsade järven rannalla mökkisaunan kuistilla on parasta. :)
Ei ole näemmä tullut ketään sadetta inhoavaa pilaamaan ja viisastelemaan meidän naattimisesta, naatitaan naaatitaan..
Kaadoin juuri ämpärillisen vettä niskaani.
ap.
Vierailija kirjoitti:
Minä vietän aurinkoisina päivinä arkisinkin useamman tunnin. Sateella ei tee mieli mennä ulos ollenkaan.
Taitavat olla samanlaisia ihmisiä kuin kovia talvipakkasia ihannoivat.
Eivät ne oikeasti ulkona vietä aikaansa, tykkäävät vaan kun kukaan muukaan ei voi nauttia ulkona olemisesta.
Minustakin erittäin mukavaa, sadesää paras sää. Olen myös luonnon puolesta onnellinen.
Raikasta säätä kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ne oikeasti ulkona vietä aikaansa, tykkäävät vaan kun kukaan muukaan ei voi nauttia ulkona olemisesta.
Eihän sadesään pitäisi olla esteenä ulkoilulle. On olemassa sateenkestäviä vaatteita.
Tänä vuonna ei kyllä ole montaa vesisadepäivää ollut.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole näemmä tullut ketään sadetta inhoavaa pilaamaan ja viisastelemaan meidän naattimisesta, naatitaan naaatitaan..
Kaadoin juuri ämpärillisen vettä niskaani.
ap.
Elät täysillä. Ei tarvi sitten kiikkustuolissa harmitella että "miksi en uskaltanyt elää".
Vierailija kirjoitti:
Täällä on vihreää joka puolella, ihanan viileää ja pölytöntä. Olen aina rakastanut kaikenlaista sadetta, myös räntää. Kesäsade järven rannalla mökkisaunan kuistilla on parasta. :)
Ai niin, uiminen kesäsateessa... :)
Tää on IHANA sää näin loppuraskaana olevalle. Juuri kävin puolen tunnin kävelylenkillä ja vedin keuhkot oikein täyteen happirikasta ilmaa ja nautin sateen ropinasta ja lintujen laulusta. 🥰
Olis tuskaa jos nyt olis kamala auringonpaiste ja helle. Tällaisesta säästä mä tykkään. Ah! 🤗
Vierailija kirjoitti:
Sade kuulostaa mahtavalta viikkokausien huonon ilmanlaadun jälkeen. Kaikki katupöly ja siitepöly: se on moro.
Todellakin tulee tarpeeseen sade aina. Työpaikallani on erittäin pölyistä kuivaan aikaan, kun isot työkoneet ajelevat edestakaisin ja kuivat kentät pölisevät kuin hiekkamyrsky aavikolla. Tuota pölyä on silmissä, korvissa, nenässä ja suussakin niin että se ratisee hampaissa ja niistäessä nenästä tulee tummanpuhuvaa töhnää. Tuskin tuollainen ympäristö on terveellistä.
Unohtamatta sitä ihanaa tuoksua kun kaikki on märkää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhut ihan omiasi. Vietän talvellakin työajan ulkona koska teen töitäni ulkona ja ei minua pakkanen haittaa. Kevään ja kesän kuumuus kylläkin haittaa. Nyt on sopiva työilma (täällä noin 7 astetta), kun ei tule liian kuuma niin helposti.
Sade ei minuakaan haittaa. Tuskin lapsiakaan. Siitepölyä sateella vähemmän ilmassa ja yöt ovat viileämpiä.
Tykkään niin vesisateesta.